0

کسب درآمد دلاری از تلگرام

کسب درآمد دلاری از تلگرام
بازدید 355

تلگرام با بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه، یک پلتفرم اجتماعی است که محبوبیت آن همچنان در حال افزایش می باشد و مانند هر پلتفرم دیگری در نوع خود، راه هایی برای پول درآوردن از تلگرام وجود دارد. در این پست به آموزش کسب درآمد دلاری از تلگرام می پردازیم.

کسب درآمد دلاری از تلگرام

راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق تلگرام وجود دارد. اما چه چیزی آن را به یک پلتفرم عالی برای پول درآوردن تبدیل کرده است؟ در اینجا مواردی وجود دارد که برنامه را به ابزاری عالی برای کسب درآمد تبدیل می کند.

تلگرام در پلتفرم های مختلفی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، دسکتاپ ها و مرورگرهای وب در دسترس است. این باعث می‌شود بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنید، با مخاطبین خود در ارتباط بمانید.
تلگرام رمزگذاری اختیاری سرتاسر در چت های مخفی ارائه می دهد، به این معنی که فقط فرستنده و گیرنده می توانند پیام ها را بخوانند. این باعث می شود آن را به یک انتخاب محبوب برای افرادی که نگران حفظ حریم خصوصی هستند تبدیل کند.
تلگرام از گروه هایی با حداکثر 200000 عضو و کانال هایی با تعداد نامحدود را پشتیبانی می کند. این باعث می شود که آن یک پلتفرم عالی برای ایجاد جوامع و به اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبان زیادی باشد.
هیچ تبلیغاتی در این پلتفرم وجود ندارد. به همین دلیل است که مخاطبین تلگرام بیشتر به تلاش‌ های بازاریابی شما پاسخ مثبت می‌دهند.
برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود می توانید یک ربات چت برای مشتری بسازید. یک ربات می تواند در وقت شما صرفه جویی زیادی کند زیرا می تواند اهداف زیادی را انجام دهد، به عنوان مثال، اطلاعاتی را که مشتریان شما درخواست می کنند ارائه می دهد و برای آنها فیلم، اسناد، تصاویر و غیره ارسال می کند.
روزانه حدود 30 میلیارد پیام در اپلیکیشن تلگرام ارسال می شود.
تلگرام بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد.
این برنامه هیچ هزینه ای برای تبلیغات دریافت نمی کند.
85 درصد از کاربران تلگرام از دستگاه های اندرویدی استفاده می کنند.
تلگرام با 66 زبان در دسترس کاربران است.

5 روش برای کسب درآمد از تلگرام

باید بدانید که راه های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد. شما فقط به استراتژی مناسب و کمی پشتکار نیاز دارید. بنابراین چگونه می توانیم از تلگرام پول در بیاوریم؟ بیایید به برخی از موثرترین راه‌های کسب درآمد از این پلتفرم نگاهی بیندازیم.

استفاده از پلتفرم تبلیغاتی تلگرام و دریافت ارز دیجیتال TON

تلگرام چهارمین اپلیکیشن پیام رسان آنلاین محبوب در سراسر جهان پس از واتس اپ، وی چت و مسنجر فیس بوک است. بر اساس داده های بانک میسل، تلگرام روزانه حدود 196 میلیون کاربر فعال و 800 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

پس از جنجالی شدن بازی نات کوین (Notcoin)، یک مینی اپ مبتنی بر تلگرام، اخیرا اول دوروف اعلام کرده است که صاحبان کانال های تلگرامی 50 درصد از کل درآمد حاصل از تبلیغات در کانال های خود را به صورت ارز دیجیتال تن کوین (TON) دریافت خواهند کرد.

اپلیکیشن پیام رسان آنلاین تلگرام راه اندازی پلتفرم تبلیغاتی خود را که بر روی بلاک چین شبکه باز (TON) ساخته شده است، اعلام کرده است.

از ماه مارس 2024، صاحبان کانال های تلگرام در بیش از 100 کشور می توانند پس از باز شدن پلتفرم تبلیغاتی برای همه تبلیغ کنندگان، جوایز مالی برای کار خود دریافت کنند. طبق اعلام پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام در تاریخ 28 فوریه، صاحبان کانال ها 50 درصد از کل درآمد تبلیغاتی ایجاد شده توسط تلگرام را از نمایش تبلیغات در کانال های خود دریافت خواهند کرد.

طبق این اطلاعیه، پلتفرم تبلیغات تلگرام به طور انحصاری از بلاک چین TON برای پرداخت استفاده خواهد کرد.

علاقه به بلاک چین TON همچنان در حال افزایش است. در نوامبر 2023، Animoca Brands اعلام کرد که به بزرگترین تایید کننده در بلاک چین TON تبدیل خواهد شد و قصد دارد بازی های مبتنی بر بلاک چین را در تلگرام بسازد.

راه اندازی کانال کسب درآمد تلگرام

کسب درآمد دلاری از تلگرام

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از تلگرام، فروش پست ها یا تبلیغات پولی است. تلگرام سرویس تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرده است، اما کاربران همچنان با یکدیگر و تبلیغ‌ کنندگان شبکه‌ سازی می‌ کنند تا فرصت‌ هایی را برای تبلیغات و پست‌ های پولی به طور مستقیم ارائه دهند.

این می تواند راهی عالی برای کسب درآمد با تلگرام باشد، اما مهم است که مطمئن شوید:

فقط به افراد قابل اعتماد و معتبر اجازه دهید در کانال شما پست و تبلیغ کنند!
فقط کانال هایی را مجاز کنید که با مخاطبان شما مرتبط هستند!
شراکت اشتباه می تواند به اعتبار شما لطمه بزند و کانال شما را از نظر کاربران غیرقابل اعتماد کند.

همکاری در فروش یا affiliate marketing

یکی از ساده ترین و موثرترین راه های کسب درآمد با تلگرام، افیلیت مارکتینگ است. ایده ساده است: هر زمان که بازدیدکننده روی لینک مورد نظر شما کلیک کند و خریدی انجام دهد یا هر گونه اقدام مرتبطی داشته باشد (دانلود یک برنامه، ثبت نام در خبرنامه و غیره) به شما کمیسیون پرداخت می شود.

این استراتژی پولساز یکی از سودآورترین راهبردهای تلگرام است. برای کسب درآمد در برنامه، باید به برنامه های وابسته بروید و محصولات یا خدمات شخص ثالث را تبلیغ کنید، به عنوان مثال، تورها و فعالیت های Viator و لینک های وابسته خود را به اشتراک بگذارید. هنگامی که یک بازدید کننده پس از کلیک بر روی لینک شما محصولی را خریداری می کند، کمیسیون فروش را دریافت می کنید.

تلگرام برای تبلیغ پیشنهادات با بازه زمانی محدود، به عنوان مثال، برای تورهای لحظه آخری، عالی است. بنابراین، می‌توانید یک ربات تلگرام ایجاد کنید که به افراد کمک می‌کند محصولی را جستجو کنند، مثلاً برای بلیط هواپیما و محل اقامت، و هر زمان که بازدید کننده از طریق لینک شما رزرو کرد، کمیسیون دریافت کنید.

دریافت هزینه برای پیوستن به یک کانال خصوصی

کسب درآمد دلاری از تلگرام

اکنون بسیاری از کانال های تلگرام برای پیوستن به کانال های خصوصی خود هزینه ای دریافت می کنند. این استراتژی کمی پیچیده تر است، اما واقعا خوب کار می کند.

ابتدا یک کانال عمومی یا یک حساب کاربری در یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر ایجاد کنید.
در مرحله بعد، کانال خصوصی و پولی خود را در کانال عمومی یا سایر حساب های اجتماعی تبلیغ کنید.
کانال خصوصی جایی است که با ارزش ترین محتوای خود را ارائه می کنید، اما همچنان می خواهید کانال های تبلیغاتی شما محتوای عالی داشته باشند. چرا؟ زیرا به این ترتیب کاربران را متقاعد می‌کنید که برای پیوستن به کانال خصوصی شما پول پرداخت کنند.

برای اینکه این استراتژی کار کند، باید ارزش پرداخت برای دسترسی به محتوای خود را داشته باشید. محتوای شما باید اطلاعاتی را ارائه دهد که در هیچ جای دیگری به راحتی نمی توانند آن را پیدا کنند.

تبلیغ یا فروش محصولات در تلگرام

شما می توانید از تلگرام برای فروش محصولات و خدمات خود نیز استفاده کنید. اگر کانالی با تعداد ممبر دارید، به راحتی می توانید با این استراتژی درآمد زیادی کسب کنید.

برای این استراتژی، باید یک کانال مرتبط با محتوا راه اندازی کنید که از آن برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنید.

برای مثال، اگر برنامه‌ای را می‌فروشید، می‌توانید از کانال خود برای به اشتراک گذاشتن ویژگی‌ها و طراحی برنامه استفاده کنید تا اعضا را برای خرید آن ترغیب کنید.

نکته کلیدی این است که ارزش محصولات و ویژگی های منحصر به فرد خدمات خود را نشان دهید، بنابراین کاربران مجبور به خرید هستند. مطمئن شوید که مطالب و اطلاعات ارزشمندی را نیز به اشتراک می گذارید تا کانال شما اسپم نشود.

بسیاری از افراد نیز از کانال های تلگرامی خود برای فروش خدمات مشاوره استفاده می کنند. اگر کانال تلگرامی بزرگی ایجاد کرده‌اید، می‌توانید به دیگران توصیه‌هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانند کانال‌های خود را نیز توسعه دهند، ارائه دهید.

فروش کانال

اگر در ایجاد و ساخت کانال های تلگرامی حرفه ای هستید، می توانید از این مهارت برای کسب درآمد استفاده کنید. برخی از افراد کانال ها را خریداری میکنند، آنها را رشد می دهند و سپس آنها را می فروشند. برخی دیگر از ابتدا کانال می سازند و سپس آنها را می فروشند.

viralyft

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *