0

نحوه کار کردن اتریوم: اتریوم چگونه کار می‌کند؟ 

نحوه کار کردن اتریوم
بازدید 664

چه آن را به فروش برسانید، چه آن را بخرید یا آن را استخراج اتریوم کنید، اتریوم (ETH) مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. شاید از خود بپرسید: بالاخره نحوه کار کردن اتریوم چگونه است؟ برای شروع باید بدانید که اتریوم به عنوان یک ارز دیجیتال، به طور جدایی ناپذیری با پلتفرم اتریوم که آن را به وجود آورده، مرتبط است. 

اگر در مورد عملکرد داخلی این پلتفرم کنجکاو هستید، بهتر است یک “کامپیوتر” عظیم را تصور کنید که از شبکه ای از رایانه های شخصی تشکیل شده است که عملکرد روزانه آن را تامین می کند.

خود این شبکه از فناوری بلاکچین استفاده می کند که بیتکوین را نیز تقویت می کند. در واقع، یکی از اهداف مورد نظر آن ایجاد برنامه های غیرمتمرکز معروف به “قراردادهای هوشمند” است که توسط اشخاص ثالث کنترل نمی‌شوند و در برابر سانسور و تقلب مقاوم هستند. 

اما نحوه کار کردن اتریوم؟ ارز دیجیتال اتریوم از اتر مشتق شده است که وسیله ای برای پرداخت منابع محاسباتی کاربران در شبکه برای اجرای برنامه های کاربردی در شبکه اتریوم است.

در همان زمان، توسعه دهندگان از آن برای ساخت برنامه های کاربردی و قراردادهای هوشمند خود استفاده می‌کنند.

این خوب است، اما اتریوم چگونه در موارد واقعی کار می کند، مثلاً در مواقعی می‌خواهید کالا و خدمات بخرید؟ پاسخ ساده است: تا زمانی که تاجر آن را به عنوان وسیله پرداخت بپذیرد، کار خواهد کرد. 

چگونه از اتریوم استفاده کنیم؟ درست مانند هر ارز دیجیتال دیگری، می‌توانید آن را استخراج کنید، آن را در کیف پول خود ذخیره کنید یا در صرافی ها برای کسب سود بفروشید.

اگر از آن برای ایجاد یا اجرای برنامه های کاربردی در شبکه اتریوم یا خرید موارد استفاده نمی‌کنید، بهترین پیشنهاد به شما این است که سعی کنید آن را در صرافی ها بخرید و بفروشید و سعی کنید از تغییرات قیمت آن سود ببرید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *