0

سودآوری اتریوم نسبت به بیت کوین

سودآوری اتریوم نسبت به بیت کوین
بازدید 233

اتریوم در حال حاضر با جهش قیمت روبه‌رو است و در کوتاه مدت، به دنبال عبور از سطح ۳۳۰۰ دلاری است. در زمان نگارش خبر، اتریوم در محدوده ۳۳۰۰ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن با ۲.۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۹۶ میلیارد دلار رسیده است. در این پست به بررسی سودآوری اتریوم نسبت به بیت کوین می پردازیم.

سودآوری اتریوم نسبت به بیت کوین

افزایش قیمت ETH در حالی اتفاق افتاده که بلاکچین اتریوم برای ارتقای دنکن (Dencun) در ماه آینده آماده می‌شود. در این میان، بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم Santiment، اتریوم در حال حاضر بالاترین نسبت سود/زیان در سه ماه گذشته را تجربه می‌کند و حتی از بیت کوین نیز پیشی گرفته است.

در این هفته، شبکه اتریوم بیشترین میزان انتقالات سودده خود را از نوامبر تاکنون، شاهد بوده است، به طوری که نسبت سود به زیان معاملات ۲.۳ به ۱ برآورد شده است.

در طرف مقابل، نسبت سود به زیان برای معاملات بیت کوین در همین دوره، ۱.۸ به ۱ بوده است. نمودار زیر نشان می‌دهد که فاندینگ ریت اتریوم در روز دوشنبه ۲۶ فوریه به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

با این حال، با تغییر احساسات بازار نسبت به اتریوم در روز سه‌شنبه، دارندگان موقعیت‌های خرید (Long) به سرعت این نرخ را به ۰.۰۶ درصد افزایش دادند که نشان‌دهنده رشدی ۳۰۰ درصدی نسبت به روز قبل است.

این اقدام معامله‌گران آتی اتریوم بیانگر عزم آن‌ها برای افزایش قیمت اتریوم به سطح بعدی، احتمالاً فراتر از ۳۵۰۰ دلار است.

سودآوری اتریوم نسبت به بیت کوین

در همین حال، داده‌های پلتفرم IntoTheBlock نشان می‌دهند که ۸۰ درصد از دارندگان فعلی اتریوم، در حال حاضر در سود هستند و به همین دلیل، تمایلی به فروش اتریوم خود ندارند.

از طرفی، ۱.۰۳میلیون آدرس ۲۱۸,۶۵۰ اتریوم را با میانگین قیمت ۳۳۰۰ دلار خریداری کرده‌اند و این موضوع می‌تواند یک مقاومت قوی در این سطح ایجاد کند.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *