0

معرفی 7 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری  

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری
بازدید 623

جالب است بدانید که خرید و نگهداری یکی از محبوب ترین استراتژی های سرمایه گذاری در بحث رمزنگاری است، اما چه چیزی باید بخرید؟ بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری را بیشتر بشناسید.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال حتی برای سرمایه گذاران نهادی یک طبقه دارایی اصلی هستند. با این حال، انتخاب دارایی های کریپتو برای سرمایه گذاری می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص با گزینه های به ظاهر خوب بسیاری که در حال حاضر در بازار هستند. 

هر دارایی رمزنگاری که جذاب به نظر می رسد به عنوان یک سرمایه گذاری خوب نیست، زیرا برخی از آنها آنچه را که لازم است برای بقای طولانی مدت ندارند. بنابراین، باید دارایی های خود را با دقت انتخاب کنید تا بعداً دچار ضرر و پشیمانی نشوید. 

بنابراین، در اینجا هفت مورد از بهترین ارزهای رمزنگاری شده را به دلیل اصول اساسی آنها که چشم انداز بلندمدت را در فضای کریپتو نشان می دهند، به شما معرفی می کنیم. 

1. بیت کوین (BTC) 

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری
بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. در حال حاضر 41 درصد از کل بازار کریپتو که شامل بیش از 20000 ارز دیجیتال است، تسلط دارد. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که ایجاد شد، بنابراین بیشتر سرمایه گذاران به آن به عنوان یک دارایی نگاه می کنند که در غیر این صورت به عنوان طلای دیجیتال نیز شناخته می شود. 

بسیاری از سرمایه گذاران نهادی در چند سال گذشته از بیت کوین حمایت کرده اند، عمدتاً به دلیل تورم که بر دلار آمریکا و سایر ارزهای جهانی تأثیر می گذارد. در زمان نگارش این مقاله، ما در بازار نزولی قرار داریم، اما مردم همچنان در حال خرید بیت کوین هستند و نشان می دهد که هنوز به آینده آن اعتماد دارند. 

همچنین این ارز عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از دارایی های برتر از جمله سهام FAANG داشته است. بیت کوین همچنین برای تازه کارانی که دانش کمی در مورد کریپتو دارند توصیه می شود زیرا در مقایسه با آلت کوین ها نسبتاً پایدار است. 

2. اتریوم (ETH) 

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری
بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری

اتریوم اکنون نامی شناخته شده است زیرا ستون فقرات همه برنامه های غیرمتمرکز (DApps) و قراردادهای هوشمند است. اتریوم که دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پس از بیت کوین است، با تغییر الگوریتم اجماع اثبات سهام که برای اواخر سال 2022 برنامه ریزی شده است، پتانسیل زیادی در پیش دارد (اگرچه در این مرحله برای سال ها برنامه ریزی شده است). 

انتظار می ‌رود ادغام اتریوم تغییرات مثبت بزرگی مانند تراکنش‌ های سریع ‌تر، سهام ‌داری اتریوم و کاهش هزینه ‌های بسیار بالای گاز اتریوم را به همراه داشته باشد. 

انتقال اتریوم به PoS مدت زیادی است که در راه است، بنابراین جامعه کریپتو احتمالاً پس از تکمیل، استفاده از شبکه را افزایش خواهد داد. 

3. دوج کوین (DOGE) 

اگر در اطراف ارزهای دیجیتال بوده اید، ممکن است از قبل بدانید که میم کوین چیست. خب، Dogecoin پادشاه آنهاست، اما به این دلیل نیست که به این لیست راه پیدا کند. در عوض، Dogecoin در حال گذار از یک میم کوین به تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال با ابزار واقعی است. 

برای مدت طولانی، Dogecoin تنها به عنوان یک ارز رمزنگاری سرگرم کننده شناخته می شد که برای افزایش قیمت بر بال های افرادی مانند ایلان ماسک سوار می شد. با این حال، توسعه دهندگان Dogecoin شروع به آوردن برخی موارد استفاده واقعی به شبکه کرده اند. 

به عنوان مثال، یک توسعه دهنده Dogecoin اولین NFT را در دسامبر 2021 در شبکه ضرب کرد. از آنجایی که NFT ها یکی از بزرگترین چیزها در فناوری بلاک چین هستند، این دریچه را برای رشد بالقوه شبکه و سکه باز می کند. 

Dogecoin همچنین در حال حاضر به عنوان یک وسیله پرداخت برای تئاترهای AMC و برخی از کالاهای تسلا استفاده می شود. با این موارد استفاده و موارد دیگر، Dogecoin می تواند جایگاه خود را در بین ارزهای دیجیتال برتر به دست بیاورد البته نه فقط با توییت های تبلیغاتی ایلان در رابطه با این ارز. 

4. بایننس کوین (BNB) 

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری
بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری

بایننس ارز شماره یک صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است و بایننس کوین (BNB) توکن اصلی آن است. این به تنهایی آن را به یک نیرو در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می کند، اما موارد بیشتری نیز وجود دارد. بایننس به طور مداوم اکوسیستم خود را با ویژگی های جدید، از جمله بازار NFT توسعه می دهد. 

همانطور که اکوسیستم توسعه می یابد، کاربران آن عمدتاً از BNB برای کارمزد و سایر پرداخت ها استفاده می کنند، وضعیتی که طبیعتاً ارزش دارایی رمزنگاری را افزایش می دهد. BNB همچنین توکن بومی در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. 

BSC به دلیل تراکنش‌ های سریع ‌تر و کارمزد های پایین ‌تر به سرعت رشد کرده و به یک رقیب قدرتمند در برابر اتریوم تبدیل شده است. همه این ‌ها به افزایش ارزش توکن تا جایی که هست کمک کردند و همچنان می ‌توانند نقش مهمی در افزایش آن در آینده داشته باشند. 

5. XRP 

XRP توکن بومی است که برای تامین خدمات حواله بین مرزی برای ریپل استفاده می شود (نه، ریپل و XRP یکسان نیستند). این توکن که در حال حاضر هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، اندکی پس از شکایت علیه ریپل در سال 2021 به این سطح سقوط کرد. سرمایه ‌گذاران علاقه خود را به XRP در نتیجه این اتهامات از دست دادند، اما گذر زمان ممکن است چیز دیگری را ثابت کند. 

علیرغم پرونده طولانی دادگاه، ریپل گام های بزرگی برداشته است. اول، توکن XRP آن به عنوان پرداخت برای خودرو ها در ژاپن پذیرفته شده است، و در جدید ترین توسعه، با شرکت بانکداری دیجیتال سنگاپور FOMO Pay برای پرداخت های خزانه همکاری کرد. 

6. کاردانو (ADA) 

Cardano رمزنگاری است که زیر رادار بسیاری از کاربران کریپتو پرواز می کند. ADA که توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم، چارلز هاسکینسون توسعه یافته است، پر از پتانسیل است و برای آینده ای غیرمتمرکز با پشتیبانی از قرارداد های هوشمند، NFT ها و موارد دیگر توسعه می یابد. 

مانند بایننس، این پروژه ویژگی های جدیدی از جمله بازار NFT ایجاد کرده است. یکی دیگر از ویژگی ‌های اصلی Cardano لانچ‌ پد Cardano است که در آن پروژه‌ های رمزنگاری جدید راه ‌اندازی می ‌شوند. 

همه این سرویس ‌ها توسط ADA، توکن بومی Cardano، که اگرچه ارزش آن کم است، ممکن است با استفاده از موارد متعدد رشد کند، ارائه می ‌شوند. 

7. شیبا اینو 

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری
بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید و نگهداری

یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده میم در این لیست، شیبا اینو است. توکن مبتنی بر اتریوم نیز از ایلان ماسک حمایت دریافت کرده است که به افزایش شهاب ‌ساختی آن در سال 2021 کمک کرده است. علیرغم کاهش قیمت، بسیاری هنوز معتقدند که این توکن به صفر می ‌رسد زیرا هیچ موردی به جز نمایش شیبا اینو محبوب ندارد.  

این وضعیت ممکن است تغییر کند، زیرا Shiba Inu برای پشتیبانی از موارد استفاده در دنیای واقعی در حال بهبود است. مورد استفاده این نشانه میم عمدتاً برای پرداخت کالا و خدمات است. در حال حاضر ده ها تاجر وجود دارند که شیبا اینو را به عنوان پرداخت از کاربران می پذیرند. 

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که پروژه ممکن است در سال 2022 اضافه کند، بازی های بلاک چین است. این یک برنامه کاربردی محبوب از فناوری بلاک چین است که به سرعت در حال رشد است، به این معنی که افزودن آن می تواند به طور قابل توجهی ثروت SHIB، توکن بومی پروژه را تغییر دهد. 

شما کدام کریپتو را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید؟ 

اکنون پس از مطالعه ی این مقاله که در مورد این ارزهای دیجیتال و پتانسیل رشد آنها در آینده می دانید، می توانید ارزهای مورد علاقه خود را به عنوان سرمایه گذاری انتخاب کنید. 

مانند هر چیز دیگری، همه به ارزهای رمزپایه یکسان علاقه نخواهند داشت و این خوب است. همیشه قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده تحقیق کنید و هرگز بیش از حدی که می توانید از دست بدهید و برای خود مشخص کرده اید، سرمایه گذاری نکنید. 
امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب ارز مد نظر خود جهت سرمایه گذاری، بگیرید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *