0

12 ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر 

ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر 
بازدید 1007

آیا می خواهید در هزینه های تراکنش صرفه جویی کنید؟ ارزهایی که در این مقاله در مورد آن ها توضیح داده شده ارزهای رمز پایه ای هستند که ارزش بررسی دارند. ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر را بشناسید.

رمز ارزها با طوفانی جهان را فرا گرفته اند. در این زمان، قطعا هیچ گزینه سرمایه گذاری دیگری نسبت به ارزهای رمزنگاری شده وجود ندارد. 

شما می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را از صرافی های کریپتو متعدد خریداری کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، شروع تجارت با آنها آسان است. جفت‌های رمزنگاری برای همه ارزهای رمز پایه محبوب، از جمله بیت ‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، مونرو (XMR) و بسیاری دیگر در دسترس هستند. 

با این حال، تنها چیزی که بیشتر معامله ‌گران رمزارز را نگران میکند، کارمزد تراکنش نسبتاً بالایی است که توسط ارزهای رمزنگاری محبوب دریافت می‌شود. خوشبختانه، چندین ارز دیجیتال هزینه تراکنش بسیار پایینی را دریافت می کنند. 

Stellar (XLM) .1 

استلار یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال برای خرید است. بلاک چین استلار فوق ‌العاده سریع است و پرداخت ‌ها حداکثر ظرف چند ثانیه تأیید و تسویه می‌شوند. میانگین هزینه‌های تراکنش نیز به طرز چشمگیری پایین است و به 0.00001 Lumen می‌ رسد که نشانه Stellar است. 

این بدان معنی است که شما برای هر تراکنش بر اساس قیمت فعلی Lumen تقریباً 0.0000011 دلار پرداخت خواهید کرد. این یکی از دلایل اصلی است که Stellar به سرعت به یک انتخاب محبوب برای افرادی تبدیل می شود که می خواهند مبالغ زیادی را به صورت آنلاین منتقل کنند. همچنین به همین دلیل است که Stellar در این لیست رتبه اول را دارد. 

2.ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر: IOTA (IOTA) 

 IOTA  یکی از سازگارترین ارزهای دیجیتال در این لیست است. IOTA یک ارز “پروتکل باز و بدون کارمزد انتقال داده و ارزش” است. بنیاد IOTA  یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در برلین است که مدیریت توسعه توکن IOTA  را بر عهده دارد. 

IOTA  اصلاً هیچ کارمزد تراکنش دریافت نمی کند. در شبکه IOTA نیز هیچ ماینری وجود ندارد و هر تراکنش را می توان بدون نیاز به قدرت محاسباتی جدی انجام داد. این نیز نیاز به پرداخت هرگونه هزینه گاز را نفی می کند. 

اکنون، بدون کارمزد تراکنش، چه چیزی باعث افزایش قیمت این توکن می شود؟ پاسخ ساده است: تقاضا. همانطور که تراکنش های بیشتری در شبکه تکمیل می شود، همچنان سریعتر می شود. مهمتر از آن، زمان تأیید هنوز نسبتاً پایین است و به طور متوسط ​​بین 10 تا 12 ثانیه است. 

3. NANO (NANO) 

درست مانند IOTA، NANO کارمزد تراکنش دریافت نمی کند. همه تراکنش‌ها در یک ثانیه اعتبارسنجی و نهایی می‌ شوند، و آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال فوق ‌العاده برای افرادی می‌ کند که باید مبالغ زیادی را به سرعت جا به ‌جا کنند. 

بر خلاف اثبات کار بلاک چین که در آن ماینرها برای افزودن بلاک ها با یکدیگر رقابت می کنند، هر کاربر NANO از بلاک چین خود استفاده می کند که می تواند رشد کند. NANO آن را شبکه بلوک می نامد. این امر NANO را شفاف تر و مقیاس پذیرتر می کند بدون اینکه تأثیر منفی بر شبکه بگذارد. 

4.ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر: Cardano (ADA) 

Cardano یک ارز دیجیتال فوق العاده محبوب است که سریع، فوق العاده مقیاس پذیر و مهمتر از همه سازگار با محیط زیست است. با این حال، در مقایسه با ارزهای بالا، ADA همچنان کارمزد تراکنش قابل توجهی را دریافت می‌کند که معمولاً بین 0.15-0.18 ADA است. 

بلاک چین Cardano به دلیل توسعه سریع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. توسعه Goguen قراردادهای هوشمندی را برای Cardano به ارمغان آورد که به کاربران امکان می دهد DApps را در شبکه بسیار شفاف Cardano بسازند. 

Cardano با کارمزدهای کم تراکنش، برنامه های کاربردی و پایه ای محکم، به سرعت به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جامعه DeFi تبدیل شده است. 

5. Litecoin (LTC) 

Litecoin در ابتدا برای پرداخت طراحی شده بود و شما را  به این سمت هدایت میکند که توسعه دهندگان اقداماتی را انجام داده اند تا کارمزد تراکنش ها را تا حد امکان پایین نگه دارند. 

کارمزد تراکنش به طور متوسط ​​حدود 0.0070 دلار برای هر تراکنش است و تسویه هر تراکنش حدود دو دقیقه طول می کشد. Litecoin همچنین از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است زیرا یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال در حال حاضر در بازار است. 

این تقریباً مشابه بیت کوین است، که یکی از دلایلی است که از اولین بار عرضه آن تقاضا برای آن وجود داشته است. 

6. Dash (DASH) 

Dash، که به سادگی مخفف “نقد دیجیتالی” است، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب در بین سرمایه گذاران و کاربران ارزهای دیجیتال است. میانگین کارمزد تراکنش برای Dash بین 0.2 تا 0.3 دلار است که به طور قابل توجهی ارزان تر از بیت کوین است. 

مهمتر از آن، سرعت تراکنش در Dash به طور قابل توجهی بالاتر است. این در اصل یک فورک لایت کوین است که به نوبه خود یک فورک بیت کوین است. بسیاری از تجار و صرافی‌ها اکنون Dash را می‌ پذیرند و آن را به گزینه‌ ای جذاب تبدیل می‌کنند. 

7.ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر: Tron (TRON) 

TRON در سال 2017 ایجاد شد و ارزش بازار آن طی چند سال به 1.6 میلیارد دلار افزایش یافت. TRON با الهام از بیت کوین برای بهبود ساختار رمزارز اصلی ایجاد شد. 

در حال حاضر، میانگین کارمزد تراکنش کسری از سنت است که آن را به گزینه ای فوق العاده برای ارسال یا دریافت پول تبدیل می کند. USDT، استیبل کوین صادر شده توسط تتر، در شبکه TRON نیز موجود است، بنابراین می توانید به راحتی مبالغی را با کارمزد انتقال صفر و انتقال تقریباً فوری ارسال و دریافت کنید. 

8. EOSIO (EOS) 

EOSIO یک پلتفرم بلاک چین Open-source است که برای ساخت و پشتیبانی از زیرساخت های دیجیتال طراحی شده است. به عنوان یک ارز دیجیتال، EOS بسیار محبوب است. عرضه اولیه سکه آن در سال 2018 زمانی که برای اولین بار عرضه شد، 4.1 میلیارد دلار افزایش یافت. 

بسیاری EOS را رقیب مستقیم اتریوم (به اصطلاح قاتل اتریوم) اما با عملکرد بهتر می دانند. از نظر فنی، لازم نیست در هنگام ارسال یا دریافت EOS نگران هزینه تراکنش باشید. با این حال، از برخی منابع کلیدی مانند CPU، RAM و پهنای باند شبکه شما برای اعتبارسنجی خرید استفاده می کند. 

حتی در این صورت، کارمزد تراکنش ها تقریبا ناچیز است. 

9. Zilliqua(ZIL) 

Zilliqa یک پلتفرم بلاک چین است که در درجه اول برای تکمیل اقتصاد سازندگان و جامعه DeFi طراحی شده است. این به توسعه دهندگان بلاک چین اجازه می دهد تا شروع به ساخت DApp بر روی پلتفرم خود کنند و از توکن ZIL استفاده کنند. 

در حال حاضر، کارمزد تراکنش 0.1 ZIL است، بنابراین برای هر تراکنش کمتر از یک سنت پرداخت خواهید کرد. اگر می خواهید NFT بسازید، بخرید یا بفروشید، Zilliqa قطعا ارزش توجه شما را دارد. 

10.ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر: (DGB)Digibyte 

Digibyte یک پلتفرم بلاک چین Open-source است که به سرعت در حال رشد است که به ماهیت غیرمتمرکز خود افتخار می کند. بلوک‌ها هر 15 ثانیه استخراج می‌شوند که امکان انجام 1066 تراکنش زنجیره‌ای را در یک ثانیه فراهم می ‌کند. 

کارمزد تراکنش نیز فوق‌ العاده پایین است، به ازای هر تراکنش 0.0005 دلار. این یک سکه اثبات کار است، بنابراین سازگار با محیط زیست نیز هست. با این حال، تایید یک تراکنش در بلاک چین حدود پنج دقیقه طول می کشد. 

11. Vertcoin (VTC) 

Vertcoin از اجماع اثبات کار برای ارائه پاداش های استخراج و تولید سکه های جدید استفاده می کند. میانگین کارمزد تراکنش برای Vertcoin حدود 0.0027 VTC است که آن را به یکی از کمترین ها در صنعت تبدیل می کند. 

شما همچنین می توانید Vertcoin را از طریق ابزار استخراج ساده آنها استخراج کنید، اما مهم است که توجه داشته باشید که این یک نوع اصلی بیت کوین GPU است. به طور کلی توسعه بیت کوین را منعکس می کند. این در Bittrex و صرافی های دیگر مانند HitBTC در دسترس است. 

12.ارز دیجیتال با کارمزد تراکنش صفر: (XRP)Ripple 

Ripple یک ارز دیجیتال است که برای بهبود سیستم پرداخت جهانی طراحی شده است و انتقال مبالغ بزرگ را در بازه زمانی کوتاه ‌تر آسان ‌تر می‌کند. 

میانگین تراکنش در Ripple بین 3 تا 5 ثانیه طول می کشد تا تسویه شود و میانگین هزینه تراکنش حدود 0.00265 دلار است. مهمتر از آن، Ripple با شراکت با سازمان ‌های بزرگ مختلف، از جمله رویال بانک کانادا، امریکن اکسپرس و حتی بانک آمریکا، خود را مشروعیت بخشیده است. 

هنگام خرید ارزهای دیجیتال مراقب باشید 

در حالی که ارزهای دیجیتال در دهه گذشته مسیر طولانی را طی کرده اند، هنوز مهم است که قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال، احتیاط کنید. 

موارد متعددی وجود داشته است که پروژه ها توسط توسعه دهندگانی که با پول سرمایه گذار فرار می کنند، رها شده اند. این به عنوان “rug pull” شناخته می شود. همیشه قبل از اینکه سرمایه ی خود را در هر سکه ای قرار دهید، تحقیق کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *