0

نحوه خرید بیت کوین از بایننس P2P

خرید بیت کوین از بایننس P2P
بازدید 1114

آیا شما هم می خواهید مقداری بیت کوین بخرید؟ P2P بایننس یکی از امن ترین و مستقیم ترین گزینه ها در این زمینه است، پس چرا شما هم خرید بیت کوین از بایننس P2P را امتحان نکنید. 

بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری جایگزین، حتی برای سرمایه گذاران نهادی، به سرعت در حال افزایش است. اگر به این فکر می کنید که چگونه این دارایی را بخرید، تنها نیستید، زیرا بسیاری از افراد همین سوال را می پرسند. 

در این مقاله نحوه خرید بیت کوین را با استفاده از تجارت Peer-to-Peer (P2P) Binance، که یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری است، نشان داده ایم. تجارت P2P روشی محبوب برای خرید یا فروش مستقیم بیت کوین از شخصی به فرد دیگر است و به طور فزاینده ای در بین سرمایه گذاران بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد. 

بایننس P2P چیست؟ 

بایننس P2P سرویسی در صرافی بایننس است که به شما امکان می دهد بیت کوین را مستقیماً به شخص دیگری با کارمزد صفر بفروشید. اگر قبلاً از چنین پلتفرمی استفاده نکرده اید، ممکن است بخواهید قبل از ادامه کار بدانید تجارت P2P در صرافی های رمزنگاری چگونه کار می کند. 

هدف خاص Binance P2P تسهیل تجارت بیت کوین با ارزهای محلی است. اکنون از تجارت کریپتو در 55 ارز محلی و بیش از 150 کانال پرداخت در سطح جهان پشتیبانی می کند. 

تعداد کاربران بایننس P2P از سال 2019 تاکنون هفت برابر شده است، زیرا همچنان به افزودن ویژگی های جدید ادامه می دهد. شما می توانید پست های تبلیغاتی را برای خرید یا فروش بیت کوین اضافه کنید و سایر کاربران چنین تبلیغاتی را دریافت خواهند کرد. شما همچنین می توانید بر روی یک کاربر نظر دهید و بسته به تجربه خود در تجارت با آنها نیز نظر بدهید. 

به غیر از دریافت پرداخت آنلاین به ارزهای محلی، می توانید برای معامله ای که در Binance P2P انجام شده است، شخصاً پرداخت کنید. 

بایننس P2P چگونه کار می کند؟ 

برای استفاده از بایننس P2P، باید بیت کوین بخرید یا بفروشید. سپس می ‌توانید سفارش خرید یا فروش بدهید، همانطور که به زودی جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که شخصی که می ‌خواهد طرف دیگر معامله را انتخاب کند، از شرایط شما (مثلاً نرخ) راضی باشد، علاقه خود را نشان می ‌دهد و Binance سپس به شما در این زمینه هشدار می ‌دهد. 

اگر در حال خرید بیت کوین هستید، از شما خواسته می شود که پرداخت نمایش داده شده در آگهی را ارسال کنید. اگر در حال فروش هستید، از شما خواسته می شود که ابتدا منتظر بمانید تا خریدار یک پرداخت فیات ارسال کند. پس از دریافت و تایید پرداخت، می توانید دارایی را آزاد کنید. 

بسته به اینکه طرف مقابل چقدر سریع پاسخ می دهد، معامله می تواند از چند دقیقه تا حداکثر 45 دقیقه طول بکشد. اگر پرداخت توسط شما یا کاربر دیگر در پایان زمان توافق شده ارسال نشود، معامله لغو می شود و می توانید از نو شروع کنید. 

چه کسی می تواند از بایننس P2P استفاده کند؟ 

آیا شما یک کاربر تایید شده بایننس هستید؟ در غیر این صورت، باید با ایجاد یک حساب کاربری در Binance و سپس تایید شدن شروع کنید. پس از آن، می توانید یک حساب P2P با جزئیات پرداخت خود، از جمله جزئیات بانکی و آدرس خود راه اندازی کنید. 

پس از انجام این کار، می‌توانید با استفاده از Binance P2P تجارت کنید و پرداخت ‌ها را به ارز محلی خود دریافت کنید و بیت کوین را با همان ارز پرداخت کنید. اگر در فضای کریپتو مبتدی هستید، باید درباره Binance و نحوه استفاده ایمن از آن بیشتر بدانید که در این زمینه می توانید دیگر مقالات ما را مطالعه کنید. 

نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 

بعد از اینکه حساب P2P خود را راه اندازی کردید، نکته بعدی خرید بیت کوین است. 

ابتدا وارد حساب بایننس خود شوید و وارد بخش معامله شوید. اشاره گر خود را روی آن قرار دهید و پس از باز شدن منوی کشویی گزینه ای با عنوان P2P مشاهده خواهید کرد. روی P2P کلیک کنید. 

نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 
نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 

اکنون، بازار P2P را خواهید دید که در آن گزینه خرید به طور پیش فرض برای USDT انتخاب شده است. از آنجایی که می خواهید بیت کوین بخرید، روی BTC کلیک کنید. شما باید همین کار را برای هر دارایی غیر از USDT نیز انجام دهید. شما همچنین می توانید واحد پول را به واحد پول محلی خود تغییر دهید، اما NGN به طور پیش فرض برای این مقاله تنظیم شده است. 

نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 
نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 

اکنون، مقدار بیت کوینی را که می خواهید به ارز محلی خود بخرید را در نوار جستجوی کوچک سمت چپ بالای صفحه با برچسب مقدار وارد کنید، سپس روی دکمه جستجو در مقابل آن کلیک کنید. این بخش همه فروشندگان موجود را که مایل به فروش مقدار بیت کوینی هستند که شما تمایل دارید از آن ها بخرید ، معرفی می کند. 

کسانی که بهترین نرخ ها را دارند در بالا لیست می کنند. می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید، سپس روی دکمه سبز رنگ خرید در مقابل آگهی کلیک کنید. شما باید صفحه ای مانند صفحه زیر داشته باشید. تمام جزئیات مورد نیاز را ارائه دهید، مانند مبلغی که می خواهید پرداخت کنید و مقدار بیت کوینی که دریافت می کنید به طور پیش فرض نشان داده می شود. 

نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 
نحوه خرید بیت کوین در بایننس P2P 

لازم نیست مقدار دقیقی را که برای جستجوی فروشندگان استفاده کرده اید وارد کنید، اما مقداری که وارد می کنید باید در محدوده ای باشد که آنها مایل به فروش هستند. در غیر این صورت، سیستم آن را رد می کند. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، روی دکمه سبز رنگ خرید در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. 

پس از اینکه روی خرید کلیک کردید، صفحه دیگری با جزئیات حساب فروشنده باز می شود که در آن باید ارز فیات را که می خواهید بیت کوین با آن بخرید ارسال کنید. وجوه را به شماره حساب ارسال کنید و دکمه را فشار دهید تا تأیید شود که پرداخت را ارسال کرده اید. 

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فروشنده پس از تأیید دریافت پرداخت شما، بیت کوین را آزاد کند. بیت کوین به کیف پول Binance P2P شما که به عنوان Funding Wallet شناخته می شود ارسال می شود. پس از انتشار بیت کوین با دکمه ای برای کلیک کردن و مشاهده آن در کیف پول خود، به شما هشدار داده می شود. 

سپس می‌توانید بیت‌کوین را به محل خود یا هر کیف پولی که می ‌خواهید انتقال دهید، انتقال دهید. 

آیا بایننس P2P ایمن است؟ 

بایننس سیستمی دارد که تضمین می‌ کند هیچ ‌کس در سیستم تقلب نمی‌کند یا کلاهبرداری نمی ‌کند، حتی اگر مستقیماً در معامله دخالت نداشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما وجوهی را ارسال کرده اید و به هر دلیلی، فروشنده نتواند بیت کوین را آزاد کند، می توانید درخواست تجدید نظر کنید و بایننس پرونده را برای حل و فصل مشکلات در دست خواهد گرفت. 

به عنوان یک قاعده کلی، هرگز هیچ دارایی را آزاد نکنید تا زمانی که مطمئن شوید که پرداخت فیات را در حساب خود دریافت کرده اید. مسائل مربوط به کلاهبرداری به ندرت مطرح می شود زیرا کاربران باید تأیید شوند و سیستم تأیید می کند که آنها دارایی هایی را برای تجارت قبل از اجازه دادن به هر گونه قرار دادن یا پذیرش آگهی دارند. 

علاوه بر این، اختلافات بر شهرت کاربر تأثیر منفی می گذارد، بنابراین اکثر کاربران سعی می کنند به هر قیمتی از آنها جلوگیری کنند. بنابراین، این پلتفرم برای معاملات P2P ایمن است، اگرچه توجه و بررسی مجدد معاملات رمزنگاری شما همیشه ارزشمند و مهم است! 

آیا بایننس P2P ارزش استفاده را دارد؟ 

اگر به دنبال پلتفرمی هستید که به شما امکان خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را با استفاده از ارز محلی خود بدهد، بایننس P2P ارزش استفاده برای این منظور را دارد. طیف گسترده ای از پشتیبانی بایننس P2P از ارزهای دیجیتال و ارزهای محلی، به علاوه تجارت بدون کارمزد آن را به گزینه ای عالی برای خرید بیت کوین تبدیل کرده است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *