0

7  تا از بهترین برنامه کاردانو (ADA) 

بهترین برنامه کاردانو
بازدید 453

برنامه های غیرمتمرکز (DApps) ساخته شده بر روی Cardano (ADA) راه را برای اینترنت غیرمتمرکز جدید هموار می کنند. بهترین برنامه کاردانو را بشناسید.

بلاک چین کاردانو یک قرارداد هوشمند نسل بعدی و پلتفرم کاربردی غیرمتمرکز است. این مهندسی به گونه ای طراحی شده است که به صورت یکپارچه مقیاس بندی شود و ویژگی های پیچیده ای مانند مبادله اتمی و نهایی شدن فرعی ارائه دهد. 

Cardano حریم خصوصی را با طراحی ارائه می دهد، داده های تراکنش را خصوصی نگه می دارد و در عین حال اطمینان می دهد که اطلاعات به راحتی در دسترس هستند، چه عمومی و چه خصوصی. 

  1. MinSwap 
بهترین برنامه کاردانو

برجسته ترین بلاک چین ها همیشه یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) دارند. به عنوان مثال، اتریوم دارای Uniswap، BNB Chain دارای PancakeSwap و Polygon دارای QuickSwap است. 

MinSwap به عنوان بزرگترین و یکی از محبوب ترین DEX های Cardano عمل می کند. به گفته Defi Llama، علاوه بر این، نفوذ MinSwap همچنان در حال رشد است، با 64.88 میلیون دلار ارزش کل قفل شده که 40.9٪ تسلط بر بلاک چین را تشکیل می دهد. 

MinSwap با ادغام بهترین مدل‌های مجموعه دارایی در یک پروتکل کار می‌کند. این یک بازارساز خودکار (AMM) است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی ها را با کارمزد پایین از طریق یک پلت فرم ایمن و کاربر پسند معامله کنند. استراتژی توزیع توکن نوآورانه و استخر نقدینگی MinSwap به افزایش محبوبیت آن کمک کرده است. استخر نقدینگی چند منظوره آن بهترین ویژگی های دیگر پروتکل های DeFi را جمع می کند. کاربران همچنین می توانند بدون نیاز به نگه داشتن ADA، توکن بومی بلاک چین کاردانو، کارمزد تراکنش را در سایر توکن ها بپردازند. 

MinSwap با مدل منحصربه‌فردش که برای همه در اکوسیستم مبادله‌اش سود می‌آورد، کشاورزی بازده، سکوهای پرتاب، و حاکمیت ارائه می‌دهد. معامله گران و ارائه دهندگان نقدینگی با یک رابط کاربر پسند با موضوع گربه فضایی جالب تعامل دارند. 

  1. CNFT 
بهترین برنامه کاردانو

CNFT اولین بازار برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در Cardano است. این یک پلت فرم کاربر پسند را برای هر کسی فراهم می کند تا بتواند NFT ها را در بلاک چین کاردانو بسازد، بخرد و بفروشد. 

CNFT به هر کسی که کیف پول Web3 دارد اجازه می‌دهد به پلتفرم خود متصل شود و خرید NFT را شروع کند. کیف پول های Web3 که در حال حاضر پشتیبانی می شوند عبارتند از Typhon، Eternl، Flint، Gero و Nami. کاربران می توانند به ازای هر NFT که خرید یا فروش می کنند، دلار CNFT، توکن بومی پلتفرم، کسب کنند. Holding $CNFT همچنین دسترسی زودهنگام به فروش NFT و ایردراپ رایگان NFT را برای کاربران فراهم می کند. 

  1. آزمایشگاه های جهش یافته 
بهترین برنامه کاردانو

Labs by Mutants یک پلتفرم نسل بعدی برای دارندگان و سازندگان NFT است. این یک DAPP است که به طور خاص برای ارائه ابزار برای هر مجموعه NFT ایجاد شده است. Labs by Mutants دو ابزار مجزا به نام های Raffles و Staking را ارائه می دهد. 

  • Raffles به هر پروژه NFT اجازه می دهد تا قرعه کشی هایی را برای قرار دادن یا جاسازی در صفحه سفارشی خود ایجاد کند. کاربران همچنین می توانند قرعه کشی های پروژه های NFT تایید شده را میزبانی و مدیریت کنند. 
  • Staking به پروژه های NFT این امکان را می دهد که شناسه های سیاست را برای پروژه های خود پیکربندی کنند. این شناسه‌های خط‌مشی به دارندگان اجازه می‌دهد به صفحه پروژه در آزمایشگاه‌های Mutant دسترسی داشته باشند و NFT‌های خود را به اشتراک بگذارند. این روشی نوآورانه برای شناسایی و پاداش دادن به دارندگان NFT است. 
  1. قرنیه (COPI) 
بهترین برنامه کاردانو

بلاک چین کاردانو دارای انواع بازی های خارق العاده و DApp های متاورس است. Cornucopias متمایز است زیرا سه ویژگی متمایز بازی بلاک چین را با پلتفرم Play-to-Earn، Build-to-Earn و Learn-to-Earn ترکیب می کند. 

بازیکنان می‌توانند در بازی کریپتو کسب کنند که می‌تواند به ارز فیات تبدیل شود. بازیکنان همچنین می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خود را بسازند و آن‌ها را برای سایر بازیکنان بخرند. Cornucopias همچنین در حال ایجاد یادگیری مبتنی بر بازی در متاورس خود است و بازیکنان برای یادگیری موضوعات مختلف پاداش دریافت می کنند. 

Cornucopias بازی را با تجارت دنیای واقعی با فرصت های بی حد و حصر برای گیمرها، کارآفرینان و شرکت هایی که به دنبال رقابت در فضای متاورس هستند، ادغام می کند. پتانسیل کسب درآمد زیاد و امکانات بی پایان بازی چیزی است که Cornucopias را به یکی از هیجان انگیزترین پروژه های متاورس تبدیل می کند. 

Cornucopias بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است که به خاطر گرافیک سینمایی و طراحی حرکتی که بازی را تغییر می دهد، شناخته شده است. این باعث می‌شود که با رایانه‌های شخصی، موبایل و کنسول‌ها سازگار باشد و به بازی اجازه دهد تا به یک جامعه بزرگ بازی دسترسی پیدا کند. 

  1. Empowa (EMP) 
بهترین برنامه کاردانو

بلاک چین این پتانسیل را دارد که جهان را به طور تصاعدی بهتر کند و Empowa یکی از پروژه هایی است که در خط مقدم این امر قرار دارد. Empowa یک پلت فرم دارایی در Cardano است که ساختمان پایدار، فناوری بلاک چین و شمول مالی غیرمتمرکز را برای همه ترکیب می کند. ماموریت Empowa ارائه طرح‌های مسکن و خدمات بانکی در دسترس برای افراد کم‌بانک در آفریقا است. 

گزارش ها تخمین می زنند که 84 درصد آفریقایی ها بدون سقف دائمی بالای سر زندگی می کنند. این مشکلی است که Empowa آن را حل می کند. توکن ابزار آن (EMP) به افراد و سازمان ها اجازه می دهد در اکوسیستم Empowa شرکت کنند. در نتیجه، کاربران می توانند به طور فعال در ابتکارات متمرکز بر پروژه های پایدار در آفریقا شرکت کنند و در عین حال از یک ذخیره مشترک ارزش استفاده کنند. 

Empowa با استفاده از فناوری بلاک چین و DeFi Cardano بر مشکلات سنتی که رشد مالی و دارایی را در آفریقا خفه کرده است، غلبه می کند. در نتیجه، Empowa این پتانسیل را دارد که خانه های مقرون به صرفه و سبزتر را برای اکثر آفریقایی ها باز کند. 

  1. Djed)DJED) 

Djed یک استیبل کوین الگوریتمی است که توسط SHEN (کوین ذخیره DJED) و ADA (سکه بومی Cardano) پشتیبانی می شود و COTI به عنوان ناشر رسمی آن عمل می کند. COTI (ارز اینترنت) از یک نمودار غیر چرخه ای جهت دار (DAG) برای ارائه توان عملیاتی بالا با کارمزد تراکنش کم استفاده می کند. 

پروتکل Djed مانند یک بانک مستقل عمل می‌کند که استیبل‌کوین‌ها را در محدوده قیمتی تعیین شده به قیمت هدف می‌خرد و می‌فروشد. Djed همچنین تثبیت قیمت را از طریق تأیید رسمی تضمین می کند. SHEN یک توکن ذخیره است که میخ الگوریتمی DJED را حفظ می کند. کاربران با خرید و فروش SHEN پیوند DJED را به USD حفظ می کنند و در عین حال سهمی از کارمزد تراکنش در استخر را به دست می آورند. 

مزیت اصلی Djed نسبت به سایر استیبل کوین ها این است که الگوریتم آن بر اساس نسبت وثیقه 400% تا 800% برای DJED و SHEN است. نوسانات قیمت توسط ADA توسط SHEN جبران می شود و کسری ها را پوشش می دهد و نرخ وثیقه را تضمین می کند. 

با این حال، همانطور که در سقوط استیبل کوین الگوریتمی عظیم Terra Luna دیدیم، کریپتوهایی که با استفاده از یک الگوریتم کنترل می‌شوند دارای آسیب‌پذیری‌های منحصربه‌فردی هستند. 

  1. Revuto 
بهترین برنامه کاردانو

Revuto پلتفرمی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد تمام خدمات اشتراک خود را پیگیری کنند. در سطح جهانی، مردم دارای خدمات اشتراک فراوانی هستند که به حساب های بانکی آنها مرتبط است. متأسفانه، درخواست‌های لغو مورد توجه قرار نمی‌گیرند و کاربران همچنان برای خدماتی که دیگر استفاده نمی‌کنند، هزینه دریافت می‌کنند. 

Revuto این مشکل را با یک حساب مرکزی واحد حل می کند که می تواند برای پرداخت تمام اشتراک ها استفاده شود. کاربران Revuto کنترل کاملی بر تمام پرداخت‌ها دارند و می‌توانند در هر زمان پرداخت‌ها را تأیید یا مسدود کنند. علاوه بر این، با استفاده از توکن بومی Revuto، کاربران می‌توانند از تخفیف در اشتراک‌ها برخوردار شوند و پاداش‌های بازگشت نقدی دریافت کنند. 

توکن‌های Revuto همچنین می‌توانند برای شرط‌بندی برای کسب درآمد غیرفعال استفاده شوند. این به کاربران امکان می دهد در اشتراک های خود صرفه جویی کنند و در طول زمان بازدهی درصدی سالانه (APY) کسب کنند. 

DApp های نوآورانه تر به راه اندازی در Cardano ادامه خواهند داد 

راه اندازی موفقیت آمیز Alonzo توسط Cardano در سپتامبر 2021، عملکرد قرارداد هوشمند را معرفی کرد که برای هر بلاک چینی که می خواهد از توسعه سریع DApps پشتیبانی کند، ضروری است. امیدواریم این امر شاهد افزایش چشمگیر توسعه DApp در Cardano باشد زیرا بلاک چین همچنان خود را به عنوان یک رقیب برتر برای جایگزین های قابل دوام برای اتریوم قرار می دهد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *