0

Coinbase در حال از دست دادن سلطه خود است

Coinbase
بازدید 379

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط Mizuho Securities USA، یکی از شرکت‌های تابعه آمریکایی بانک سرمایه‌گذاری ژاپن و شرکت اوراق بهادار، Coinbase، برترین صرافی ایالات متحده، به سرعت در حال از دست دادن سلطه خود است.

کاهش سلطه Coinbase

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو با حجم معاملات به رتبه چهاردهم سقوط کرده است. برای مقایسه، سال گذشته در جایگاه چهارم قرار داشت.

سهم آن از بازار از 5.3 درصد در سه ماهه اول سال به تنها 2.9 درصد کاهش یافته است.

سهام کوین بیس بیش از 80 درصد از رکورد اوج خود سقوط کرده است. در سه ماهه اول سال، این شرکت 430 میلیون دلار ضرر به سهامداران خود وارد کرد. کوین بیس پس از موفقیت در بازار صعودی 2021 با درآمدهای کلان، اعلام کرد که 18 درصد از کارکنان خود را در ماه ژوئن اخراج خواهد کرد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، جیم چانوس که با پوزیشنهای شرت شناخته می شود و فروپاشی Enron را در اوایل دهه 2000 پیش بینی کرده بود، گفت که به دلیل کاهش درآمد کارمزد کوین بیس، نسبت به کوین بیس نزولی است.

کوینبیس با رقابت فزاینده‌ای در زمین خانگی خود مواجه است، زیرا Binance.US، شرکت تابعه آمریکایی غول جهانی ارزهای دیجیتال، اخیراً معاملات با کارمزد صفر را برای جذب مشتریان بیشتر و از بین بردن سهم بازار رهبر بازار معرفی کرده است.

کارمزدهای معاملاتی بسیار بالا درآمد اصلی کوین بیس بود، اما صرافی در حال از دست دادن عظمت خود است. این صرافی از برخی معامله گران تقریباً 4 درصد هزینه دریافت می کند. برای مقایسه، FTX.US فقط 0.2٪ کمیسیون دریافت می کند.

رقبای کوین‌بیس می‌توانند با تکیه بر سایر جریان‌های درآمد، هزینه‌های بسیار پایینی را ارائه دهند.

منبع:utoday

(207 امتیاز) - 1.1/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *