0

معرفی 10 بازی NFT برای کسب درآمد

بازی NFT برای کسب درآمد
بازدید 676

بازی‌های مبتنی بر توکن غیرقابل تعویض (NFT) برای کسب درآمد (P2E) به طور فزاینده ‌ای در آینده جذابیت بیشتری پیدا می‌ کنند. حتی Electronic Arts، توسعه دهندگان بازی عناوینی مانند FIFA و The Sims، گفته اند که NFT ها بخش مهمی از آینده بازی ها خواهند بود. با توجه به اینکه بازی ‌های NFT مانند Axie Infinity از ۲۵ بازی برتر در ارزش بازار با بیش از ۹ میلیارد دلار ارزش بازار در زمان نگارش مقاله عبور می ‌کنند، بازی ‌های NFT به سرعت به یکی از بزرگ‌ ترین روند ها و مکانیزم ‌های ورود کاربر جدید در کریپتو تبدیل می‌شوند. 

در این مقاله، 10 بازی برتر NFT را که بر اساس معیار های ما در ابتدای سال 2022 انتخاب شده‌اند، برای شما فهرست کرده ایم. 

معیارهای انتخاب بهترین بازی NFT 

در آینده، بازی‌ هایی که در حال حاضر موج‌ هایی را در حوزه رمزارز ایجاد می ‌کنند، ممکن است به عنوان برنامه ‌های کاربردی قدیمی در نظر گرفته شوند که اکوسیستم جدیدی از بازی‌ ها را راه ‌اندازی کرده ‌اند. به این ترتیب، این لیست بر اساس پایگاه کاربر و حجم بازار است، زیرا طبق dApp Radar اینها معیار های “عینی” تر در مورد نحوه عملکرد بازی ها در حال حاضر هستند. البته بازی به خودی خود عینی نیست و گاهی اوقات بازی‌ های تاثیرگذار به دلیل ویژگی ‌هایی تحسین می ‌شوند که با نگاه کردن به ویژگی ‌های پولی آن ‌ها به راحتی قابل شناسایی نیست. 

10.بازی NFT برای کسب درآمد: Illuvium

Illuvium 
Illuvium 

اگرچه Illuvium در حال حاضر در رتبه 10 این لیست قرار دارد، اما این پتانسیل را دارد که در آینده در صدر آن قرار گیرد. با تمام هیاهویی که پیرامون این پروژه و طرفداران گسترده آن وجود دارد، این بازی پتانسیل زیادی دارد. محیط‌ های سرسبز و گرافیک خوب آن را بسیار بهتر از اکثر بازی‌ های NFT موجود می‌ سازد، و بازی ‌های NFT معمولاً به دلیل منشأ غیرمتمرکز مستقل خود، گرافیک بسیار ساده‌ تری دارند. Illuvium دارای گرافیک خیره کننده، محیط های سرسبز و یک بازی سطح AAA است. 

گیم پلی شامل جمع آوری هیولاها در یک بازی ماجراجویی RPG جهان باز، ترکیب آنها و مبارزه با آنها در نبرد های نوبتی است. به‌ عنوان یک بازی سودآور، شما همچنین توانایی کسب اتر را در طول مسیر دارید که باعث می ‌شود برخی از گیم ‌پلی ‌های پرمخاطره را ایجاد کنید. شما از اتریوم برای خرید آیتم‌ های درون بازی استفاده می ‌کنید که می ‌تواند پاداش شما را به همراه داشته باشد. Illuvium که یکی از معدود بازی ‌های اتریوم در این لیست است، کیفیت تولید بالای این بازی و تعداد زیادی از طرفداران آن، این پتانسیل را به آن می ‌دهد که در آینده در صدر این لیست قرار گیرد. 

9. DNAxCAT

DNAxCAT 
DNAxCAT 

DNAxCAT با نگاهی آرام‌ تر، به عنوان یک بازی متاورس گربه معرفی می ‌شود. جذابیت تنها تساوی بازی نیست. این ماجراجویی نوازشگر، بازیکن را وسوسه می‌کند که گربه ‌ها را پرورش دهد و از آنها برای مبارزه به شکلی شبیه به پوکمون استفاده کند، مگر با گربه ‌ها. این یک بازی برای کسب درآمد نیز هست و در صورت بازی کردن، به بازیکنان با کریپتو پاداش می‌ دهد. این مورد به شما این امکان را می دهد گربه ها را احضار کنید، مجموعه گربه های خود را به دوستان نشان دهید، با بیش از 250000 نفر و پایگاه کاربر رو به رشد درگیر شوید و توانایی خود را از طریق یک سیستم رتبه بندی آزمایش کنید. به این ترتیب، بازی DNAxCAT چیزهای زیادی برای لذت بردن برایتان فراهم می کند. 

برای شروع، باید رمزارز DNAxCAT (DXCT) را به کیف پول خود وارد کنید، زیرا ارز اصلی بازی است. این توکن برای شرط بندی، حاکمیت، و مهمتر از همه، گیم پلی استفاده می شود. هر گربه دارای مجموعه ای از ویژگی های مختلف استاز جمله رنگ، پوست و سلاحی که آنها را مشخص می کند. این می تواند به هر چیزی تبدیل شود، از موجودی به ظاهر کشیش که یک کتاب مقدس در دست دارد تا یک گربه شیطان دوست با ظاهری دوستانه که هدفون به سر دارد. سپس تیم شما با انیمیشن ‌های کشویی (که به هیچ وجه پیچیده نیستند) با دشمنان مبارزه می‌کند، اما گربه ‌سانان بامزه به اکشن این بازی می‌افزاید.  

8.بازی NFT برای کسب درآمد: faraland 

faraland 
faraland 

Faraland یک بازی نقش آفرینی (RPG) است که می توانید با به دست آوردن شخصیت های کلکسیونی در زنجیره هوشمند Binance (BSC) بازی کنید. Faraland که به عنوان بزرگ ‌ترین بازی جنگی در BSC معرفی می ‌شود، شخصیت ‌ها و نژاد های مختلف از جمله انسان ‌ها، اورک‌ ها، فرشتگان، اژدها، شیاطین، الف‌ ها و پری ‌ها را معرفی می ‌کند. هر یک از آنها ویژگی ها و آمار منحصر به فردی مانند قدرت، چابکی، هوش و شانس دارند. 

گرافیک گیم پلی بر اساس حرکات دو بعدی ساده با متنی است که نتیجه گیری هر عمل را نشان می دهد. چیزی که Faraland را سرگرم ‌کننده می ‌کند این است که می ‌توانید گروهی از شخصیت ‌ها را تشکیل دهید و برای انجام مأموریت ‌ها به سراسر جهان بروید. وقتی به مکان خاصی روی نقشه می ‌روید، انتخاب ‌هایی دارید که چه اقداماتی را انجام دهید و به عنوان یک بازی نقش ‌آفرینی با گزینه ‌های متعدد، کار را انجام دهید. گرافیک، اگرچه به کیفیت Illuvium نیست، اما جذابیت خاص خود را دارد و بازیکنان می توانند به این بازی P2E معتاد شوند. 

7.بازی NFT برای کسب درآمد: CyberDragon 

CyberDragon
CyberDragon

CyberDragon یک بازی برای کسب درآمد با بازار خاص خود است. هدف نهایی بازی به چالش کشیدن اژدهای سایبر افسانه ای است. این یکی دیگر از بازی ‌های متعددی است که در زنجیره هوشمند بایننس توسعه یافته است که در صدر نمودار های رمزنگاری به عنوان یکی از برترین بازی ‌های برای کسب درآمد در این صنعت قرار دارد. 

هر بازیکن باید کیف پول BSC خود را با توکن های BNX متصل کند تا بتواند به عنوان یک قهرمان بازی کند و استخدام کند. مفهوم نسبتاً واضح است، توکن‌ های بازیکنان در استخری قرار می‌ گیرند که انبوهی از اژدها سایبر و غلبه بر اژدها به شما امکان می ‌دهد به پاداش‌ های گنج از انبار اژدها دسترسی پیدا کنید. کلاس های قهرمان عبارتند از جادوگر کلاسیک، جنگجو، سرکش و رنجر. همه آنها برای هر کدام حملات و توانایی های متفاوتی دارند. انیمیشن این بازی عالی نیست و شخصیت ها فقط می لغزند تا بدون حرکت روی هر یک از اندام ها حمله کنند. اما برای کسانی که به بازی‌ های مبتنی بر اعداد و خزنده‌ های سیاه چال و همچنین راهی سرگرم‌ کننده برای کسب مقداری رمزنگاری علاقه ‌مند هستند، این بازی درست در کوچه آنهاست. 

6.بازی NFT برای کسب درآمد: Metaverse Miner 

Metaverse Miner 
Metaverse Miner 

برای کسانی که به موارد فلسفی گرایش دارند، داستان پس‌ زمینه Metaverse Miner به شما غذای فکری می‌ دهد. در این بازی، «انسان ها فضا و زمان واقعی را با ابر رایانه «قطرات» در هسته شبیه سازی می کنند و قوانین جهان و آگاهی انسان را با دنیای مجازی همگام می کنند. در این بازی، شما می توانید در میان سیارات در یک متاورزی که از آگاهی انسان ایجاد شده است، سفر کنید. شاید در سطح یک رمان معروف فیلیپ کی دیک نباشد، اما هنوز هم جالب است که بازی‌های رمزنگاری که طرفداران زیادی دارند، به آن تلنگر بزنند و کیفیت فکری درون بازی را دنبال کنند. 

در Metaverse Miner، می ‌توانید استاد ستاره ‌ای شوید که در حراج Planet NFT شرکت می ‌کند، قلمرو یک سیاره را به دست آورده و استاد ستاره شوید. ماینر NFT را از سیاره جمع آوری می کنید، که به تولید ماینر NFT ادامه می دهد. البته کاربرانی که از ابتدا NFT ها را حراج می کنند شانس بیشتری خواهند داشت. استاد ستاره فقط یک مکانیک است زیرا شما همچنین می توانید با قوانین جداگانه خود به یک استار لرد تبدیل شوید. Metaverse Miner یک مفهوم بلندپروازانه، مکانیک‌ های جالب و مفاهیم متفکرانه را ارائه می ‌کند، بنابراین آن را تبدیل به یک بازی برای نگه داشتن چشم شما می‌کند. 

5. Armz Legends 

Armz Legends 
Armz Legends 

چه کسی می دانست که کشتی بازو NFT می تواند به یک بازی محبوب تبدیل شود؟ 

Armz Legends یکی دیگر از بازی‌ های NFT است که در زنجیره هوشمند بایننس بازی می‌ شود و کشتی‌ گیری بازو را به یک رقابت دیجیتال تبدیل می ‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول و بازو های خود را به هم وصل کنید و شروع به کشتی گرفتن با بازو های آسان، متوسط ​​یا سخت کنید. این یک بازی بسیار ساده است و این قابلیت دسترسی و مفهوم سبک چیزی است که حجم معاملات آن را واقعاً بالا برده است. چیزی که آن را محبوب می کند مفهوم بازی برای کسب درآمد آن است که در آن پس از مسابقه کشتی بازو، شما این شانس را دارید که مقداری ارز دیجیتال به دست آورید. این واقعیت که می توانید از هر دور به طور سریع 15 دلار یا بیشتر کسب کنید، آن را برای بسیاری جذاب می کند. 

با این حال، گرافیک بازی خالی است و فقط نقاشی های بازوهای فلزی روی کارت ها و برنامه ای را نشان می دهد که نتیجه هر نبرد را محاسبه می کند. 

اغلب اوقات، همین سادگی است که مردم را به سمت بسیاری از این بازی های NFT می کشاند. Armz Legends نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا داشتن یک بازی فقط بر اساس کشتی بازو با بازوهای دیجیتالی که توسط فلز تقویت شده و توسط کیف پول شما تامین می شود، سرگرم کننده است. 

4. Crypto Mines

Crypto Mines 
Crypto Mines 

Crypto Mines یک بازی دیگر با مضمون معدن است که کاوش در فضا به عنوان موضوعی برای جستجوی $ETERNAL در نقاط دوردست فضا است. اگرچه در دیدگاه فلسفی ساده ‌تر از Metaverse Miner، Crypto Mines جاه‌ طلبی کمتری ندارد، و هدف آن این است که «بزرگ‌ترین بازی علمی تخیلی در بلاک چین» باشد. اما اگر آنها این وظیفه عظیم را مدیریت کنند، دنیای ارزهای دیجیتال از این کار سپاسگزار خواهد بود. بازی Crypto Mines به سادگی اتصال کیف پولی مانند Metamask و راه اندازی آن است. 

در این بازی باید ناوگانی بسازید که با آن بتوانید فضا را بشویید. نادر بودن کارگر چیزی است که قدرت معدن شما و سیاراتی را که می توانید به آنها بروید، دیکته می کند. برای یک بازی مستقل، گرافیک Crypto Mines فوق ‌العاده است، به خصوص وقتی که آن را با گرافیک مینیمالیستی اکثر بازی ‌ها در هر بلاک چین مقایسه کنیم. گرافیک به اندازه Illuvium گسترده نیست، زیرا CGI بیشتر به جای یک دنیای تعاملی، ثابت است، اما با این وجود، تلاش بر روی عکس‌ ها درجه یک است و می‌توانید ببینید که عشق و مهارت زیادی به طراحی ‌های بازی کشیده شده است. به طور کلی، این بازی به خوبی ساخته شده است و برای هر کسی که به دنبال ساخت رمزنگاری در حین بازی است، باید آن را امتحان کند. 

3.بازی NFT برای کسب درآمد: bombcrypto 

bombcrypto 
bombcrypto 

Bomb Crypto که به لیست بازی ‌های رمزنگاری ساده در زنجیره هوشمند بایننس اضافه می ‌شود، دارای دسته ‌ای از شخصیت ‌های عجیب و غریب به نام «قهرمانان بمب‌افکن» است. بازیکنان باید این قهرمانان بمب ‌افکن را که سایبورگ ‌های برنامه‌ ریزی‌ شده با هدف مبارزه با هیولا ها هستند، مدیریت کنند. برای پیشروی باید از شر تمام هیولا ها در یک سطح خلاص شوید و در این فرآیند BCOINS را حذف کنید. Bomb Crypto از آنجایی که یک بازی برای کسب درآمد است، اهمیت ویژه ای برای بازیکنان اختصاص داده شده به آن دارد زیرا شانس کسب توکن واقعی است. 

نبرد ها با انرژی بسیاری در حالت داستانی تعیین می شوند. قهرمانان به آنها نیاز دارند تا بتوانند هر اقدامی را انجام دهند. به منظور مبارزه با سایر بازیکنان، بازیکنان با توکن ها به عنوان هزینه ورودی به نبرد های بمب می پیوندند. اینها ریسک بالایی دارند زیرا برنده بخش خوبی از توکن های بازنده را می گیرد. این بازی شبیه به بازی ‌های دو بعدی قدیمی است که حس یکپارچه سازی با سیستم عامل را به تصویر می‌ کشد که باید با گیمرهایی که به چنین زیبایی ‌شناسی کشیده می ‌شوند، حال و هوای خوبی داشته باشد. با فضای سرگرم‌ کننده ‌اش، به راحتی می ‌توان فهمید که چرا Bomb Crypto به عنوان یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های P2E در جهان مطرح شده است. 

2.بازی NFT برای کسب درآمد: DeFi Kingdoms 

DeFi Kingdoms 
DeFi Kingdoms 

بازی دیگری با زیبایی‌ شناسی پیکسل‌ های قدیمی که از بلاک‌ چین استفاده می ‌کند، DeFi Kingdoms تصویری سرگرم‌ کننده از توطئه ‌های سرزمین NFT که مشخصه بسیاری از بازی‌ های NFT است، ارائه می ‌کند. DeFi Kingdoms از توکن JEWEL استفاده می‌ کند تا بازیکن بتواند قهرمان ‌های درون بازی، پادشاهی ‌ها، آیتم ‌ها و سایر مواردی که بازی را تشکیل می ‌دهند بخرد. بر خلاف سایر بازی ‌های NFT، JEWEL در مواردی مانند سهام‌ داری، استخراج نقدینگی و حاکمیت نیز استفاده می‌ شود، و آن را به یک توکن انعطاف ‌پذیر برای کسانی تبدیل می ‌کند که به دنبال نگهداری دارایی ‌های رمزنگاری شده با قابلیت استفاده خارج از بازی هستند. 

اگر این موارد برای شما کافی نیست، بازی دارای یک تبادل غیرمتمرکز داخلی (DEX) است. اگر تا به حال در بازارهای بازی های ویدیویی به هم ریخته اید، پس در انتظار شما در این بازی هستیم. در بازار درون بازی، می توانید به راحتی توکن ها را تعویض کنید. این بازی همچنین دارای یک بانک است که در آن می ‌توانید سهام xJEWEL را خریداری کنید که در تئوری باید در طول زمان افزایش یابد. سازندگان واقعاً با نامگذاری بازی DeFi Kingdoms شوخی نکردند و جدی هستند. 

علاوه بر این ویژگی های منحصر به فرد، خود بازی نیز وجود دارد که شامل باغبانی، معدن، ماهیگیری، جستجوی غذا، حرفه ها، ماموریت ها، احضار، ارتقاء سطح و موارد دیگر می شود. جای تعجب نیست که DeFi Kingdoms با جایگاه منحصر به فرد خود در چشم انداز بازی های NFT توجه را به خود جلب کرده است. 

1.بازی NFT برای کسب درآمد: Axie Infinity 

Axie Infinity
Axie Infinity

Axie Infinity باید در صدر لیست بازی های NFT باشد. اگرچه ممکن است با حجم تراکنش ماهانه از دیگر بازی ‌ها پیشی بگیرد، اما تأثیر آن بر بازی‌ های NFT و ثابت بودن آن در صدر بازی ‌های NFT، آن را به یک ستون اصلی در چشم ‌انداز بازی NFT تبدیل می ‌کند. 

یکی از جذاب ‌ترین بازی‌ های اطراف و احتمالاً تجسم فعلی NFT Pokemon، Axie Infinity به بازیکنان این امکان را می‌ دهد تا Axies را جمع ‌آوری کرده، پرورش دهند و بجنگند، و همچنین پادشاهی ‌هایی را برای موجودات در اکشن حماسی زیبا و بامزه بسازند. Axie Infinity با ماموریت ‌ها، باس ‌ها و خط داستانی برای این موجودات دوست‌ داشتنی، تأثیر عمیقی نه تنها بر بازی ‌های NFT بلکه به طور کلی بر بازی ‌ها گذاشته است. حتی شرکت های اصلی، به ویژه آتاری، می خواهند ببینند که آیا می توانند Axie Infinity بعدی را ایجاد کنند یا خیر. 

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این مورد یکی از معدود بازی های برتر در شبکه اتریوم است. بنابراین، اگرچه هزینه ‌های بالای گاز شبکه را تحت تأثیر قرار داده است، اما Axie Infinity را از داشتن بالاترین، اگر نگوییم بالاترین حجم پولی، سرگرمی و پایگاه کاربر، باز نمی ‌دارد. اگر بازی را تشریح کنیم، بازی ساده، اجتماعی، با مکانیک ‌هایی داریم که سقف کافی بلندی دارد و تاکتیک ‌هایی می ‌تواند توسط بازیکنان پیشرفته و ثروتمند استفاده شود. دنیای Axie Infinity با توجه به نکته درست در زمینه ساختن جامعه، نه تنها به دلیل گیم پلی آن، بلکه زیربنای اجتماعی مکانیک بازی نیز به خوبی گره خورده است. 

به این ترتیب، امکان کسب کریپتو در چنین بازی ‌ای ضرری برای شما ندارد! 

جایزه بازی NFT در بازی Sorare 

جایزه بازی NFT در بازی Sorare 
جایزه بازی NFT در بازی Sorare 

یکی از بهترین جایگاه های بازی NFT تجارت کارت است و وقتی با یک ورزش فانتزی محبوب مانند فوتبال ترکیب شود، Sorare را دریافت می کنید. Sorare با ترکیب ویژگی های NFT ها با جادوی فوتبال فانتزی جهانی، تجربه ای از نادر بودن و واقعیت اجتماعی را به شما می دهد. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که صاحب بازیکنان خود شوید و آنها را به عنوان کارت‌های کلکسیونی دیجیتالی مبادله کنید، با بازیکنان دیگر در بازار جستجو کنید و تجارت کنید، تیم فانتزی خود را بسازید و مدیریت کنید، و نگاهی اجمالی به مالکیت واقعی بازیکنان خود داشته باشید. 

اگر بتوانید تیم مناسبی را جمع آوری کنید، بازی به شما این امکان را می دهد که جوایز هفتگی را در تابلوی امتیازات که در آن با دیگران رقابت می کنید، به دست آورید. پس برای چه چیزی منتظرید؟ استراتژی برنده خود را بسازید، یک ترکیب شکست ناپذیر ایجاد کنید و جهان را بر اساس عملکرد واقعی بازیکن مورد علاقه خود در اختیار بگیرید. 

بازی های برتر NFT برای کسب درآمد – نتیجه گیری 

بازی های NFT تازه در ابتدای راه هستند. با توجه به گستردگی آن‌ ها و صد ها میلیون دلار ارز دیجیتالی که در پروژه‌ ها گنجانده شده است، تعجب آور نیست که بسیاری ببینند بازی‌های NFT جهان را تحت کنترل خود دارند. با شکل بازی دلپذیر خود، بسیاری از کسانی که قبلاً به ارزهای دیجیتال علاقه نداشتند، به صورت دوستانه با تمرکززدایی آشنا می شوند. شاید حتی جدید ترین نسل نیز به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود از رمزنگاری استفاده کنند زیرا بازی‌ های NFT همچنان در حال رشد و تکامل هستند. هیچ راهی وجود ندارد که این لیست حتی تا 2، 5 یا 10 سال دیگر از راه دور یکسان باشد. دیدن اینکه بازی ‌های NFT تا چه حد پیشرفته و تا کجا پیش خواهند رفت، واقعا هیجان‌انگیز است. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *