0

فوری : اعمال محدودیت برای ایرانیان در صرافی بینگ‌ ایکس

محدودیت برای ایرانیان در صرافی بینگ‌ ایکس
بازدید 136

روز گذشته، گزارش‌هایی از سوی معامله‌گران ایرانی منتشر شد مبنی بر اینکه پیام «عدم دسترسی به خدمات صرافی بینگ ایکس» برایشان ظاهر شده است. در این پست به بررسی محدودیت برای ایرانیان در صرافی بینگ‌ ایکس می پردازیم.

محدودیت برای ایرانیان در صرافی بینگ‌ ایکس

با اینکه صرافی بینگ ایکس در روزهای گذشته، از تداوم پشتیبانی از کاربران ایرانی خبر داده بود، اما به نظر می‌رسد که اعمال فشارها بر روی این صرافی به دلیل نقض تحریم‌های OFAC، آن را مجبور کرده که تصمیمات جدیدی اتخاذ کند.

در همین راستا، صرافی بینگ ایکس روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال تلگرام کاربران فارسی زبان خود اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود، دیگر ارائه کلیه خدمات با IP ایران و احراز هویت برای کاربران جدید با مدارک هویتی ایرانی امکان‌پذیر نیست.

البته این صرافی اعلام کرده که کماکان احراز هویت برای کاربران اجباری نیست. همچنین، بینگ ایکس خاطرنشان کرده که در صورت هرگونه تغییر در شرایط فعلی، فرصت مناسبی را جهت برداشت کلیه دارایی کاربران ایجاد خواهد کرد.

در ادامه اطلاعیه صرافی بینگ ایکس آمده است:

کاربران احراز هویت شده، در حال حاضر همچنان منعی در استفاده از خدمات نداشته و تنها با تغییر آی‌پی می‌توانند از خدمات صرافی استفاده کنند.

بر اساس بیانیه بینگ ایکس، تنها IP کشورهای ایران، چین، هنگ کنگ، کره جنوبی، میانمار، لائوس، سنگاپور، مالزی، ماکائو، هلند، هند، آمریکا، انگلیس و کانادا دارای محدودیت در خدمات‌دهی هستند و از IP این کشورها نباید استفاده شود.

همچنین، کاربران جهت استفاده از زبان فارسی باید از آی‌پی‌های غیر از لیست زیر استفاده کنند: ایالات متحده، انگلیس، کانادا، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، تایوان، کره، لیتوانی، استرالیا، جمهوری چک، موریس و ترکیه.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *