0

سخت افزار استخراج اتریوم 

سخت افزار استخراج اتریوم 
بازدید 670

شما می‌خواهید اتریوم به دست آورید اما وقتی اخبار آن شما را از خرید منصرف می‌کند؟ خوب، اگر به ما اجازه دهید نحوه انتخاب سخت افزار برای استخراج اتریوم را به شما نشان می‌دهیم. 

با این حال، قبل از اینکه به نزدیک ترین فروشگاه سخت‌افزار رایانه شخصی بروید، بهتر است مطمئن شوید که چگونه می‌توانید اتریوم (ETH) را استخراج کنید. 

استخراج اتریوم چیست؟ اگر توانستید مفاهیم بلاکچین و خود اتریوم را درک کنید، استخراج اتریوم آنقدر ها هم سخت نیست. در اصل، رایانه شخصی شما به عنوان ابزاری برای حل پازل های رمزنگاری پیچیده و معادلات ریاضی در شبکه اتریوم استفاده می‌شود. پس از انجام موفقیت آمیز این وظایف، می‌توانید بلوک های تراکنش را «باز کنید» و پاداش خود را در قالب اتریوم دریافت کنید. 

برای دستیابی به این هدف، جزء کلیدی سخت افزار استخراج اتریوم، GPU (واحد پردازش گرافیکی) رایانه شخصی شما است، یا همان کارت گرافیک/کارت ویدیو. بله، همان چیزی که برای اجرای بازی ها استفاده می کنید. پس چرا CPU نه؟ دلیل آن ساده است، زیرا حتی کارت های گرافیک ضعیف عملکرد استخراج بسیار بهتری نسبت به پردازنده های قوی دارند و GPU‌ های قدرتمند را به تنها گزینه برای استخراج اتریوم تبدیل می‌کنند. 

سخت افزار استخراج اتریوم 
سخت افزار استخراج اتریوم 

بنابراین، هنگامی که کیف پول دیجیتال خود را دریافت کردید و درایورهای GPU را به روز کردید، همه چیز آماده است؟ خیر، شما همچنان باید نرم افزار استخراج اتریوم و یک برنامه کلاینت را نصب کنید که از آن برای اتصال به شبکه اتریوم و برقراری ارتباط با آن استفاده خواهید کرد. پس از نصب کلاینت در کنار نرم افزار استخراج (مانند Ethminer)، می‌توانید شروع به استخراج مجازی اتریوم کنید. 

با توجه به لزوم سرمایه گذاری در سخت افزار درجه یک و هزینه برق برای راه اندازی آن، آیا در نهایت استخراج ETH سودآور است؟ پاسخ مثبت است، تا زمانی که ارزش اتریوم استخراج شده از قبوض برق یا هزینه های سخت افزاری شما بالاتر باشد، سودآوری استخراج ETH را تضمین کنید. 

اگر به یک استخر ماینینگ بپیوندید، به نتایج بهتری دست خواهید یافت. شاید بپرسید که استخر استخراج اتریوم چیست و آیا شامل اشتراک گذاری اتریوم به دست آمده شما می شود؟ به طور خلاصه، استخر استخراج یک جامعه ماینرهایی است که با آنها در استخراج اتریوم همکاری می کنید.

جوایز مشترک هستند، اما ترکیب منابع سخت افزاری شما نیز کسب جوایز را بسیار آسان تر می کند. هنگام انتخاب یک استخر مطمئن شوید که اندازه، هزینه ها و حداقل پرداخت های آن را در نظر گرفته اید. 

گزینه دیگر تبدیل شدن به یک ماینر تنها است. در این صورت، منابع سخت افزاری شما با منابع متعلق به افراد یا شرکت های دیگر رقابت خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که باید سخت افزار فوق‌العاده ای (حداقل بیش از صد پردازنده گرافیکی) به دست آورید و برای پرداخت قبوض وحشتناک برق آماده باشید. 

در نهایت، گزینه ای برای مشارکت در استخراج ابری نیز وجود دارد. استخراج ابری ETH چیست و آیا من به یک پهپاد به عنوان سخت افزار نیاز دارم؟ خوشبختانه خیر، زیرا این گزینه شامل پرداخت هزینه به افراد دیگر برای استخراج ETH برای شما با سخت افزارشان است، یعنی شما برای زمان استخراج آنها به آنها پول می دهید و هرچه اتریوم به دست می آورند را دریافت می کنید.

در این حالت، شما پولی را از قبل پرداخت می‌کنید که در صورت کاهش قیمت اتریوم، می‌تواند بر ارزش نهایی اتریوم که دریافت می‌کنید، تأثیر بگذارد. با این حال، لازم نیست نگران سخت افزار، هزینه های جاری و خرابی های احتمالی تجهیزات باشید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *