0

بهترین جایگزین های رابین هود برای پول شما

جایگزین های رابین هود
بازدید 592

اگر به دنبال دانلود یک برنامه سرمایه گذاری هستید اما می خواهید از Robinhood اجتناب کنید، در اینجا پنج مورد از بهترین جایگزین هایی که می توانید استفاده کنید آورده شده است.  جایگزین های رابین هود را برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود بشناسید.

چندین برنامه برای سرمایه گذاری و تجارت در سهام، ETF و سایر دارایی ها وجود دارد. بسیاری از آنها مبتنی بر تلفن همراه هستند، اما برخی نیز مبتنی بر وب هستند تا نیازهای سرمایه گذاران مختلف را برآورده کنند. یکی از محبوب‌ترین این برنامه‌ها، Robinhood است، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری که به شما امکان می‌دهد سهام و ارزهای دیجیتال را بدون کمیسیون بخرید و معامله کنید. 

در زیر، پنج جایگزین برتر برای این برنامه را مورد بحث قرار می دهیم و به ویژگی های آنها و نحوه مقایسه آنها اشاره می کنیم 

رابین هود چیست؟ 

Robinhood یک برنامه تجارت و سرمایه گذاری سهام بدون کمیسیون است. متعلق به Robinhood Markets, Inc.، یک شرکت خدمات مالی مستقر در آمریکا، برای تجارت سهام، صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) و ارزهای دیجیتال از طریق برنامه تلفن همراه خود استفاده می شود. 

هزاران سهام در دسترس است که سرمایه گذاران می توانند از بین آنها انتخاب کنند، سرمایه گذاری هایی که از 1 دلار شروع می شود. ارزهای دیجیتال شده شامل بیت کوین، اتریوم و بسیاری از آلت کوین های دیگر هستند. 

Robinhood به داشتن امنیت بالا برای محافظت از سرمایه گذاری های رمزنگاری مشتریان، که شامل ذخیره سازی سرد دارایی ها و بیمه در برابر سرقت و حملات سایبری است، می بالد. 

اگرچه پلتفرم دارایی‌های شما را به‌طور امن نگه می‌دارد، کنترل کامل دارایی‌ها به شما داده می‌شود و می‌توانید هر طور که می‌خواهید با آنها رفتار کنید. Robinhood از همه کشورهای جهان به جز کوبا، ایران، کره شمالی، سوریه و منطقه کریمه اوکراین کاربران دارد. می توانید به عنوان یک برنامه در اندروید و iOS و همچنین در وب به آن دسترسی داشته باشید. 

در وب‌سایت رابین‌هود، اطلاعاتی مانند نحوه معامله گزینه‌ها در رابین‌هود و سایر جزئیات ضروری برای کمک به تصمیم‌گیری صحیح سرمایه‌گذاری را خواهید یافت. بنابراین، چه جایگزین هایی برای رابینهود وجود دارد که به شما به عنوان یک سرمایه گذار وعده مشابه یا حتی بهتر را می دهد؟ 

1.جایگزین های رابین هود:Webull 

جایگزین های رابین هود

وبول یک اپلیکیشن معاملاتی سهام است که به شما امکان معامله رایگان را می دهد. این برنامه برای استفاده در آمریکا، هند، برزیل، ترکیه، فیلیپین، مالزی، ژاپن، چین و کره در دسترس است، اما هنوز در اروپا در دسترس نیست. دارایی های پشتیبانی شده شامل سهام، اختیار معامله، ETF، OTC و ODR است. 

هزاران سهام موجود است و شما می توانید از 5 دلار سرمایه گذاری کنید. علاوه بر سرمایه‌گذاری در سهام و سایر دارایی‌ها، می‌توانید یک حساب IRA در وبول نیز داشته باشید، جایی که می‌توانید سهام، ETF و گزینه‌ها را بدون کمیسیون معامله کنید. انواع IRA شامل Traditional، Roth و Rollover است. 

همچنین مانند Robinhood، می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را در وبول بخرید و معامله کنید، که همچنین یک کیف پول رمزنگاری برای ذخیره دارایی‌های شما ارائه می‌دهد. بیش از 44 ارز دیجیتال وجود دارد که می توانید از 1 دلار در وبول خریداری کنید، از جمله بیت کوین، Ehereum و سایر آلتکوین های برتر. 

همچنین یک ویژگی تجارت کاغذی وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از استفاده از وجوه واقعی، معاملات را آزمایش کنید. این باعث می‌شود برای کسانی که تازه وارد بازار می‌شوند، برای مبتدیان مناسب‌تر باشد. 

وبول به عنوان یک برنامه در اندروید، iOS و دسکتاپ در دسترس است. همچنین به طور مستقیم در وب قابل دسترسی است. اگر در مورد آن مطمئن نیستید، مقایسه بیشتر وبول و رابینهود ممکن است به شما در انتخاب پلتفرم مناسب کمک کند. 

2.جایگزین های رابین هود:Interactive Brokers 

جایگزین های رابین هود

Interactive Brokers یکی دیگر از جایگزین های مناسب برای Robinhood است. این یک شرکت کارگزاری آمریکایی است و در حال حاضر “بزرگترین پلت فرم معاملات الکترونیکی در ایالات متحده از نظر تعداد معاملات متوسط درآمد روزانه” است. شما می توانید سهام، گزینه، معاملات آتی، EFP، گزینه های آتی، فارکس، اوراق قرضه و وجوه را معامله کنید. 

در حالی که تجارت در این پلتفرم مانند مورد Robinhood بدون کمیسیون نیست، کارمزدها ناچیز است و از 0 دلار شروع می شود، بدون اسپرد یا هزینه های دیگر. Interactive Brokers در 33 کشور، 150 بازار در دسترس است و از 26 ارز پشتیبانی می کند. 

شما می توانید هر نوع حسابی، از جمله فردی، اعتماد مشترک، IRA، نهادی و غیره ایجاد کنید. با همکاری Paxos، Interactive Brokers اکنون به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را خریداری و معامله کنند. 

شما می توانید بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را با کارمزد کم از 0.12٪ تا 0.18٪ و بدون اسپرد، نشانه گذاری یا هزینه نگهداری معامله کنید. معاملات 24 ساعته و 7 روز هفته با اجرای معاملات توسط شرکت پکسوس تراست ارائه می شود. می توانید به Interactive Brokers به عنوان یک برنامه در Android و iOS و همچنین در وب سایت دسترسی داشته باشید. 

3. Freetrade 

Freetrade یک پلتفرم مستقر در انگلستان برای سرمایه گذاری و تجارت سهام است. همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه تجارت بدون کمیسیون را ارائه می دهد و توسط اداره رفتار مالی (FCA) در بریتانیا تنظیم می شود. هدف آن این است که سرمایه گذاری را تا حد امکان ساده و در دسترس همه قرار دهد. 

بیش از 6000 سهام و ETF در بریتانیا، ایالات متحده و اروپا برای معاملات بدون کمیسیون در دسترس هستند. برای ویژگی های اضافی، برنامه های ممتاز از 4.99 GBP در ماه شروع می شود. سه نوع حساب در دسترس است، یعنی سهام و سهام ISA، بازنشستگی شخصی سرمایه گذاری شده شخصی (SIPP) و حساب سرمایه گذاری عمومی. 

Freetrade قرار گرفتن مستقیم در معرض ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم را ارائه نمی دهد، فقط به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سهام مرتبط با رمزنگاری را خریداری و معامله کنند. این پلتفرم فقط به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دستگاه های اندروید و iOS قابل دسترسی است. 

4. TradeStation 

جایگزین های رابین هود

TradeStation یک تجارت آنلاین و ارائه دهنده خدمات کارگزاری آمریکایی است. مانند Robinhood، معاملات بدون کمیسیون در سهام، ETF، گزینه ها و معاملات آتی را ارائه می دهد. حساب ها برای افراد، بازنشستگی و همچنین برای سرمایه گذاران نهادی در دسترس است. 

برای کسانی که تازه وارد تجارت شده اند، TradeStation مواد و راهنماهایی را ارائه می دهد تا به آنها کمک کند شروع کنند و به سمت سرمایه گذاری و تجارت حرکت کنند. برای معامله گران حرفه ای، مجموعه کاملی از ابزارها را فراهم می کند که تجارت را آسان تر و رضایت بخش تر می کند تا به آنها کمک کند پتانسیل های معاملاتی خود را به حداکثر برسانند. سرمایه گذاران همچنین به جزئیات تحقیقات بازار و بینش دسترسی دارند تا به آنها در تصمیم گیری های سرمایه گذاری آگاهانه کمک کند. 

11 ارز رمزنگاری شده برای خرید و تجارت در دسترس هستند، از جمله بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و غیره. یک داشبورد قابل تنظیم وجود دارد و می توانید فقط با یک کلیک سفارش دهید. 

ابزارهای موجود همچنین به شما این امکان را می‌دهند که یک تحلیل سریع از بازار انجام دهید تا حتی قبل از انجام معامله، ایده‌ای از سودهای محقق نشده داشته باشید. TradeStation در وب، به عنوان یک مشتری دسکتاپ و همچنین به عنوان یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه های Android و iOS قابل دسترسی است. 

5. Firstrade 

جایگزین های رابین هود

Firstrade یک کارگزار تخفیف آمریکایی برای معاملات سهام، ETF ها و سایر دارایی ها است. شما می توانید سهام، ETF، گزینه ها و صندوق های سرمایه گذاری مشترک را بدون کمیسیون بخرید و بفروشید. Firstrade همچنین یک پلت فرم برای حساب های بازنشستگی است که IRA های سنتی، Roth و Rollover در دسترس هستند. 

(عکس) 

در حال حاضر 38 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی های برتر برای تجارت در دسترس هستند. سرمایه گذاری در کریپتو از 1 دلار شروع می شود و می توانید 24/7 معامله کنید. ماهانه ارزهای دیجیتال بیشتری اضافه می شود، بنابراین در صورتی که مورد علاقه شما در دسترس نباشد، می توانید بعداً دوباره بررسی کنید. 

معامله را می توان از طریق دسکتاپ، آی پد یا تلفن های همراه، هم اندروید و هم iOS انجام داد. به عنوان یکی از اعضای FINRA و SIPC، Firstrade یک پلتفرم امن است که توسط بیمه 500000 دلاری پوشش داده می شود و بیش از 37 سال است که وجود دارد. 

شما همچنین می توانید به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشید که به شما در سفر سرمایه گذاری شما کمک می کند، خواه مبتدی یا یک معامله گر باتجربه باشید. 

گزینه های برنامه سرمایه گذاری زیادی وجود دارد 

این برنامه‌های سرمایه‌گذاری بهترین جایگزین برای Robinhood هستند و سرمایه‌گذاری و تجارت سهام، ETF و سایر دارایی‌ها از جمله ارزهای دیجیتال را آسان می‌کنند. 

با مشاهده ویژگی های آنها و کارهایی که آنها می توانند انجام دهند، باید بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید که به بهترین وجه با اهداف سرمایه گذاری و معاملات شما مطابقت دارد. و بسیاری از برنامه های سرمایه گذاری دیگر برای تجارت سهام فردی وجود دارد. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *