0

در دسترس تر و ساده و قابل فهم تر کردن web3 — با اپلیکیشن تلفن همراه جدید Coinbase Wallet آشنا شوید 

ساده و قابل فهم تر کردن web3
بازدید 850

کیف پول خود حضانتی Coinbase برای اولین بار به عنوان یک اپلیکیشن تلفن همراه در سال 2017 عرضه شد. از آن زمان، کریپتو به یک پلتفرم اپلیکیشن به سرعت در حال گسترشی که زنجیره های متعددی را در بر می گیرد، تبدیل شده است.

امروز هیجان زده ایم تا بخش بعدی Coinbase Wallet را با یک اپلیکیشن موبایلی که به طور کامل بازطراحی شده معرفی کنیم، که از ابتدا به گونه ای ساده، کاربرپسند و هدفمند برای دنیای مولتی چین web3 ساخته شده است. 

این اپلیکیشن جدید عظمت و توانایی web3 را در دسترس شما قرار می دهد و تجربه منسجمی را برای همه NFT ها، توکن ها و برنامه های غیرمتمرکز مورد علاقه شما (dapps) فراهم می کند.

این تجربه جدید تلفن همراه از امروز عرضه می شود و کاربران بیشتری در هفته های آینده به آن دسترسی خواهند داشت. 

آشنا و در عین حال متفاوت 

برای این اپلیکیشن موبایل جدید Coinbase Wallet، ما به اصول طراحی خود تکیه کرده ایم تا یک تجربه کاربری ساده و دقیق ایجاد کنیم که بلافاصله در دسترس، قابل فهم و آشنا به نظر برسد.

به عنوان مثال، دکمه های اقدام سریع در صفحه اصلی، امکان دسترسی با یک ضربه به مبادلات DEX، ارسال یا دریافت کریپتو، و تامین مالی Coinbase Wallet شما با Bitcoin ، Ethereum ، Solana و صدها دارایی دیگر را با استفاده از کارت نقدی یا حساب بانکی فراهم می کنند. 

هدف این مرورگر جدید dapp این است که دنیای همیشه در حال رشد dapp ها را در دسترس تر کند. این مرورگر dapp جدید فهرستی از dapp های پرطرفدار را از تمام شبکه هایی که از Coinbase Wallet پشتیبانی می کند، ارائه می کند و پیدا کردن و جستجوی dapp های جدید را آسان تر می کند.

اکنون می توانید تنها با چند ضربه، پروتکل DeFi مورد علاقه جدید، بازی برای کسب درآمد و برنامه اجتماعی web3 خود را کشف کنید.

این مرورگر dapp همچنین از یکی از ویژگی های درخواستی ما پشتیبانی می کند: تب ها. فقط با زدن یک دکمه بین dapp های مورد علاقه خود، بدون از دست دادن جای خود یکی را انتخاب کنید. بهتر از همه، می توانید بین dapp‌ ها در شبکه های مختلف چرخ بزنید و یکی را انتخاب کنید و Wallet این تغییرات را در پس زمینه انجام می دهد. 

ساده و قابل فهم تر کردن web3
ساده و قابل فهم تر کردن web3

ما سال گذشته حالت تاریک را برای اپلیکیشن Coinbase راه اندازی کردیم و از بسیاری از کاربران خود شنیده ایم که به سرعت به سبک مورد علاقه آنها تبدیل شد. بر اساس فیدبک و آموخته های حاصل از حالت تاریک Coinbase ، نه تنها حالت تاریک را به اپلیکیشن موبایل Coinbase Wallet جدید اضافه می کنیم، بلکه به طور یک گام فراتر از آن هم خواهیم رفت. 

به لطف یک تصمیم مهندسی برای بازسازی کل این اپلیکیشن تلفن همراه از ابتدا در React Native، می توانیم ویژگی هایی مانند همه اینها را به اپلیکیشن تلفن همراه Wallet بازطراحی شده اضافه کنیم. با پلتفرم سازی مجدد در React Native، ویژگی های آینده و بهبودهای محصول می توانند هم زمان هم در اپلیکیشن تلفن همراه Wallet و هم در Chrome Extension ارائه شوند. 

ساده و قابل فهم تر کردن web3
ساده و قابل فهم تر کردن web3

بهترین کیف پول در افزونه مرورگر و موبایل 

در سال 2021، افزونه Coinbase Wallet را برای مرورگرهای Google Chrome و Chromium مانند Brave معرفی کردیم. برخی از ویژگی های جدیدی که در سال گذشته منتشر کردیم، در افزونه Wallet در دسترس بوده اند، اما در اپلیکیشن تلفن همراه Wallet در دسترس نبودند.

با طراحی مجدد این اپلیکیشن تلفن همراه، ما مشتاق هستیم که برخی از ویژگی های عالی را دوباره معرفی کنیم و برای اولین بار آنها را به تجربه خود حضانتی تلفن همراه خود اضافه کنیم: 

  • مجموعه NFT – NFT های Ethereum و Polygon خود را به راحتی مدیریت کنید. آخرین قیمت های کف را ببینید، NFT‌ های خود را برای یک دوست بفرستید، و حتی دارایی های اسپم منتشر شده ای را که نمی خواهید ببینید، پنهان کنید. 
  • پشتیبانی Solana – با پشتیبانی از ارسال، دریافت و ذخیره توکن های SOL و SPL، دیگر نیازی به چندین برنامه کیف پول برای فعالیت مولتی چین web3 خود ندارید. 
  • پورتفولیوی DeFi – تب جدید DeFi در صفحه اصلی، مشاهده فعالیت DeFi، سپرده ها و موجودی های شما را در شبکه Ethereum آسان می کند. پشتیبانی از شبکه های بیشتر نیز به زودی ارائه خواهد شد. 
  • نمودارهای قیمت – نمودارهای قیمت در هر لحظه به شما این امکان را می دهند تا در صدر بازارهای ارزهای دیجیتال بمانید و هرگز زمان مناسب برای انجام معاملات را از دست ندهید. 
  • پشتیبانی از 25 زبان – با پشتیبانی از زبان های بیشتر و ارزهای محلی، Coinbase Wallet ، امنیت شخصی را برای میلیاردها نفر در سراسر جهان در دسترس قرار می دهد. 

Web3 در جیب شما، به زودی 

اپلیکیشن موبایل Coinbase Wallet جدید از امروز در iOS و اندروید عرضه می شود و ما انتظار داریم که در چند هفته آینده به صورت کامل نیز عرضه شود. از قبل اپلیکیشن تلفن همراه Coinbase Wallet را داشته اید؟ با مراجعه به اپ استور در iOS یا Google Play در اندروید، از آپدیت بودن برنامه خود مطمئن شوید. 

ساده و قابل فهم تر کردن web3
ساده و قابل فهم تر کردن web3

می توانید به راحتی کیف پول خود حضانتی Ethereum یا Solana خود را از هر اپلیکیشن یا افزونه کیف پول دیگری بدون هیچ کارمزد شبکه ای وارد کنید. 

منبع: کوین بیس

(18 امتیاز) - 5/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *