0

چگونه اتریوم رایگان دریافت کنیم 

اتریوم رایگان
بازدید 1440

وقتی که به خوبی متوجه شدید که برای سرمایه گذاری در اتریوم به تلاش و هوش نیاز دارید، ممکن است بعد از آن به این فکر کنید که آیا واقعاً می توان اتریوم رایگان (ETH) دریافت کرد و آن را بدون هیچ تلاش یا سرمایه گذاری اولیه ای جمع آوری کرد. 

از آنجا که معمولا چیزی بدون هزینه و مفت و مجانی به دست نمی آید، پس جستجو در مورد یادگیری نحوه دریافت اتریوم رایگان ممکن است اتلاف وقت به نظر برسد. خب، اینطور هم نیست، اما مطمئناً می توانید زمان خود را بهتر از جستجوی راه هایی برای کسب اتریوم رایگان و رویا پردازی کردن در مورد این چیزها صرف کنید. 

بنابراین چگونه می توانید اتریوم رایگان دریافت کنید؟ 

اگر دوست دارید اتریوم را بدون داشتن پول کافی برای سرمایه ‌گذاری در ماینینگ یا خرید آن به دست آورید، می ‌توانید از وب ‌سایت ‌هایی بازدید کنید که اتریوم به صورت رایگان در آنها وجود دارد.

اتریوم رایگان
اتریوم رایگان

اینها فاست های (روشی برای اهدای مقادیر اندکی بیت کوین به عنوان پاداش) اتریوم نامیده می شوند و در ازای تکمیل کپچاها (نرم افزاری آنلاین برای تولید سوالات و آزمون هایی است که انسان به راحتی قادر به پاسخ گویی به آنها است.)، کارهای کوچک یا تماشای تبلیغات متعدد، پاداش هایی را در قالب مقادیر اندکی ETH ارائه می کنند.

این مقدار ETH که در پایان روز دریافت می‌کنید در واقع بسیار کم است، حتی اگر کارهای کوچک تکراری زیادی انجام دهید و تبلیغات بسیار زیادی مشاهده کنید.

بسیاری از این سایت ‌ها دارای یک حداقل مقدار اتر هستند که باید قبل از دریافت واقعی آن، این میزان را جمع آوری کنید. 

در اینجا چند نمونه از این وب سایت های فاست اتریوم آورده شده است: 

  • Ethereum-Faucet.org 
  • Allcoins.pw 
  • Dutchy CORP 
  • Rollercoin.com 
  • ClaimFreeCoins.io 
  • CryptoArea.net 

لیست فاست های ETH که دائماً جدید می شوند را می توانید در اینجا پیدا کنید. برخی از این سایت ‌ها از شما می‌خواهند که نرم‌ افزار بلاک کننده تبلیغات خود را خاموش کنید و محدودیت ‌های نقد کردن سرمایه زیادی در نظر بگیرید، بنابراین هنگام سرمایه‌گذاری زمان و منابع خود بهتر است خیلی مراقب باشید. 

اگر به فکر دریافت اتریوم رایگان هستید، می ‌توانید اپلیکیشن ‌های مختلف موبایلی که برای همین منظور استفاده می ‌شوند را نیز امتحان کنید.

این اپلیکیشن ها اتر را با فشار ساده یک دکمه ارائه می دهند، ولی این ارز دیجیتال به کسانی تعلق می گیرد که کدهای برنامه مرتبط را برای دوستان خود ارسال می کنند یا از آنها دریافت می کنند.

سایر برنامه های موبایل حول بازی ها و قرعه کشی ها می چرخند. اگر وقت خالی دارید، ممکن است از امتحان کردن این برنامه ‌های بازی برای کسب درآمد در اتریوم لذت ببرید. 

آیا فاست های اتریوم ارزش وقتی که برایشان صرف می شوند را دارند؟ 

تنها برندگان واقعی در بازی فاست کسانی هستند که آنها را اجرا می کنند و حتی آنها هم احتمالاً از آن پول زیادی به دست نمی آورند.

پس بهتر است بدانید که شما هم چیز زیادی بدست نمی آورید. حتی اگر به یک فاست معمولی با جوایز بسیار زیاد برخورد کنید، احتمالاً حداکثر تا 1 دلار در ساعت درآمد خواهید داشت. 

ولی اگر همچنان اصرار دارید که چگونه می توان بدون هیچ کار یا سرمایه ‌گذاری اتریوم دریافت کرد، باید مراقب باشید زیرا ممکن است خود را در معرض هکرها و کلاهبرداران مختلفی قرار دهید.

این قبیل کلاهبردارها می توانند پیشنهاداتی را برای شما ارسال کنند و ادعا کنند که ETH را به صورت رایگان یا در ازای مقادیر کم و ناچیزی از ارزهای دیگر به شما می دهند. حواستان باشد گرفتار آنها نشوید، و کلاهبرداران را در شبکه های اجتماعی افشا کنید و به دوستان خود هشدار دهید. 

حتی اگر سایت ‌های فاست اتریومی را پیدا کنید که قانونی هم هستند، مطمئنا می توانید همان مقدار زمانی را که برای یادگیری نحوه دریافت اتریوم رایگان صرف می ‌کنید را برای مطالعه روش‌ های واقع ‌بینانه برای کسب اتریوم با استفاده از روش ‌های مرسوم مانند کار کردن، استیکینگ یا فریلنسینگ صرف کنید. 

جایگزین های بهتر برای فاست های اتریوم 

در اینجا چندین جایگزین وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند اتر بیشتری جمع کنید: 

  1. ماین کردن اتریوم. البته ماین کردن با هزینه های اولیه ای همراه است. با این حال، هنوز هم قانونی ترین راه برای کسب اتریوم همین راه است. این روش رایگان نیست اما پتانسیل بیشتری برای کسب سود قابل توجه دارد. 
  1. استیک کردن اتر. سایت ‌هایی مانند Bitstamp، Kraken، Binance، eToro یا Bitfinex به شما این امکان را می ‌دهند تا دارایی ‌های اتریوم خود را استیک کنید تا سود به دست آورید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد استیک کردن ETH هستید، اینجا کلیک کنید. 
  1. یک قرارداد ماینینگ ابری بگیرید. از طرف دیگر، می ‌توانید قرارداد ماینینگ ابری بخرید و تجهیزات ماینینگ را در یکی از ریگ ماینینگ های (مجموعه ‌ای از سخت افزارهای قدرتمند که برای ماینینگ ارزهای دیجیتالی به کار می ‌روند.) اتریوم اجاره کنید. شما سهم خود را از سودها را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد، اما قبل از قراردادن امضای خود، از دوره سربه سر (به دوره ای گفته می ‌شود که در آن مقدار سود و ضرر با هم برابر هستند.) خود مطلع شوید. 
  1. اتر بخرید. ساده ترین راه برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی اتر، خرید آن از طریق یکی از صرافی ها است. برخی از بهترین صرافی ها برای شروع حرفه تجارت خود، Coinbase، Kraken و Bitstamp هستند. در آنجا می توانید ETH را با دلار (USD) یا یورو (EUR) خریداری کنید. علاوه بر این، می‌ توانید ردیاب قیمت ما را بررسی کنید تا بهترین قیمت برای خرید/فروش ETH را پیدا کنید. 
  1. برای اتر کار کنید. شما می توانید استعدادهای خود را به اتر نشان دهید. چه در نویسندگی، طراحی یا حسابداری مهارت داشته باشید، می توانید برای اتر کار کنید. به وب ‌سایت ‌هایی مانند PompCryptoJobs.com، Cryptojoblist.com یا Crypto.jobs مراجعه کنید تا بررسی کنید که آیا فرصت ‌های شغلی برای شما وجود دارد یا خیر. 

نتیجه 

کاملاً واضح و بدیهی است که هر شغل دیگری می تواند بیش از 0.5-1 دلار در ساعت برای شما ایجاد کند بدون اینکه شما را در معرض خطرات اضافی مانند کلاهبرداری یا ویروس قرار دهد. البته، برخی از برنامه ها و بازی ها ممکن است سرگرم کننده باشند، اما از نظر سرمایه گذاری، جایگزین های بسیار بهتری وجود دارد. و به یاد داشته باشید که هیچ چیز رایگان به دست نمی آید! 

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *