0

شرکت Hive، ظرفیت استخراج اتریوم را به سایر رمزارزها منتقل می کند

ظرفیت استخراج اتریوم
بازدید 707

شرکت Hive Blockchain Technologies، در 6 سپتامبر (15 شهریور)، گزارش استخراج رمزارز ماه آگوست (مرداد) خود را منتشر کرد که در مورد “رکورددار بودن در استخراج ماهانه بیت کوین” و انتصاب یک عضو مشاور عمومی جدید بوده است. Hive همچنین در مورد انتقال آینده شبکه اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) نیز صحبت هایی به میان آورده است. در این به ظرفیت استخراج اتریوم می پردازیم.

ظرفیت استخراج اتریوم

هایو در ماه آگوست 6.49 تراهش در ثانیه (TH/s) هش ریت Ethash را به زنجیره اتریوم اختصاص داد و در 30 روز گذشته به طور میانگین 6.19 TH/s را داشته است. این شرکت استخراج رمزارزی همچنین در مورد ارتقاء Bellatrix و تاریخ تخمینی Merge صحبت کرد. این شرکت برای انتقال آماده شده است و هش ریت GPU خود را به رمزارزهای دیگری اختصاص خواهد داد.

هایو در روز سه‌ شنبه گفت: «ما قبلاً تجزیه و تحلیل استخراج سایر کوین‌ های قابل استخراج با کارت گرافیک را توسط انبوهی از پردازنده‌ های گرافیکی خود آغاز کرده ام و در حال اجرای آزمایش در این هفته، قبل از ادغام هستیم.» تیم فنی این شرکت در حال اجرای استراتژی برای استفاده بهینه‌ از ظرفیت 6.5 تراهشی استخراج اتریوم در صورت انتقال اتریوم به اثبات سهام، در سایر رمزارزهای قابل استخراج با GPU می باشد.

بیشتر ظرفیت استخراج هایو به استخراج بیت کوین اختصاص دارد، اما همچنین اشاره کرد که استخراج اتریوم نیز سودآور بوده است. هایو خاطرنشان می کند که عملیات استخراج اتریوم این شرکت «از لحاظ محاسبه های تاریخی، 3 تا 4 برابر بیشتر از استخراج بیت کوین در هر مگاوات درآمد ایجاد کرده است.» در ماه آگوست، با احتساب استخراج 16.7 بیت کوین در روز،  هایو موفق شد کلا 518.8 بیت کوین استخراج کند. این شرکت همچنین ادعا می کند که نزدیک به 4 اگزهاش یا 3900000 تراهش اختصاص داده شده به بلاکچین بیت کوین دارد.

منبع: news.bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *