2

بررسی آلتراورس سیتی (UltraVerse City)

بررسی آلتراورس سیتی (UltraVerse City)
بازدید 3124

آلتراورس سیتی (UltraVerse City) یک واقعیت مجازی برای انجام کار، بازی، تجارت، معاشرت و تعامل با افراد دیگر در یک شهر شگفت انگیز مجازی است. در این پست به بررسی آلتراورس سیتی (UltraVerse City) می پردازیم.

بررسی آلتراورس سیتی (UltraVerse City)

زمین‌های انتخابی بر اساس فاصله از برج تجاری مرکزی و سایر مکان‌های مهم و همچنین با توجه به منطقه، قیمت گذاری می‌شوند. آلتراورس سیتی معتبرتر، پیشرفته‌تر و پرطرفدارتر از تصور شما است. آلتراورس سیتی، توسط فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌شود و مالکیت، فردی و غیرمتمرکز خواهد بود. یک زمین، دارایی مجازی است که از حقوق کامل فروش، اجاره و رهن برخوردار خواهد بود.

آلتراورس سیتی شهری با مناطق متعدد است. هر منطقه دارای یک برج تجاری و مکان دیدنی مهم است که قیمت زمین‌های نزدیک به آنها را تعیین می‌کنند. برج اصلی دارای 9 منطقه است که فقط از طریق پیش فروش خریداری شده است. ضمنا لیست سفید، برای ورود به مرحله فروش خصوصی زمین‌های میسیتری باکس (Mystery Box) به وجود آمده است. نقشه شهر آلتراورس سیتی در وب سایت رسمی‎اش نشان داده شده است و می‌توان از آن برای پیدا کردن مکان دلخواه استفاده کرد. این شهر مجازی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین بایننس است و پس از اتصال سیستم به کیف پول دیجیتال متامسک (Metamask)، با داشتن توکن BEP20، مکان مورد نظر با نقشه‎ای عالی در جلوی چشم شما قرار می‌گیرد. در این شهر ماجراجویی، بازی، فعالیت، مشارکت، هدفمندی و تعامل با نهایت امنیت و اعتبار تضمین شده است.

در آلتراورس سیتی ، خرید و فروش همواره وجود خواهد داشت، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان به معاملات خود ادامه می‌دهند. به دلیل افزایش تقاضای خرید زمین‌های از قبل خریداری‌شده، کسب سود برای ساکنان شهر همواره افزایش می‌یابد. حتی امکان اجاره نیز وجود خواهد داشت، در این شهر، خانواده‌ها، محلات و گروه همسالان با توجه به علایق و سلایق مشترک گرد هم می‌آیند و تعامل برقرار می‌کنند. در این جامعه پیوند، وابستگی متقابل، همکاری، آداب و رسوم و سنت ها همچنان به قوه خود وجود خواهد داشت.

(27 امتیاز) - 4.5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سادرین گفت:

    بهترین پروژه میباشد ، بدون هیچگونه سوختی

  2. Pedram گفت:

    اگر به یک سرمایخ گذاری برای اینده ی خود نیاز دارید ، ultravers citr گذینه ی خوبیست