2

بهترین زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال

بهترین زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال
بازدید 393

در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال به دلیل جریمه ۴٫۳ میلیارد دلاری بایننس و کناره‌گیری چانگ‌پنگ ژائو از سمت مدیرعاملی این صرافی، تحت فشار قرار دارد، جردن بلفورت، سرمایه‌گذار معروف ملقب به «گرگ وال استریت»، معتقد است که شرایط فعلی چندان هم ناامیدکننده نیست. در این مطلب به بررسی بهترین زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال از نظر کارشناس می پردازیم.

بهترین زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال

بلفورت در اظهارات جدید خود گفته که بازار نزولی، بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. او در این باره توضیح می‌دهد:

راز سرمایه‌گذاری عاقلانه در این نوع بازار سوداگرانه این است که زمانی که اوضاع وحشتناک به نظر می‌رسد، خرید کنید. بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری، بازار نزولی است.

به گفته این سرمایه‌گذار، همه ما شاهد بودیم که بازار ارزهای دیجیتال با ورشکستگی صرافی FTX و دستگیری سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق آن، اساساً متلاشی شد، ولی پس از آن دوباره برگشت.

در همین حال، همه افراد باهوش در وال استریت می‌گویند:

وقتی می‌فروشی، پول در نمی‌آوری. وقتی می‌خری، پول در می‌آوری.

به همین دلیل، چنین زمان‌هایی برای خرید ارز دیجیتال با قیمت پایین، فوق‌العاده است.

نکته جالب توجه اینجاست که بلفورت قبلاً به عنوان یکی از منتقدان ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، اما موضع او با گذشت زمان تغییر کرد، به خصوص در مورد آینده امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) و بیت کوین (BTC).

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر گفت:

    این درسته به خاطر این که اگه سولانا که قیمتش از 120. دلار به 10 دلار رسید میدونستم باید خرید میکردم ولی خرید نکردم و الان قیمتش نزدیک 200 دلار اومد . پس الان خرید نزنید. و گول تبلیغات هاوینگ و نصف شدن عرضه بیت کوین را نخورید و تو اوج خرید نکنید.
    از این سایت هم میخوام دست از گول زدن مردم برداره و بیخود برای تحلیل تکنیکال تبلیغ نکنه چون تحلیل تکنیکال شبه علم هستش و شبه علم همون خرافات هستش و هیچ گونه مبنای علمی نداره و اصلا علم اقتصاد با این چرندیات و کلا قابل پیشبینی نیست . آقای صاحب سایت شعور و شخصیت داشته و مردم رو فریب نده

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این مطلب برای 5 ماه پیش هستش که اونموقع ینی در 1 آذر 1402 قیمت 35,773 بود که تا 73,104 بالا رفت و هم اکنون 69,392 معامله می شود.

      دوست عزیز این مقاله به طور خاص درباره سولنا نبود و همچنین تمامی موارد گفته شده اگه درست مطالعه کنید مقاله رو از زبان جردن بلفورت که یه تحلیلگر وال استریت هست نوشته شده و چیزی ما از خودمون در نیاوردیم ضمن اینکه اینها فقط تحلیل بازار مالی هستن و همه کسانی که میخوان سرمایه گذاری انجام بدن خودشون در نهایت تنها فردی هستند که مدیریت دارایی های خودشون رو بر عهده دارن ضمن اینکه اگر در چند سال اخیر ما رو دنبال کرده باشید بیشتر تحلیل ها هم درست از آب در اومدن ولی بازم تاکید داریم که آخرین فرد تصمیم گیرنده فقط خود شخص سرمایه گذار هست مخصوصا در بازار ارز دیجیتال که یک بازار ریسک پذیر می باشد.