0

 ارتقای دنکن (Dencun) اتریوم 

 ارتقای دنکن (Dencun) اتریوم 
بازدید 368

تنها چند روز تا ارتقای دنکن (Dencun) اتریوم باقی مانده و در آستانه این ارتقای مهم، نهنگ‌های بازار ETH به تکاپو افتاده‌اند.

 ارتقای دنکن (Dencun) اتریوم 

بر اساس داده‌های بازار، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان نیز به رالی اخیر کریپتو پیوسته و با ثبت سود هفتگی ۱۲ درصدی، قیمت آن از ۳،۵۰۰ دلار گذشته است.

البته در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم به محدوده ۳،۴۷۰ دلار عقب‌نشینی کرده، اما در بازه روزانه همچنان بیش از ۱٫۵ درصد رشد دارد. ارزش بازار اتریوم نیز به نزدیکی ۴۱۷ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم یک رشد ۴۹ درصدی داشته است.

همزمان با این رشد قیمتی، داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم LookonChain، تغییرات قابل‌توجهی را در فعالیت نهنگ‌های اتریوم نشان می‌دهند. در همین راستا، گزارش شده که برخی از نهنگ‌ها در حال مهاجرت از بازار بیت کوین به بازار اتریوم هستند.

برای مثال، یک نهنگ که پیش‌تر و در تاریخ ۲۶ فوریه، ۱،۵۰۰ اتریوم را با ۸۸٫۶۸ رپد بیت کوین (WBTC) مبادله کرده بود، در ۴ مارس همان تعداد رپد بیت کوین را با ۱،۵۹۷ اتریوم مبادله کرد. این مانور استراتژیک منجر به سودی برابر با ۹۷ اتریوم، معادل تقریباً ۳۳۸ هزار دلار برای این نهنگ شده است.

تحولات اخیر در بازار اتریوم در حالی رخ می‌دهند که کل جامعه کریپتو منتظر اجرای ارتقای دنکن اتریوم تا چند روز آینده هستند. انتظار می‌رود که اجرای این ارتقا با کاهش قابل‌توجه کارمزدها و پیچیدگی تراکنش‌های لایه‌های دوم، بلاکچین اتریوم را متحول کند.

تحلیلگران انتظار دارند که با اجرای موفقیت‌آمیز ارتقای دنکن، قیمت ETH می‌تواند تا ۴ هزار دلار افزایش یابد.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *