0

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت
بازدید 157

قیمت بیت کوین از کف هفتگی خود بهبود پیدا کرده و احتمالا در انتهای هفته‌ رویداد هاوینگ، تمام افت تجربه‌شده طی هفته را جبران نماید. طبق داده‌های پلتفرم فارساید (Farside)، صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین در روز قبل از هاوینگ، پس از تجربه ۵ روز خروج سرمایه، ۳۰.۴ میلیون دلار ورود سرمایه را به ثبت رساندند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

جریان ورود سرمایه به ETFهای اسپات بیت کوین احتمالاً در سال ۲۰۲۴ افزایش خواهد یافت. هانتر هورسلی (Hunter Horsley)، مدیرعامل شرکت بیت‌وایز (Bitwise)، در این باره می‌گوید که چندین شرکت مدیریت دارایی تا پایان سال ۲۰۲۴، سرمایه‌گذاری‌های خود در این صندوق‌ها را افزایش خواهند داد.

اما آیا در پی این پیشرفت‌ها، بیت کوین و سایر آلتکوین‌ها می‌توانند بر سطوح مقاومت قرار گرفته در مسیر صعود خود، غلبه کنند؟ در ادامه، ۵ ارز دیجیتال برتر را که به تازگی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند، بررسی خواهیم کرد.

تحلیل بیت کوین ۳ اردیبهشت

قیمت بیت کوین (BTC) پس از بهبود، به خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۵۸۵۰ دلار) رسیده است. اگر قیمت پس از رسیدن به این سطح به شدت کاهش یابد، نشان‌دهنده این است که خرس‌ها کنترل بازار را در دست دارند. این موضوع می‌تواند منجر به آزمایش مجدد منطقه حمایتی ۶۰۷۷۵ تا ۵۹۶۰۰ دلار شود.

انتظار می‌رود گاوها با تمام توان از این منطقه دفاع کنند؛ زیرا شکسته شدن آن می‌تواند روند نزول را تسریع کند. در صورتی که گاوها موفق نشوند، جفت BTC/USDT ممکن است به سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی در ۵۴۲۹۸ دلار سقوط کند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت
تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

برعکس، اگر قیمت بر مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه غلبه نماید، این جفت ممکن است برای مدتی بیشتر، در محدوده ۶۰۷۷۵ تا ۷۳۷۷۷ دلار نوسان کند. در صورت بریک آوت به بالای این محدوده، بیت کوین یک رالی جدید را با هدف ۸۴ هزار دلار آغاز خواهد کرد.

تحلیل بایننس کوین ۳ اردیبهشت

بایننس کوین (BNB) در چند روز گذشته بین ۴۹۵ تا ۶۳۵ دلار در نوسان بوده که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. خریداران در ۲۰ آوریل قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک رساندند که نشان می‌دهد فشار فروش در حال کاهش است.

اکنون جفت BNB/USDT می‌تواند به سمت مقاومت ۶۳۵ دلاری حرکت کند، جایی که خرس‌ها احتمالاً فروش سنگینی را آغاز خواهند کرد. اگر قیمت پس از رسیدن به مقاومت ۶۳۵ دلار به شدت کاهش یابد، روند جانبی قیمت برای مدتی تمدید خواهد شد.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت
تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

اگر قیمت بر سطح ۶۳۵ دلار غلبه کند، این جفت یک رالی جدید را با هدف ۶۹۲ دلار آغاز خواهد کرد. از طرفی، کاهش قیمت به زیر ۴۹۵ دلار می‌تواند این جفت را تا ۴۶۰ دلار کاهش دهد.

تحلیل نیر پروتکل ۳ اردیبهشت

نیر پروتکل (NEAR) در داخل یک الگوی کانال نزولی قرار گرفته که از برتری خرس‌ها حکایت دارد. با این حال، رسیدن قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۱۵ دلار) نشان می‌دهد که فشار فروش ممکن است در کوتاه‌مدت کاهش یابد.

خریداران تلاش خواهند کرد قیمت را تا خط مقاومت کانال افزایش دهند، جایی که خرس‌ها احتمالاً فروش شدیدی را آغاز خواهند کرد. اگر قیمت پس از رسیدن به خط مقاومت به شدت کاهش یابد، احتمالا قیمت برای مدت طولانی‌تری در کانال باقی خواهد ماند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت
تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

در مقابل، اگر خریداران بخواهند بر بازار مسلط شوند، باید قیمت را به بالای کانال برسانند. اگر آنها موفق شوند، قیمت می‌تواند در کوتاه‌مدت تا ۸ دلار و سپس ۹ دلار افزایش یابد.

تحلیل منتل ۳ اردیبهشت

قیمت منتل (MNT) پس از چند روز نوسان بین میانگین‌های متحرک، در ۲۰ آوریل بر مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۸ دلار) غلبه کرد که نشان‌دهنده برتری گاو‌ها است. با این حال، سایه بلند کندل ۲۱ آوریل نشان می‌دهد که خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و در تلاش هستند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برگردانند.

در صورت موفقیت خرس‌ها، قیمت ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۰۹ دلار) کاهش یابد. شکسته شدن این سطح حمایت می‌تواند موجب کاهش قیمت تا ۱ دلار شود.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت
تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، این جفت ممکن است تا سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی در ۱.۳۲ دلار افزایش یابد و در صورت غلبه قیمت بر این مقاومت، سطح ۱.۵۱ دلار هدف بعدی خواهد بود.

تحلیل رندر ۳ اردیبهشت

رندر (RNDR) چند روزی است که در مرحله اصلاح قرار دارد، اما گاوها در تلاش هستند تا با رساندن قیمت به بالای خط روند نزولی، شرایط را تغییر دهند. خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸.۹۰ دلار) افقی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) تا نزدیک سطح ۵۰ افزایش یافته که نشان می‌دهد خرس‌ها در حال از دست دادن تسلط خود هستند.

اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، جفت RNDR/USDT احتمالا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۹.۹۵ دلار) و سپس تا ۱۲ دلار افزایش خواهد یافت.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت
تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ اردیبهشت

در طرف مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار گیرد، تسلط خرس‌ها ادامه خواهد یافت. در چنین شرایطی، خرس‌ها سعی خواهند کرد قیمت را به ۷ دلار و سپس به ۶ دلار برسانند.

cointelegraph

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *