0

معرفی بهترین و ارزان ترین روش های استخراج بیت کوین

روش های استخراج بیت کوین
بازدید 866

آیا در مورد بیت کوین شنیده اید؟ ارز دیجیتالی که اخیراً ارزش آن افزایش چشمگیری داشته است. روش انقلابی و بحث برانگیز پرداختی که در سرتاسر جهان خبرساز شده است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید با استفاده از بیت کوین تراکنش های خود را شروع کنید، اما قبل از اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید راهی برای جمع آوری بیت کوین پیدا کنید! در این مقاله به بررسی روش های استخراج بیت کوین می پردازیم.

بهترین و ارزان ترین روش های استخراج بیت کوین

در اینجا 5 روش مختلف وجود دارد که می توانید شروع به دریافت بیت کوین کنید.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساده ترین راه برای دسترسی به بیت کوین است. این کار مانند صرافی‌های ارزهای دیگر عمل می‌کند – شما به یک صرافی می‌روید (برای ارزهای “سنتی” به مکانی می‌روید که ممکن است مبادلات ارزی مانند بانک شما انجام دهد؛ برای بیت‌کوین‌ها از وب‌سایتی مانند Mt دیدن می‌کنید. Gox) و با استفاده از ارزی که دارید بیت کوین بخرید.

روش های استخراج بیت کوین

من این را «سرمایه گذاری» به جای مبادله می نامم زیرا اگرچه ارزش بیت کوین نسبتاً شدید در نوسان است، اما همچنان روند صعودی را نشان می دهد. این تا حدودی به این دلیل است که افراد بیشتری به بیت کوین به عنوان یک ارز قانونی نگاه می کنند و تا حدودی به این دلیل است که بیت کوین ها برای کاهش قیمت طراحی شده اند زیرا فقط مقدار مشخصی بیت کوین وجود دارد. اگر اکنون بیت کوین را مبادله کنید، ممکن است در یک هفته، ماه یا سال آینده ده برابر ارزش داشته باشند. سپس، می توانید آن بیت کوین ها را با ارز سنتی خود مبادله کنید.

چیزهای خود را بفروش!

یک راه عالی برای به دست آوردن بیت کوین، فروش چیزهایی است که دیگر به آن ها نیاز ندارید و در بازارهای آنلاین دوستدار بیت کوین به فروش بگذارید. می توانید یک تبلیغ را در Craigslist لیست کنید و شرطی را تعیین کنید که خریدار به بیت کوین پرداخت کند. سپس می توانید در بازاری مانند Coingig.com ثبت نام کنید و اقلام خود را در آنجا بفروشید. این سایت بسیار شبیه eBay عمل می کند و برای هر فروش موفق مقداری بیت کوین به شما می دهد.

استخراج با پردازنده گرافیکی شما

روش های استخراج بیت کوین

یکی دیگر از راه های کسب بیت کوین، استخراج آن ها مانند پیشگامان اولیه بیت کوین است. ماینینگ بیت کوین مستلزم آن است که از رایانه ای استفاده کنید که برنامه استخراج بیت کوین روی آن قرار دارد. سپس این برنامه محاسبات پیچیده ای را بر روی سیستم شما اجرا می کند و به ازای هر مقدار بازگشتی که با معیارهای بیت کوین در نظر گرفته شده مطابقت دارد، یک بیت کوین به شما پاداش می دهد.

از آنجایی که ماینینگ مدت زیادی است که اتفاق افتاده است، شانس کسب پول کلان از این طریق بسیار اندک است – استخراج به تنهایی برای همیشه طول می کشد، اما می تواند کل بیت کوین را به شما پاداش دهد، یا می توانید به عنوان بخشی از یک استخر ماینینگ، که به اشتراک گذاشته می شود، ماینینگ کنید. بیت‌کوین‌ها را می توان در بین اعضای استخر بر اساس میزان کاری که برای استخر انجام داده‌اند پیدا کرد. استخراج با رایانه‌های شخصی بهتر است با کارت‌های گرافیک AMD انجام شود، زیرا این کارت‌ها برای انجام ریاضیات انجام شده در استخراج بیت کوین ایده‌آل هستند. کارت‌های گرافیک nVidia در مقایسه با آن‌ها آسیب می‌بینند و تکیه بر پردازنده شما مناسب نیست. اگر خود را در خط ماینر قرار دهید، انتخاب بهترین پردازنده گرافیکی برای استخراج بیت کوین به یک فاکتور حیاتی برای تعداد زیادی که درگیر است تبدیل می شود.

استخراج با کارت های ASIC

اگر در مورد استخراج بیت کوین جدی تر هستید، کارت های ASIC وجود دارند که استخراج بیت کوین را بسیار کارآمدتر می کنند (از نظر مصرف برق)، زیرا نسبت به رایانه های شخصی معمولی برق کمتری مصرف می کنند و محاسبات بیشتری انجام می دهند. اگرچه این ماشین‌ها خیلی ارزان نیستند، اما می‌توان آنها را از منابع مختلفی از جمله ButterflyLabs خریداری کرد.

استخراج در Raspberry Pi

روش های استخراج بیت کوین

در نهایت، اگر بیشتر یک علاقه‌مند به ماینینگ بیت‌کوین هستید تا یک حرفه‌ای، پس می‌توانید یک Raspberry Pi ارزان بخرید و از آن برای استخراج بیت‌کوین استفاده کنید. شما تقریباً عملکرد مشابهی با ماشین های خاص ذکر شده در بالا نخواهید داشت، اما هنوز امتحان کردن آن سرگرم کننده است. و چه کسی می داند این سرمایه گذاری 35 دلاری می تواند به بیت کوین 12000 دلاری تبدیل شود.

نتیجه

همانطور که می بینید، راه های مختلفی وجود دارد که از طریق آنها می توانید در ارز مجازی پرطرفدار شرکت کنید. بیت کوین اینجاست و فرقی نمی کند که می خواهید از آن درآمد کسب کنید یا می خواهید از آن به عنوان یک وسیله پرداخت واقعی استفاده کنید.

منبع : makeuseof

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *