0

بررسی عملکرد ضعیف میمون‌های کسل در بازار NFT 

عملکرد ضعیف میمون‌های کسل در بازار NFT
بازدید 464

باشگاه قایق تفریحی میمون کسل (Bored Ape Yacht Club) یا به اختصار BAYC که یک مجموعه برجسته از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به شمار می‌رود، در طی سه ماه گذشته شاهد کاهش تسلط و عملکرد ضعیف خود بوده است. در این پست به بررسی عملکرد ضعیف میمون‌های کسل در بازار NFT می پردازیم.

عملکرد ضعیف میمون‌های کسل در بازار NFT

بر اساس داده‌های موجود، ارزش حداقلی NFT‌های مجموعه BAYC در 90 روز گذشته از 64 اتر به 37 اتر کاهش یافته است. در همین حال، ارزش کف مجموعه Cryptopunks از اواخر آوریل از BAYC پیشی گرفته است.
تسلط بازار BAYC توسط مجموعه‌های دیگری مانند Ordinal‌های مبتنی بر بیت کوین به چالش کشیده شده است که در حجم فروش هفته‌ای از BAYC پیشی گرفته‌اند. با این حال، BAYC هنوز در رتبه اول در حجم فروش 30 روزه قرار دارد و Axie Infinity در رتبه دوم قرار دارد. از طرفی، Cryptopunks با حجم فروش کلی قابل‌توجه خود، بالغ بر 2.18 میلیارد دلار، به سرعت به ارقام BAYC (2.89 میلیارد دلار) نزدیک می‌شود.

 عملکرد ضعیف میمون‌های کسل در بازار NFT

از تاریخ 24 ژوئن 2023، مجموعه Cryptopunks ارزش کف بیشتری به مقدار 49 اتر دارد که از 33 اتر مجموعه BAYC پیشی گرفته است. از تاریخ 5 می 2023، Cryptopunks در ارزش کف به رتبه اول رسیده و به طور مداوم در زمان‌های اخیر از BAYC بهتر عمل کرده است.

 عملکرد ضعیف میمون‌های کسل در بازار NFT

علت کاهش جذابیت کلکسیون BAYC هنوز یک راز باقی مانده است و مجموعه‌های جدید، از جمله مجموعه‌های مبتنی بر بیت کوین، هر روز محبوب‌تر از روزهای قبل عمل می‌کنند. علاقه جهانی به عبارت “Bored Ape Yacht Club” در طول سال گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته و نمره این هفته که نشان‌دهنده حجم جستجو است، به 10 از 100 رسیده است. کشورهای برتری که عبارت Bored Ape Yacht Club را جست‌وجو می‌کنند، شامل چین، سنگاپور، هنگ‌کنگ، میانمار (برمه) و نیوزیلند هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *