0

شمارش معکوس گوگل برای راه اندازی هاردفورک Merge 

راه اندازی هاردفورک Merge 
بازدید 614

پس از اینکه جستجوی کاربران برای زمان راه اندازی هاردفورک جدید اتریوم به رکوردی تازیخی رسید، سم پادیلا (Sam Padilla)، توسعه‌دهنده خدمات ابری گوگل کلود (Google Cloud)، روز جمعه اعلام کرد ساعت شمارش معکوس راه اندازی هاردفورک Merge شبکه اتریوم را در موتور جستجوی گوگل فعال کرده است. به بیان دیگر، جستجوی عبارت «Ethereum Merge» یک ساعت شمارش معکوس بومی به همراه هش ریت، سختی شبکه و دشواری ادغام را به کاربر نشان می‌دهد. در این خبر به بررسی راه اندازی هاردفورک Merge می پردازیم.

راه اندازی هاردفورک Merge 

این افزونه می تواند به خوبی نشان دهد که صنعت کریپتو تا چه میزان در شرکت‌های FANG نفوذ کرده و چه تعداد از فعالان بازار چشم خود را به رویداد بزرگ Merge دوخته اند. گوگل پیش بینی می کند علاقه عموم به این رویداد طی روزهای آینده نیز افزایش پیدا کند.

کشورهایی که بیشترین جستجوی Merge در گوگل را داشته اند عبارتند لوکزامبورگ، سنت هلنا، سنگاپور، مقدونیه شمالی و لیتوانی. سوئیس با رتبه 7 در صدر کشورهای اروپایی قرار گرفته است، در حالی که چین و ایالات متحده به ترتیب در جایگاه 17 و 18 قرار دارند.

این افزایش علاقه به نوعی به واسطه سم پادیلا نیز تقویت شده است. وی در توسعه ادغام Merge با Google پیشگام بوده است. وی اعلام کرده است که تصویر پانداهای زیر به محض اتمام ارتقای شبکه اتریوم، در سبک واقعی گوگل ادغام می‌شوند. در این تصویر می بینیم که پانداها هر روز به هم نزدیک‌تر می‌شوند تا زمانی که ادغام ( Merge) رخ دهد. گفتنی است که پاندا جزء اصلی شناخته شده فرهنگ میم ادغام اتریوم است.

راه اندازی هاردفورک Merge 

این میم از خرس سیاه برای نشان دادن لایه اجرا و خرس سفید به عنوان لایه اجماع استفاده می کند. ادغام زمانی اتفاق می‌افتد که خرس‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا یک پاندای مبارز تولید کنند!

منبع: cryptoslate

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *