0

توکن NFT به قیمت ۱۶ میلیون دلار فروخته شد !!

توکن NFT به قیمت ۱۶ میلیون
بازدید 330

یک توکن ان‌اف‌تی از مجموعه کریپتو پانک (آیتم شماره ۳۱۰۰)، به قیمت خیره‌کننده ۴۵۰۰ اتریوم (ETH) فروخته شده است. این تعداد اتریوم معادل ۱۶ میلیون دلار است که اشتیاق دوباره جامعه‌ به ان‌اف‌تی‌ها را نشان می‌دهد. در این پست به فروخته شدن توکن NFT به قیمت ۱۶ میلیون دلار می پردازیم.

توکن NFT به قیمت ۱۶ میلیون دلار

این معامله، دومین معامله بزرگ در تاریخ درخشان مجموعه‌های ان‌اف‌تی برتر محسوب می‌شود. در رتبه اول، فروش یک ان‌اف‌تی به قیمت ۲۳.۷ میلیون دلار در فوریه ۲۰۲۲،قرار گرفته است.

آیتم شماره ۳۱۰۰ مجموعه کریپتو پانک که در ابتدا (سال ۲۰۱۷) فقط ۲۱۲۷ دلار قیمت داشت، در طول سالیان افزایش یافت و آخرین رقم معامله آن، ۷.۵۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ گزارش شده بود.

اخیرا حجم معاملات مربوط به مجموعه کریپتو پانک، افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، حجم معاملات ۲۴ ساعته این مجموعه ۱۸.۰۹ میلیون دلار و ارزش بازار آن نزدیک به ۵۶۹۶۰۰ اتریوم، معادل تقریباً ۲.۱۲ میلیارد دلار است.

علاوه بر این، فروش اخیر آیتم شماره ۳۱۰۰ با چنین مبلغ خارق‌العاده‌ای باعث ایجاد بحث‌هایی در مورد تجدید حیات بالقوه بخش NFTها در جامعه کریپتو شده است.

حتی موسسات بزرگی مانند ون‌اک (VanEck) نیز با راه‌اندازی پلتفرم نگهداری ان‌اف‌تی سگ‌مینت (SegMint) وارد حوزه ان‌اف‌تی شده‌اند که گامی مهم در جهت ادغام امور مالی سنتی با فناوری بلاکچین است.

به نظر می‌رسد که پس از یک دوره رکود در سال ۲۰۲۲، بخش ان‌اف‌تی‌ها در مسیر بهبودی قرار دارد. حجم معاملات این بخش روز دوشنبه به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسید، اگرچه همچنان حدود ۸۰ درصد پایین‌تر از اوج‌های ثبت‌شده در سال ۲۰۲۲ است.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *