0

پیشی گرفتن مقطعی کریپتوپانک ها از مجموعه BAYC در کف قیمتی

کریپتوپانک ها
بازدید 613

طبق آمار پلتفرم cryptoslam.io، توکن‌ های NFT در این هفته فروش چندان خوبی نداشته اند، زیرا میزان فروش آن ها 18.75 درصد کمتر از حجم فروش هفته قبل است.

اما مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) با فروش 15,087,189 میلیون دلاری، بالاترین فروش این هفته را به دست آورده که 61.47 درصد بیشتر از هفته گذشته است. در این خبر به سبقت گرفتن کریپتوپانک ها کی پردازیم.

کریپتوپانک ها

کریپتوپانک ها
کریپتوپانک ها

با اینکه مجموعه Cryptopunks، از نظر فروش NFT در این هفته با 4,517,133 دلار فروش، ششمین مجموعه بزرگ است، با این حال فروش آن 52.38 درصد کمتر از هفته قبل است. با وجود کاهش میزان فروش در هفته گذشته، کریپتو پانکس برای مدت کوتاهی توانسته است مجموعه BAYC را از نظر ارزش در کمترین قیمت رد کند.

در 21 آگوست (30 مرداد)، ساعت 13:45 به وقت محلی، کف قیمتی در مجموعه کریپتو پانک ها 66.45 اتریوم یا 107866 دلار بود. درحالی که کمترین ارزش یک NFT در مجموعه BAYC در آن زمان به 64.99 اتریوم یا 105623 دلار کاهش یافته بود. این رقابت حساس در بیشتر ساعات روز ادامه داشت ولی بعد از ظهر، BAYC موفق شد دوباره بیشترین قیمت در یک NFT را به خود اختصاص دهد.

کریپتوپانک ها
کریپتوپانک ها

کف قیمتی NFT نسبت به 26 روز پیش در 26 ژوئیه (4 مرداد) بسیار متفاوت است. در آن زمان، BAYC دارای بیشترین ارزش بود. چرا که یک NFT با 82 اتر ارزان ترین BAYC در آن روز بود. NFT کریپتو پانک‌ ها در آن روز در جایگاه دوم قرار داشتند، زیرا ارزش کف در 26 ژوئیه 73.95 اتریوم بود. در واقع، آمار archive.org نشان می‌دهد که BAYC ماه‌ های متوالی بیشترین ارزش را در هفته در دست داشته است.

منبع: news.bitcoin

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *