0

تاریخ دقیقا هاردفورک Vasil اعلام شد

تاریخ دقیقا هاردفورک Vasil
بازدید 670

شرکت سازنده کاردانو، Input Output، تأیید کرده است که ارتقاء Vasil، که مدت ها است مورد انتظار جامعه کاردانو می باشد، در 22 سپتامبر (31 شهریور) انجام خواهد شد. در این پست به بررسی تاریخ دقیقا هاردفورک Vasil می پردازیم.

تاریخ دقیقا هاردفورک Vasil

این شرکت پس از انجام آزمایش های متعدد بر روی تمامی اجزای اصلی، توانست تاریخ ارتقاء وسیل را به طور رسمی اعلام کند. هاردفورک وسیل در ابتدا قرار بود در ماه ژوئن (خرداد) انجام شود، اما به دلیل مشکلات فنی چندین بار به تعویق افتاده است.

Input Output تاکید کرده است که هارد فورک وسیل “مهمترین” ارتقا کاردانو تا به امروز است. زیرا ظرفیت شبکه را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. به گفته ی این شرکت، توسعه دهندگان کاردانو همچنین می توانند برنامه های غیرمتمرکز پیچیده تری بسازند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Input Output باید مطمئن می شد که حداقل 75٪ از بلاک های شبکه اصلی با نود نسخه 1.35.3 ایجاد شده اند تا با ارتقاء سازگار باشند.

جدای از آن، باید تقریباً 25 صرافی از این هارد فورک پشتیبانی می کرد که نشان دهنده سهم اصلی نقدینگی کوین ADA و همچنین بزرگترین برنامه های غیرمتمرکز بر اساس ارزش کل قفل شده است. سازنده کاردانو که اکنون به خوبی همه این معیارها را سنجیده، به همین دلیل به اندازه کافی مطمئن می باشد تا بتواند تاریخ هارد فورک را به طور رسمی تأیید کند.

رمزارز بومی کاردانو، ADA، طی 24 ساعت گذشته 3.42 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

(1 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *