0

تحلیل قیمت اتریوم ۱۷ اسفند

تحلیل قیمت اتریوم ۱۷ اسفند
بازدید 385

اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر جهان، در آستانه به‌روزرسانی دنکن (Dencun) با افزایش فاندینگ ریت که حاکی از احساسات مثبت معامله‌گران است، مواجه شده است. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۱۷ اسفند می پردزایم.

تحلیل قیمت اتریوم ۱۷ اسفند

در 24 ساعت گذشته، اتریوم به نزدیکی سطح 3900 دلاری رسید، ولی پس از آن درگیر اصلاح در این منطقه شده است. اتریوم اکنون در محدوده 3760 دلاری معامله می‌شود. ارزش بازار این رمزارز هم در 24 ساعت گذشته حدود 34 درصد کاهش داشته و به 31.153 میلیارد دلار رسیده است.
بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت کریپتوکوانت (CryptoCount)، فاندینگ ریت یک معیار اساسی برای تعیین پویایی بازار است که جریان معاملات در بازار آتی را مشخص می‌کند. فاندینگ ریت مثبت نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی بوده و در مقابل، فاندینگ ریت منفی، احساسات و چشم‌انداز نزولی معامله‌گران را نشان می‌دهد.
اکنون فاندینگ ریت اتریوم افزایش قابل‌توجهی داشته و به سطوح مشاهده‌شده در اواخر سال 2020 رسیده است. در آن زمان، اتریوم یک رالی صعودی قوی را آغاز کرده و در آن رالی به بالاترین حد قیمتی خود رسیده بود.
از طرفی، اتریوم در حال آماده شدن برای اجرای ارتقای دنکن در 13 مارس است. دنکن یک پیشرفت اساسی در شبکه اتریوم محسوب شده و نقطه عطف قابل‌توجهی برای رول‌آپ‌ها و زنجیره‌های لایه 2 به شمار می‌رود. دنکن همچنین به عنوان مهم‌ترین ارتقا بلاکچین اتریوم از زمان ادغام توصیف می‌شود و ویژگی فناورانه‌ای به نام “proto-danksharding” را معرفی می‌کند. این نوآوری، فشار زیرساخت‌های بلاکچین را کاهش داده و هزینه‌ها را برای زنجیره‌های لایه 2 و رول‌آپ‌های وابسته به اتریوم، کاهش می‌دهد. EIP-4844، جزئی جدانشدنی از اتریوم است که با بهبود شبکه، این قابلیت را تسهیل می کند.
در این شرایط، معامله‌گران باید با در نظر گرفتن وضعیت فاندینگ ریت و ارتقای دنکن و همچنین، وجود پامپ و دامپ‌های بازار، از استراتژ‌ی‌های موثر مدیریت ریسک برای کنترل دارایی‌های خود استفاده کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *