0

3 روش برای خرید فوری اتریوم با پی پال

خرید فوری اتریوم با پی پال
بازدید 517

PayPal این مزیت را دارد که به اندازه کافی هم سریع و هم گسترده است و می تواند یک سیستم پرداخت آنلاین فوق العاده باشد. با این حال، آیا می توانید از ویژگی های آن برای خرید اتریوم (ETH) بدون دردسر استفاده کنید؟ آیا می توان خرید فوری اتریوم با پی پال را انجام داد؟

پاسخ بله است. از اواخر سال 2020، می ‌توانید با استفاده از کیف پول پی پال، ارزهای دیجیتال خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب پی پال ثابت داشته باشید، ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید و خرید خود را تأیید کنید. 

با این حال، خرید اتر در پی پال اخطارهای خاص خود را دارد. اول و مهمتر از همه، پی پال به شما اجازه نمی دهد دارایی های کریپتوی خود را از یک کیف پول خصوصی برداشت کنید، به این معنی که نمی توانید از آن برای هیچ چیز دیگری استفاده کنید، مگر اینکه پس از افزایش یا کاهش قیمت، آن را دوباره به پی پال بفروشید. 

اساس ارزهای دیجیتال، توانایی داشتن پول نقد دیجیتال خصوصی بدون تکیه به هیچ واسطه ‌ای و ارسال یا دریافت آنها به روشی مقاوم در برابر سانسور است. حداقل در حال حاضر، دریافت ارز دیجیتال از طریق پی پال راهی مطمئن برای قرار گرفتن در طبقه دارایی (گروهی از اوراق بهادار هستند که خصوصیاتی مشترک‌ و رفتار مشابه در بازار دارند و قوانین مشترکی در خصوص آنها وجود دارد.) است، اما به شما اجازه استفاده از آن به روشی که در واقع برای استفاده ساخته شده است را نمی دهد – یعنی به عنوان یک سیستم مالی آزاد و باز همتا به همتا (P2P) بدون واسطه های قابل اعتماد. 

خوشبختانه برای شما، در واقع سه روش دیگر وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها اتریوم را با پی پال فوراً از طریق پلتفرم های دیگر خریداری کنید که این کار به شما مالکیت کامل کوین های خود را می دهد. با این حال، فرایند انجام این مراحل ممکن است به سادگی نباشد عنوان آن نباشد.  

ابتدا، باید ایده استفاده از PayPal برای خرید مستقیم اتریوم در صرافی های معمولی کریپتو را فراموش کنید. بله، این موضوع ممکن است در آینده تغییر کند، اما، در حال حاضر، مطمئن ‌ترین گزینه شما این است که پی پال خود را برای دریافت اتریوم غیرمحدود از طریق سایر پلتفرم‌ های معاملاتی فعال کنید. 

1. اتر را با پی پال از طریق eToro بخرید 

اولین روش از 3 روش برای خرید فوری ETH از طریق PayPal ، استفاده از پلتفرم کارگزاری eToro است. اگرچه eToro برای مدت طولانی فقط کارگزار CFD بود، اما از سال 2019 به یکی از سریع ‌ترین خدمات تجارت ارزهای دیجیتال در حال رشد تبدیل شده است. eToro به کاربران خود اجازه می دهد 14 ارز دیجیتال مختلف و CFD های خود را خریداری کنند، از جمله: 

شما می توانید هر زمان که آن دارایی واقعی را بخواهید، خریداری کنید. همچنین می ‌توانید کوین های خود را از یک کیف پول اختصاصی eToro برداشت کنید، اما هنوز از هر کوینی در این پلتفرم پشتیبانی نمی شود. البته که از اتریوم پشتیبانی می کند و eToro را به یکی از مبتدی ترین راه ها برای خرید اتر با استفاده از PayPal تبدیل می کند. 

سلب مسئولیت: پرداخت پی پال برای کاربران ایالات متحده در دسترس نیست. eToro USA LLC  ، CFD ها را ارائه نمی دهد، و فقط ارزهای دیجیتال واقعی برای کاربران ایالات متحده موجود است. 

خرید فوری اتریوم با پی پال
خرید فوری اتریوم با پی پال

2. اتریوم را با استفاده از پی پال از طریق LocalBitcoins خریداری کنید 

روش دوم بازدید از سایت LocalBitcoins است که به عنوان یک صرافی غیررسمی همتا به همتا برای علاقه مندان BTC عمل می کند. بسته به اینکه با چه کسی در تماس هستید، آن شخص ممکن است مایل باشد در ازای بیت ‌کوین ‌هایش که می‌ توانید فوراً به اتر تبدیل کنید، پرداخت پی پال را از شما بپذیرد. برای انجام این کار، شما باید در یک صرافی آلتکوین مانند Coinbase، Binance، Bittrex، HitBTC، Poloniex، KuCoin یا موارد مشابه ثبت نام کنید. 

بررسی ها و راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت آلت کوین بررسی کنید تا ببینید کدام صرافی برای شما مناسب تر است. 

3. Eth را از طریق پی پال با استفاده از LocalCryptos خریداری کنید 

خرید فوری اتریوم با پی پال
خرید فوری اتریوم با پی پال

در نهایت، این روش مستقیم ترین راه برای خرید اتریوم از طریق پی پال است، که در واقع کمی ریسک بیشتری دارد، اما اگر تصمیم به استفاده از LocalBitcoins دارید، بدانید که این روش چیزی کم ندارد. پلتفرم همتا به همتای LocalCryptos درست مانند مدل مشابه خود که با محوریت بیت کوین است، عمل می کند و در آن برخی از کاربران مایلند در ازای پرداخت پی پال ، اتریوم خود را به شما بفروشند. 

به خاطر داشته باشید که خطر کلاهبرداری در این سایت ها به طور قابل توجهی در مقایسه با صرافی های رسمی بیشتر است – فقط به دنبال تریدرهای معتبر باشید زیرا تنها چیزی که می تواند جلوی یک کلاهبرداری موفق را بگیرد، عقل و درایت شماست. 

همانطور که می بینید، راه های متعددی برای دریافت ETH از طریق PayPal وجود دارد. اگر می‌ خواهید درباره اتریوم و ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید، لطفاً راهنمای دیگر ما را نیز ببینید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *