0

خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از کوین بیس

خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از کوین بیس
بازدید 186

تداوم خروج بیت‌کوین از صرافی کوین‌بیس، خبر اصلی دنیای ارزهای دیجیتال در چند روز اخیر بوده است. بر اساس داده‌های موجود، در هفته گذشته بیش از ۳۳ هزار بیت کوین از این صرافی خارج شده است. در این پست به بررسی خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از کوین بیس می پردازیم.

خروج گسترده بیت‌کوین از صرافی‌ها معمولا نشانه‌ای از تمایل دارندگان برای نگهداری بلندمدت این ارز دیجیتال است. در چنین شرایطی، سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند از کیف پول‌های شخصی خود برای نگهداری بیت‌کوین‌ها استفاده کنند. این روند می‌تواند نشانه‌ای از خوش‌بینی بلندمدت نسبت به بازار بیت‌کوین باشد.

نمودار مربوط به داده‌های “خروج از صرافی” برای کوین‌بیس طی هفته گذشته نشان می‌دهد که در یکم آوریل، ۱۷ هزار بیت‌کوین از این صرافی خارج شده که با احتساب قیمت فعلی بیت‌کوین، ارزش این مقدار معادل ۱.۱۷ میلیارد دلار است.

خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از کوین بیس

جالب توجه است که این جریان خروجی، دومین خروجی قابل‌توجه در طول هفته گذشته است. پیش از این نیز ۱۶۸۰۰ بیت‌کوین از صرافی کوین‌بیس خارج شده بود.

کوین‌بیس به عنوان یک صرافی محبوب برای موسسات مالی مستقر در ایالات متحده شناخته می‌شود و با توجه به این موضوع، احتمال دارد که خریدهای اخیر از سوی این نهادها و فعالان بزرگ بازار صورت گرفته باشد.

از ابتدای سال جاری و پس از تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین، قیمت بیت‌کوین به طور قابل‌توجهی تحت تاثیر حرکات سرمایه‌گذاران نهادی قرار داشته است.

با این حال، هرچند شاهد خروج قابل‌توجه بیت‌کوین از کوین‌بیس بوده‌ایم، اما قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۴۲ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، به محدوده ۶۶۵۸۰ دلار رسیده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *