0

6 دلیل برای اینکه ثابت کنیم Coinbase بهترین صرافی ارز دیجیتال است

Coinbase بهترین صرافی ارز دیجیتال
بازدید 459

اگر از کریپتو استفاده کرده باشید، قطعا از Coinbase استفاده کرده اید. و اگر تاکنون استفاده نکرده اید، شاید وقت آن رسیده باشد که آن را امتحان کنید. Coinbase بهترین صرافی ارز دیجیتال است در ادامه این موضوع را توضیح داده ایم.

Coinbase یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است، هم از نظر تعداد کاربران و هم از نظر حجم انبوه ارزهای دیجیتال معامله شده در این پلتفرم. 

آن بالا اشاره کردیم که بهترین صرافی کریپتو است. که کمی شک و شبهه ایجاد می کند. چه چیزی باعث شده Coinbase اینقدر خوب عمل کند؟ چه چیزی Coinbase را به یکی از بهترین صرافی های کریپتو تبدیل می کند؟ 

1.Coinbase بهترین صرافی ارز دیجیتال: سهولت استفاده و رابط کاربری 

بیایید با یکی از مهم ترین ویژگی های Coinbase شروع کنیم: سهولت استفاده از آن. صرافی های کریپتو همیشه در تلاش هستند تا کارها را برای کاربران آسان تر کنند، اما سهولت استفاده یکی از ویژگی های اصلی Coinbase از زمان راه‌ ندازی آن بوده است. 

اگرچه رابط کاربری Coinbase در سال های اخیر کمی شلوغ‌ تر شده است، اما با افزودن ویژگی‌ های جدید و ارزهای دیجیتال جدید، طراحی و جریان کلی اپلیکیشن و سایت دسکتاپی Coinbase همچنان شهودی و مستقیم باقی مانده است. 

در واقع، اپلیکیشن ‌های Coinbase اندروید و iOS دارای رتبه بالایی هستند، و این یکی از دلایلی است که بسیاری به تازه ‌واردان پیشنهاد می‌ کنند از Coinbase برای اولین خرید بیت کوین خود استفاده کنند. 

2.Coinbase بهترین صرافی ارز دیجیتال: تعداد ارزهای دیجیتال 

زمانی که Coinbase برای اولین بار در سال 2012 راه اندازی شد، بیت کوین تنها ارز دیجیتالی بود که می توانستید بخرید. البته، در سال 2012، بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی هنوز جوان و تازه بود و بسیاری از کریپتوهای امروزی وجود نداشتند. 

اکنون، Coinbase از انبوهی از ارزهای دیجیتال برای معاملات نقدی پشتیبانی می ‌کند، و حتی تعداد بیشتری از آنها در Coinbase Pro (ابزار معاملاتی پیشرفته ‌تر Coinbase ، که در مورد آن صحبت خواهیم کرد) موجود است. 

در Coinbase ، می ‌توانید کریپتوهای بلوچیپ (به انواعی از سهام ابر شرکت‌ ها گفته می ‌شود، که از نظر کیفیت، اطمینان، قابلیت و توانایی سودآوری شهرتی ملی را دارا باشند.) معمولی را که انتظار دیدن آنها را دارید، مانند بیت ‌کوین، اتریوم، لایت ‌کوین، و دوج ‌کوین، و همچنین کوین های ناشناخته تری مانند Aptos، Liquidity، Mina و موارد دیگر خریداری کنید. 

به طور خلاصه، به احتمال زیاد ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید را در Coinbase  پیدا می کنید. 

3. فرصت هایی برای به دست آوردن کریپتوی رایگان 

Coinbase یکی از اولین صرافی ‌های ارزهای دیجیتال بود که به کاربران خود برای یادگیری کریپتو و افزایش اطلاعات در این زمینه پول پرداخت می کرد. این پاداش یادگیری Coinbase  یک راه عالی برای به دست آوردن مقداری ارز دیجیتال رایگان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل روی صفحه نمایش خود را دنبال کنید. 

در زمان های قدیم، پرداخت ها برای کریپتوهای شناخته شده تر انجام می شد. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، می ‌توانید 4 دلار The Graph (GRT)، 3 دلار Chain (XCN) و یا 3 دلار AMP (AMP) به همراه فرصت‌ های یادگیری و کسب درآمدهای بسیار بیشتری به دست آورید. 

قطعا قرار نیست که یک شبه به یک نهنگ کریپتو تبدیل شوید، اما چه کسی کریپتو رایگان را از دست می دهد؟ 

4. Coinbase Pro برای تریدرهای با تجربه در دسترس است 

Coinbase به  دو صورت ارائه می شود: Coinbase و Coinbase Pro. اغلب، یک سرویس حرفه ای با هزینه همراه است اما Coinbase Pro نیست. 

در واقع، انتقال به Coinbase Pro می تواند چند دلار در هزینه های تراکنش صرفه جویی کند، بنابراین این تغییر می تواند ارزش زمانی که برای آن صرف می کنید را داشته باشد. 

بزرگترین تفاوت بین Coinbase و Coinbase Pro رابط تجاری آن است. Coinbase به شما این امکان را می دهد تا معاملات نقطه ای انجام دهید، و Coinbase Pro یک پلتفرم معاملاتی کاملاً پیشرفته با ویژگی های پیشرفته تر است. رابط تجاری آن متفاوت به نظر می رسد، و شما می توانید بین جفت ارزهای دیجیتال معامله کنید، سفارشات خرید و فروش متفاوتی را تنظیم کنید، و موارد دیگر. 

مانند Coinbase، استفاده از Coinbase Pro نیز دشوار نیست، اما از آنجایی که Coinbase Pro ویژگی‌ های بیشتری دارد، کمی طول می ‌کشد تا بتوانید با سرعت مورد نظرتان با آن کار کنید. 

5. اثبات ذخایر و بدهی ها 

Coinbase یکی از معدود صرافی‌ های ارزهای دیجیتال است که مدارک ذخایر خود از جمله بدهی ‌ها را منتشر می ‌کند. این بخشی از تلاش گسترده‌ تر برای شفافیت در دنیای ارزهای دیجیتال پس از سقوط فاجعه ‌بار و ورشکستگی FTX، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال است. 

قبل از فاجعه بازار FTX، Coinbase  به عنوان منطقه ای امن در نظر گرفته می شد. یک وبلاگ Coinbase که در ژوئن 2022 منتشر شد، ماه‌ ها قبل از اینکه FTX بیش از توانایی مالی خود فعالیتش را گسترش دهد و کریپتوهای خود صادر شده خودش را اجرا کند، مستقیماً به این موضوع پرداخت. 

بسیاری از بانک ها و مؤسسات مالی از وجوه مشتریان برای مقاصد تجاری، از جمله وام دادن و تجارت استفاده می کنند، به این معنی که آنها اغلب تنها بخشی از دارایی های مشتری خود را در هر زمان معین در اختیار دارند. Coinbase  همیشه دارایی های مشتری را 1:1 نگه می دارد. این بدان معناست که وجوه در 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال در دسترس مشتریان ما است. 

علاوه بر این، Brian Armstrong ، مدیرعامل Coinbase ، یک سری توییت‌ منتشر کرد که تأیید می‌ کرد این شرکت با چنین اقداماتی درگیر نمی‌ شود و وجوه کاربران را ایمن نگه می ‌دارد. 

اینکه Coinbase در یک عرضه عمومی اولیه رسمی در بازار سهام (IPO) قرار گرفت، به این معنی است که شرکت باید دفاتر خود را به روی حسابرسان باز می کرد تا آنها این شرکت و امور مالی آن را برای سرمایه گذاری تأیید می کردند. 

6.Coinbase بهترین صرافی ارز دیجیتال: Coinbase امن است 

دنیای کریپتو چندین مشکل امنیتی دارد. Coinbase یکی از بهترین سوابق امنیتی را دارد و در طول سال‌ ها متحمل نقض امنیت کمی شده است. 

با این حال، اگر بیش از یک دهه در بازی کریپتو بوده اید، مطمئناً با مشکلاتی مواجه شده اید. به عنوان مثال، در سال 2021، امنیت حدود 6000 حساب کاربری نقض شد که منجر به از دست رفتن ارزهای دیجیتال شد. گفته می ‌شود که این نقض ‌ها ناشی از یک حمله فیشینگ بوده است، به این معنی که اطلاعات از Coinbase به سرقت نرفت، بلکه مستقیماً از کاربران سرقت شده است. 

اخطار: 

کلاهبرداری متنی Coinbase یک حمله فیشینگ مبتنی بر پیامک کریپتو رایج است که باید از آن آگاه باشید! 

Coinbase اکثریت دارایی های کریپتوی خود را در کیف پول های ذخیره سازی سرد (آفلاین) نگه می دارد (برخلاف یک کیف پول آنلاین متصل به اینترنت). با نگه داشتن وجوه به صورت آفلاین، شانس کمتری برای نقض امنیت وجود دارد. شانس کلاهبرداری را به صفر نمی رساند، اما تا حدی خطر را کاهش می دهد. 

علاوه بر این، هر کاربر Coinbase باید احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کند. این کار لایه دیگری از امنیت را اضافه می کند، که قبل از باز شدن قفل حساب شما، به فرم دوم تأیید نیاز دارد. باز هم می گویم که این روش هم بدون خطا نیست، اما قطعا می تواند به شما کمک کند. 

Coinbase کامل و بی نقص نیست، اما یک گزینه بسیار عالی است 

هیچ صرافی ارز دیجیتالی بی عیب و نقص نیست. اگر اینطور بود، ما در مورد ورشکست شدن صرافی ‌های کریپتو، کلاهبرداری از وجوه کاربران، خروج نقدینگی یا کلاهبرداری ‌های دیگر بر روی کاربران یا هر یک از مسائل متعدد دیگر را نمی ‌شنیدیم. 

اما، Coinbase در این مرحله بیش از یک دهه است که فعالیت می‌کند، و علیرغم مشکلات مستندی که دارد، بهتر از سایر صرافی ‌های ارز دیجیتال عمل کرده است. 

بنابراین، چه در زمینه کریپتو کاملاً تازه کار باشید و چه سال‌ ها در این مرحله HODLing بوده ‌اید، Coinbase همچنان برای شما گزینه مناسبی در زمینه کریپتو است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *