0

نحوه سرمایه گذاری در اتریوم

سرمایه گذاری در اتریوم 
بازدید 609

آیا اتریوم یک سرمایه گذاری خوب است؟ 

خبر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان طنین انداز می شود و بسیاری از مردم آن را به اندازه کافی فریبنده می دانند تا شانس خود را در سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال امتحان کنند. سرمایه گذاری در اتریوم چگونه است؟

اتریوم (ETH) از این نظر تفاوتی با سایرین ندارد و رشد سریعش آن را به یک گزینه فریبنده تبدیل می‌کند. اما آیا واقعاً یک فرصت سرمایه گذاری پرسود است و باید در بلندمدت روی آن سرمایه گذاری کرد؟ 

سرمایه گذاری در اتریوم با استفاده از صرافی های متمرکز 

قبل از اینکه کیف پول خود را بیرون بیاورید، بهتر است مطمئن شوید که چگونه در اتریوم سرمایه گذاری کنید. ابتدا باید یک کیف پول ارز دیجیتال را باز کنید تا آن را ذخیره کنید و به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال بگردید که امکان خرید و سرمایه گذاری در اتریوم را فراهم کند. اکثر صرافی های متمرکز یک سرویس کیف پول نگهبانی ارائه می‌دهند که به شما امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می‌دهد. 

این کیف پول ها شامل گزینه های زیر می‌شوند: 

  • Coinbase 
  • Kraken 
  • Binance 
  • Bitfinex  
  • Bitstamp 
  • eToro 

اگر می‌خواهید درباره این مبادلات بیشتر بدانید، سایر مقالات ما را بررسی کنید. ثبت نام و ایجاد حساب در هر یک از این صرافی ها رایگان است. 

سرمایه گذاری در اتریوم 
سرمایه گذاری در اتریوم 

در هر صورت، این صرافی ها به شما پیشنهاد می‌دهند که از ارز فیات یا ارز دیجیتال دیگری برای خرید اتریوم استفاده کنید. فرآیند ثبت نام ساده است: شما باید برای یک حساب ثبت نام کنید، هویت خود را تأیید کنید و مقداری وجه در آن قرار دهید. 

به خاطر داشته باشید که صرافی های رمزنگاری گزینه های عالی برای مبتدیان هستند. کاربران با تجربه تر از پشتیبانی مشتری، امنیت و توانایی استفاده از کارت های اعتباری برای تراکنش ها قدردانی خواهند کرد. 

یک کیف پول امن اتریوم دریافت کنید 

هنگامی که در یک صرافی ثبت نام کردید و اولین اتریوم خود را خریدید، می‌توانید آن را در صرافی بگذارید یا به کیف پول خصوصی خود منتقل کنید. برخلاف بانک ها، توصیه نمی‌شود ارز دیجیتال خریداری شده خود را برای مدت طولانی در یک صرافی خاص رها کنید. 

بهترین کار دانلود و نصب کیف پول رمزارز اتریوم خصوصی است. کیف پول های پیشنهادی اتریوم عبارتند از: 

  • Jaxx 
  • MetaMask 
  • Atomic Wallet 
  • Exodus 
  • MyEtherWallet (MEW) 

برای به دست آوردن نهایت امنیت، توصیه می‌شود یک کیف پول سخت افزاری اختصاصی مانند Ledger یا Trezor تهیه کنید. 

سرمایه گذاری در اتریوم 
سرمایه گذاری در اتریوم 

مهم نیست که کدام گزینه کیف پول را انتخاب می کنید، می‌توانید ETH خود را به راحتی از صرافی به آن منتقل کنید. 

همتا به همتا (P2P) و مبادلات فوری 

اگر به دنبال سرمایه گذاری در اتریوم هستید، صرافی های همتا به همتا (P2P) جایگزین مناسبی هستند، به خصوص اگر نمی‌خواهید به صرافی های متمرکز اعتماد کنید و کیف پول اتر خود را داشته باشید. 

صرافی های P2P به عنوان پلتفرم های مبتنی بر وب عمل می‌کنند که به شما امکان می‌دهند با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و اتریوم را بر اساس ترتیبات توافق شده دوجانبه بخرید یا بفروشید. این بدان معنی است که می‌توانید از طریق PayPal، کارت اعتباری یا حتی پول نقد به فروشنده خود پرداخت کنید. 

سرمایه گذاری در اتریوم 
سرمایه گذاری در اتریوم 

امروزه محبوب ترین پلتفرم برای این نوع سرمایه گذاری، LocalCryptos است (که قبلاً LocalEthereum نام داشت). با این حال، این پلتفرم ها ممکن است خانه کلاهبرداران مختلف باشد، بنابراین بهتر است احتیاط کنید. 

سرمایه گذاری در اتریوم از طریق صرافی های P2P زمان می برد. یک جایگزین مناسب برای صرفه جویی در زمان، سرمایه گذاری در اتریوم از طریق صرافی فوری است. 

صرافی های رمزنگاری فوری، کارگزاران مبتنی بر وب هستند که به شما امکان می‌دهند بدون واریز وجوه خود به کیف پول نگهبانی، ارزهای دیجیتال را خریداری و مبادله کنید. در بیشتر موارد، آنها حتی گزینه ای برای ثبت و تأیید حساب های کاربری ارائه نمی‌دهند و آنها را به گزینه ای امن و دوستدار حریم خصوصی تبدیل می کنند. 

برای خرید اتریوم با استفاده از صرافی فوری، تنها چیزی که باید داشته باشید یک آدرس کیف پول اتریوم معتبر است. کل فرآیند سرمایه گذاری و پرداخت، حدود 30 دقیقه یا بیشتر طول می کشد. 

محبوب ترین صرافی های فوری ارز دیجیتال عبارتند از: 

  • Changely 
  • ChangeNOW 
  • Switchhere 

نکات کلیدی که قبل از سرمایه گذاری در اتریوم باید بدانید: 

اولین چیزی که باید بدانید این است که بازار اتریوم همچنان بی ثبات است، درست مانند هر ارز دیجیتال دیگر. این بی ثباتی باعث می‌شود آنها در مقایسه با شرکت های سرمایه گذاری سنتی کمی ریسک پذیرتر باشند.

با این حال، سرمایه گذاری شما نیز می‌تواند به خوبی نتیجه دهد، زیرا اتریوم یکی از سه ارز دیجیتال محبوب است که امروزه برای انواع تراکنش ها استفاده می‌شود. 

همچنین، محبوب ترین روش برای سرمایه گذاری در اتریوم، خرید آن در زمانی است که قیمت آن در پایین ترین حد خود قرار دارد و فروش آن بعداً با افزایش قیمت. هنگامی که قیمت ها پایین آمد، می‌توانید آن را دوباره بخرید و در یک چرخه سرمایه گذاری دیگر دوباره بفروشید.

با این حال، باید توجه داشته باشید که انتظار طولانی مدت برای خرید یا فروش می‌تواند باعث ضرر شما در سرمایه گذاری شود. می‌توانید با استخدام یک مشاور یا تحقیق در مورد روند قیمت ها، این ضرر را کاهش دهید. اما این تحقیق می‌تواند هزینه و زمان بیشتری را به همراه داشته باشد.

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال یا سرمایه گذاری مبتدی هستید، معاملات روزانه احتمالاً منجر به از دست دادن پول شما می‌شود. 

اگر با وجود نوسانات و خطرات، تصمیم به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال گرفته‌اید بدانید که بهترین رویکرد، سرمایه گذاری در بلند مدت است. 

از آنجایی که هیچ کس نمی‌داند آینده چه خواهد شد، قانون طلایی این است که فقط به اندازه ای که مایل به از دست دادن هستید در اتریوم سرمایه گذاری کنید. هیچ وقت تمام سرمایه خود را وارد ارز دیجیتال نکنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *