0

نحوه خرید NFT در OpenSea 

خرید NFT در OpenSea
بازدید 816

OpenSea یک بازار بزرگ پر از محبوب ترین NFT های جهان است. پس از اینکه حساب کاربری خود را راه اندازی کردید، شما برای انجام اولین خرید خود آماده هستید. 

با این حال، در نگاه اول، انتخاب OpenSea می تواند کمی ترسناک به نظر برسد. با وجود هزاران پروژه پیشنهادی و مبالغ بسیار بالا، مهم است که مسیر خود را به خوبی بشناسید و بتوانید ترلکنش ها را به سرعت انجام دهید. 

در این راهنما، گام به گام نحوه جستجو در OpenSea را توضیح می دهیم تا بتوانید پس از یافتن یک قطعه عالی، اولین NFT خود را برای نمایش در پروفایل جدید خود خریداری کنید. 

این راهنما فرض می کند که شما از قبل حساب های Metamask و OpenSea فعال دارید. اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، لطفاً برای مشاهده راهنمای ما اینجا را کلیک کنید. 

OpenSea
OpenSea

اکنون تنظیمات حساب OpenSea خود را تکمیل کرده ‌اید و آن را شخصی ‌سازی کرده‌ اید و آن را آنطور که مناسب خودتان است تنظیم کرده اید. گام بعدی شما این است که اولین NFT خود را از بازار با استفاده از کریپتویی که در کیف پول MetaMask خود ذخیره کرده اید خریداری کنید. 

OpenSea دارای طیف گسترده ای از پروژه های فوق العاده است که منتظر است شما آنها را کشف کنید و از آنها لذت ببرید. هنگامی که اولین خرید خود را انجام دادید، بقیه خیردها بدون مشکل خواهند بود. 

در این راهنما، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بازار OpenSea را جستجو کنید، چگونه جستجوی خود را فیلتر کنید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید، چگونه تصمیم نهایی را بگیرید و اولین خرید خود را انجام دهید. 

خرید NFT شما 

اول، ضروری است مطمئن شوید که در سایت معتبر OpenSea هستید. کپی ‌های مخرب زیادی از OpenSea توسط کلاهبرداران راه‌ اندازی شده‌ اند که سعی می ‌کنند هنگام ورود با کیف پول خود به MetaMask شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین، باید آگاه باشید و نوار جستجوی اصلی خود را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که شما و سرمایهتان ایمن هستند. 

آنچه را که باید در نوار جستجوی شما در یک وب سایت معتبر وجود داشته باشد، در ادامه می توانید ببینید. به خاطر داشته باشید که کلاهبرداران می توانند تغییرات کوچکی در این لینک ایجاد کنند تا شما را گیر بیندازند و شما را به سایت خود هدایت کنند، بنابراین همیشه باید بررسی کنید که آیا این لینک صحیح است یا خیر. 

OpenSea
OpenSea

هنگامی که در وب سایت OpenSea هستید، می توانید یک پروژه خاص را جستجو کنید یا از طریق دکمه سمت راست نوار جستجو، بازار را جستجو و بررسی کنید. برای این راهنما، ما بازار را به طور کلی بررسی خواهیم کرد، بنابراین روی ” Explore ” ضربه می زنم. 

OpenSea
OpenSea

با کلیک بر روی آن، با یک منو روبرو می شوید که طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد. اگر می دانید دنبال چه هستید، پس مشکلی ندارید. اما از آنجایی که من تصمیمی نگرفته ‌ام، می ‌خواهم بررسی کنم، بنابراین روی ” All NFTs ” کلیک می ‌کنم تا همه چیز را ببینم. 

All NFTs
All NFTs

با کلیک بر روی آن، به بازار آنها هدایت خواهید شد. در اینجا، پروژه های زیادی را مشاهده خواهید کرد. برخی از آنها موفق خواهند بود و مبالغ هنگفتی به دست می آورند، اما من چیزی کمتر برای این راهنما می خواهم. به این ترتیب، من از فیلترهای سمت راست صفحه استفاده خواهم کرد. 

خرید NFT در OpenSea
خرید NFT در OpenSea

از میان این انتخاب ‌ها، می ‌توانم نوع NFT را که امروز به دنبال آن هستم، تجزیه و تحلیل کنم. من یک NFT می‌ خواهم که اکنون بتوانم آن را بخرم و خیلی هم گران نباشد و همچنین در شبکه Polygon باشد تا هزینه ‌های من پایین باقی بمانند. 

خرید NFT در OpenSea
خرید NFT در OpenSea

با پر کردن من، این صفحه به طور خودکار به روز می شود و NFT هایی را که با معیارهای من مطابقت دارند را به من نشان می دهد. تنها استثنا تعیین یک قیمت است، پس از آن باید ” Apply ” را فشار دهید. 

" Apply " را فشار دهید. 
” Apply ” را فشار دهید. 

از این قسمت، می ‌توانید گزینه ‌های موجود را بررسی کنید و برای شروع خرید، روی NFT که می‌ خواهید بخرید ضربه بزنید. 

در این صفحه قیمت فعلی قطعه و همچنین توضیحات، تاریخچه قیمت و اگر به پایین هم اسکرول کنید، ویژگی های منحصر به فرد قطعه به شما ارائه می شود. برای ادامه، روی ” Buy now ” ضربه بزنید. 

Buy now
Buy now

برخی از مجموعه های کوچکتر همیشه برای فروش در دسترس هستند. با این حال، این مجموعه ها هنوز توسط OpenSea به عنوان یک پروژه معتبر بررسی نشده اند. البته این بدان معنا نیست که این NFT که خریده اید کلاهبرداری است، زیرا بسیاری از پروژه ها می توانند پس از مینت شدنشان احراز هویت شوند. با این حال، باید حواستان به این موضوع باشد، به خصوص در مورد قطعاتی که ارزان تر هستند. 

“Minting” به معنای تبدیل داده ها به دارایی دیجیتال ثبت شده در بلاکچین است. هنگامی که اثر هنری دیجیتال ” minted ” می شود، به یک کالای دیجیتال رسمی قابل تایید تبدیل می شود. 

در نتیجه، ممکن است هنگام خرید خود، این پاپ آپ را مشاهده کنید. اگر مایل به ادامه کار هستید، پنجره پاپ آپ را بخوانید و باکسی که در انتهاست را تیک بزنید تا منتقل شوید و تراکنش خود را ادامه دهید. 

خرید NFT در OpenSea
خرید NFT در OpenSea

پس از این، از شما خواسته می شود که خرید خود را تکمیل کنید. در این قسمت هزینه NFT به شما ارائه می شود. 

باکس را تیک بزنید تا تأیید کنید که با شرایط خدمات برای ادامه موافقت می کنید، و این کار دکمه ” Checkout ” را فعال می کند. پس از روشن شدن آن، برای ادامه روی آن ضربه بزنید. 

Checkout
Checkout

برخلاف Rarible، OpenSea از شبکه اصلی اتریوم برای تراکنش ‌های خود استفاده می ‌کند، حتی زمانی هم که شما در حال خرید NFT از شبکه Polygon هستید. در نتیجه، خیلی مهم است که حتما اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی ارز صحیح در شبکه مناسب دارید. 

در غیر این صورت، OpenSea از شما می خواهد که Eth خود را در Polygon واریز کنید. به طور خودکار مقدار مورد نیاز برای تبدیل را پر می کند، بنابراین می توانید برای ادامه روی ” Convert ” کلیک کنید. 

Convert
Convert

این کار یک پاپ آپ MetaMask را ایجاد می کند که تبدیل و هر هزینه ای را که ممکن است متحمل شوید را تأیید می کند. اگر مایل به ادامه این فرایند هستید، روی ” Confirm ” ضربه بزنید. 

مانند هر تراکنشی در این بلاکچین، هزینه های گس می تواند نوسان داشته باشد. اگر شبکه شلوغ باشد، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که چند ثانیه یا چند ساعت منتظر بمانید تا ببینید آیا قیمت قبل از ادامه فرایند کاهش می یابد یا خیر. 

پس از کلیک کردن، پاپ آپ MetaMask بسته می شود و مرحله اول تبدیل کامل می شود. 

مرحله بعدی این است که منتظر بمانید تا شبکه سپرده شما را پردازش کند. بسته به میزان هزینه گسی که پرداخت کرده اید، ممکن است تا 45 دقیقه یا بیشتر طول بکشد، بنابراین اگر کمی هم طول بکشد، مشکلی نیست! 

پس از واریز و پذیرش سپرده، باید قفل ارز خود را باز کنید. این کار بسیار ساده است و فقط از شما می خواهد که روی دکمه روشن ” Unlock ” کلیک کنید. 

انجام این کار باعث می شود که یک پاپ آپ MetaMask دیگر را امضا کنید و تأیید می کند که اجازه می دهید این فرایند ادامه پیدا کند. 

برای ادامه روی “Sign” ضربه بزنید. 

Sign
Sign

این پاپ آپ بسته می شود و مرحله آخر مستلزم انتقال شما از شبکه اصلی اتریوم به شبکه اصلی Polygon در MetaMask است. 

برای انجام این کار، دکمه “Switch” را فشار دهید. 

Switch
Switch

این پاپ آپ ماقبل آخر MetaMask است که تأیید می کند که شما به OpenSea اجازه می دهید که شبکه فعال را در کیف پول شما تغییر دهد. 

برای بستن پنجره روی “Switch network” ضربه بزنید. 

Switch network
Switch network

سپس از شما خواسته می شود برای آخرین بار از طریق MetaMask امضا کنید. برای راه اندازی یک پاپ آپ دیگر و تکمیل خرید خود، روی “Sign” کلیک کنید. 

Sign
Sign

شبیه به پاپ آپ های قبلی MetaMask، برای نهایی کردن تراکنش نیاز است که خیلی ساده روی دکمه “Sign” ضربه بزنید. 

Sign
Sign

صفحه رفرش می شود و خرید شما پردازش می شود. 

روی “X” کوچک در گوشه ضربه بزنید تا پنجره را ببندید و به صفحه NFT هدایت شوید. 

هنگامی که در این صفحه قرار گرفتید، می بینید که در بخش متعلق به شما نوشته ” Owned by you “، که در واقع تأیید می‌ کند که این اثر هنری اکنون بخشی از مجموعه شماست! 

Owned by you
Owned by you

برای مشاهده این قسمت به عنوان بخشی از پروفایل کامل خود، روی کلمه ” You ” ضربه بزنید تا به صفحه خود منتقل شوید. 

حال می توانید ببینید که قطعه جدیدتان چقدر عالی به نظر می رسد و می توانید آن را به دنیا نشان دهید! 

سخن پایانی 

خرید NFT می تواند یکی از سرگرم کننده ترین و با ارزش ترین مزیت های ارزهای دیجیتال باشد. به لطف بازارهایی مانند OpenSea، شما به هیجان انگیزترین پروژه ها در سراسر جهان دسترسی دارید. 

رابط ساده OpenSeas خرید و به اشتراک گذاری NFT ها را آسان می کند و هم برای سرمایه گذاران جدید و هم قدیمی گزینه ایده آلی است. OpenSeas به شما این امکان را می دهد تا از کریپتوکارنسی های خود بیشترین استفاده را ببرید، مثلا یک شخصیت دیجیتالی از طریق یک صفحه پروفایل منحصر به فرد ایجاد کنید. 

نه تنها می توانید NFT ها را از طریق OpenSea خریداری کنید، بلکه می توانید قطعاتی از مجموعه خود را نیز بفروشید. در یکی دیگر از راهنماهای ما می توانید بخوانید که چگونه OpenSea فهرست آثار هنری شما را برای فروش ایجاد می ‌کند و به شما کمک می‌ کند در این فرآیند درآمد کسب کنید. 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *