0

بهترین پلاگین های ChatGPT برای ارزدیجیتال

پلاگین های ChatGPT برای ارزدیجیتال
بازدید 577

ربات هوش مصنوعی ChatGPT کاربردهای فوق‌العاده‌ای دارد که از طریق نصب پلاگین می‌توان به این کاربردها دسترسی پیدا کرد. افزونه‌های ChatGPT قابلیت‌های این ربات را گسترش می‌دهند و بسته به حوزه مربوطه، کاربردهای خاصی را ارائه می‌دهند. در حوزه ارز دیجیتال نیز، پلاگین‌های بیشماری برای چت جی‌پی‌تی ساخته شده است که استفاده از آنها باعث افزایش سرعت و سهولت کارتان خواهند شد. در این پست به معرفی پلاگین های ChatGPT برای ارزدیجیتال می پردازیم.

افزونه های ChatGPT برای ارزدیجیتال

این روزها پلاگین‌های بیشماری با محوریت ارز دیجیتال برای چت جی‌پی‌تی ساخته شده‌اند؛ اما همه آن‌ها مفید و کارآمد نیستند. در این بخش، بهترین پلاگین‌های ChatGPT ارز دیجیتال را معرفی کرده و کاربرد آن‌ها را به‌طور مختصر شرح می‌دهیم.

۱. پلاگین DefiLlama

دیفای لاما یکی از بهترین پلاگین‌های ارز دیجیتال است. با این پلاگین، دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها در سایت دیفای لاما به‌دنبال اطلاعات بگرید یا داده‌ها را آنالیز کنید. تمام اطلاعات موردنیاز خود را از ChatGPT درخواست کنید و ربات سریعا به شما پاسخ خواهد داد. عکس زیر، نمونه‌ای از درخواست انجام شده با این پلاگین را نشان می‌دهد:

۲. پلاگین ERC20 Scount

پلاگین های ChatGPT برای ارزدیجیتال

با این پلاگین می‌توانید اطلاعات تمام توکن‌های ERC20 را در ماشین مجازی اتریوم (EVM) ببینید. حتی می‌توانید اطلاعات خاصی را در مورد یک توکن درخواست کنید؛ مثل قیمت، آدرس، جاهایی که در آن لیست شده و غیره. مواقعی که به‌دنبال اطلاعات فوری درباره یک توکن هستید، این افزونه کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

۳. پلاگین CryptoMation

با پلاگین کریپتو میشن می‌توانید در بلاک چین جستجو کنید و اطلاعات مربوط به یک آدرس خاص را ببینید. این افزونه، روشی سریع برای دریافت اطلاعات بدون استفاده از مرورگر بلاک است.

4- پلاگین Crypto Pulse

این پلاگین با تجزیه و تحلیل فوری اخبار ارز دیجیتال، فرصت‌های کسب سود را اطلاع‌رسانی می‌کند و کمک می‌کند که اثرات رویدادها و اخبار را در این بازار راحت‌تر بفهمید. با این افزونه می‌توانید از جدیدترین خبرها مطلع شوید و مفهوم آن‌ها را درک کنید.

۵. پلاگین Smarter Contracts

پلاگین های ChatGPT برای ارزدیجیتال

Smarter Contracts یکی از بهترین پلاگین‌های ارز دیجیتال است که به آنالیز قراردادهای هوشمند و توکن‌های شبکه اتریوم کمک می‌کند و باعث می‌شود که درک عمیقی از قراردادهای هوشمند و نحوه کار آن‌ها داشته باشید. فقط کافی است آدرس یک قرارداد هوشمند را به این پلاگین بدهید تا همه چیز را درباره آن قرارداد به شما بگوید.

۶. پلاگین CheckTheChain

ابزار قدرتمند چک د چین به شما امکان می‌دهد که داده‌های پروتکل‌های بلاکچینی مختلف مثل بیت کوین، اتریوم و یونی سواپ را بررسی و آنالیز کنید. این افزونه که یک مرورگر بلاک خط‌فرمان است، برای زمان‌هایی که سریعا به پاسخ نیاز دارید عالی است.

۷. پلاگین Web3 User Activity

با افزونه Web3 User Activity می‌توانید تمام تراکنش‌ها، معاملات، بودجه‌های اهدایی و سایر فعالیت‌های یک آدرس را مشاهده کنید. در دنیای ارز دیجیتال، جمع‌آوری سریع اطلاعات درباره فعالیت کاربران اهمیت زیادی دارد.

۸. پلاگین Toolblox

تولبلاکس یک پلاگین ارز دیجیتال فوق‌العاده است که توضیحات متنی شما را به یک قرارداد هوشمند تبدیل کرده و آن را در هر بلاکچینی که بخواهید پیاده‌سازی می‌کند. این افزونه، فرایند ساخت قراردادهای هوشمند را بسیار راحت‌تر می‌کند و حتی می‌تواند برای توضیح عملکرد قرارداد، نمودار بسازد.

۹. پلاگین Bitcoin Sentiment

پلاگین های ChatGPT برای ارزدیجیتال

بیت کوین سنتیمنت یک پلاگین کاربردی است که به‌کمک آن می‌توانید قیمت لحظه‌ای بیت کوین را ببینید و بر اساس جدیدترین اخبار، احساسات بازار را درک کنید. ظاهرا این افزونه ایراداتی دارد و خوب کار نمی‌کند؛ اما اگر ایرادات آن رفع شود یکی از مفیدترین پلاگین‌های ارز دیجیتال خواهد بود.

۱۰. پلاگین Coincap

افزونه کوین کپ به شما امکان می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای به اطلاعات ارزهای دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشید. مثل این است که اطلاعات را مستقیما از سایت کوین مارکت کپ درخواست کنید. حتی برخی از کاربران سعی کردند از این پلاگین برای آربیتراژ کردن (Arbitrage) در صرافی‌های متمرکز استفاده کنند، اما نتایج مثبتی نگرفتند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *