0

تحلیل قیمت اتریوم ۲۱ فروردین

تحلیل قیمت اتریوم ۲۱ فروردین
بازدید 195

قیمت اتریوم در روز دوشنبه ۸ آوریل با افزایش ۸ درصدی به ۳۷۲۲ دلار رسید که بالاترین قیمت آن از اواسط مارس است. این رشد چشمگیر به دنبال افزایش خوش‌بینی در بازار و فعالیت زیاد در شبکه‌های اجتماعی رقم خورد. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۲۱ فروردین می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم ۲۱ فروردین

در زمان نگارش این خبر، اتریوم با بیش از ۸ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۳۶۸۶ دلاری معامله می‌شود، حجم معاملات آن نیز در مدت زمان مشابه با بیش از ۱۰۰ درصد افزایش به حدود ۲۰ میلیارد دلار رسیده است.

این دارایی اکنون فاصله حدود ۱۰ درصدی با بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۴ یعنی ۴۰۷۰ دلار و فاصله ۲۵ درصدی نسبت به بالاترین رکورد تاریخی خود در سال ۲۰۲۱ یعنی ۴۸۷۸ دلار دارد.

علاوه بر افزایش فعالیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی و بحث در مورد اتریوم، خوش‌بینی معامله‌گران مشتقات نیز در این افزایش قیمت تاثیر داشته است.

تحلیل قیمت اتریوم ۲۱ فروردین

بر اساس آمار صرافی Deribit، حدود ۶۰۰ میلیون دلار معامله باز با قیمت ۴۰۰۰ دلار و ۳۷۸ میلیون دلار معامله با قیمت اجرایی ۳۷۰۰ و ۵۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل قیمت اتریوم ۲۱ فروردین

این آمار نشان‌دهنده یک سوگیری صعودی برای انقضای آپشن‌های پایان ماه اتریوم در ۲۶ آوریل است، زمانی که حدود ۹۰۰۰۰۰ قرارداد اتریوم با ارزش اسمی ۳.۸ میلیارد دلار منقضی خواهد شد.

با این حال، همه تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم خوشبین نیستند. برخی از کارشناسان بر این باورند که افزایش قیمت اتریوم به خاطر امیدواری به پذیرش صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات آن است و اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این درخواست‌ها را رد کند، ممکن است قیمت اتریوم دوباره کاهش یابد.

در کنار افزایش قیمت اتریوم، سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم (توکن‌های ERC-۲۰) نیز از این رشد بهره برده‌اند. ارزش بازار این دسته از ارزهای دیجیتال در یک هفته گذشته به طور متوسط ۸.۱ درصد افزایش یافته است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *