0

چالش حقوقی جدید بایننس

چالش حقوقی جدید بایننس
بازدید 278

شعبه دوم دادگاه استیناف ایالات متحده در منهتن، پرونده یک شکایت علیه صرافی بایننس را مجدداً به جریان انداخته است. در این پرونده، سرمایه‌گذاران ادعا می‌کنند که بایننس با فروش توکن‌های فاقد مجوز، قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض کرده و زیان قابل توجهی برای آنها ایجاد نموده است. در این پست به بررسی چالش حقوقی جدید بایننس می پردازیم.

چالش حقوقی جدید بایننس

دادگاه خریدهای توکن در ایالات متحده را تحت قوانین اوراق بهادار این کشور طبقه‌بندی می‌کند؛ زیرا پس از خرید نمی‌توان آن را لغو کرد. بایننس مخالف است و بیان می‌کند که این پرونده خارج از اختیارات حوزه قضایی ایالات متحده است.

این شکایت مربوط به هفت توکن ELF ،EOS ،FUN ،ICX ،OMG ،QSP و TRX است که از سال ۲۰۱۷ به بعد در بایننس خریداری شده‌اند. ارزش این توکن‌ها از آن زمان به صورت چشمگیری کاهش یافته و سرمایه‌گذاران بایننس را متهم کرده‌اند که به آنها در مورد ریسک‌های مرتبط هشدار نداده است.

صرافی بایننس که مجوز فعالیت خود را در خارج از ایالات متحده ثبت نموده، ادعا کرده است که قوانین اوراق بهادار ایالات متحده برای این صرافی قابل اجرا نیست.

بایننس برای دفاع از خود، به یک حکم دادگاه عالی در سال ۲۰۱۰ استناد کرده‌ که طی آن، اعمال قوانین اوراق بهادار ایالات متحده برای موارد خارج از این کشور، محدود شده است.

این نبرد حقوقی، پس از پرونده اخیر در زمینه نقض قوانین مبارزه با پولشویی و در پی آن استعفای چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل این صرافی، جدی‌ترین چالش بایننس محسوب می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *