0

عملکرد ضعیف اتریوم

عملکرد ضعیف اتریوم
بازدید 628

اتریوم، دومین رمزارز بزرگ، آخر هفته کاهش قیمت بیشتری داشت و در روز شنبه در صرافی بایننس به پایین ترین سطح روزانه خود یعنی 1523 دلار رسید. در این پست به عملکرد ضعیف اتریوم می پردازیم.

عملکرد ضعیف اتریوم

رقیب بیت کوین به پایین ترین سطح خود از 27 جولای(5مرداد) رسیده است و سودهای قبلی خود را از دست داد. در روز یکشنبه، اتریوم پس از رسیدن به پایین ترین سطح روزانه 1562 دلاری، 1.52 درصد در زمان چاپ افزایش یافت. این رمزارز محبوب همچنان نزدیک به 50 درصد از قیمت اوج خود کاهش یافته است. اتریوم پس از ثبت یک ضرر دو رقمی در روز جمعه که باعث کاهش مومنتوم صعودی ارز دیجیتال شده است، در حال تلاش برای بهبود است. این رکود قابل توجه علیرغم پوشش اخبار مثبت در مورد ارتقای “ادغام” آتی رخ داد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، انتظار می رود اتریوم در کمتر از یک ماه آینده به مکانیسم اجماع اثبات سهام تغییر کند. به نظر می رسد برخی از صداهای پیشرو در جامعه ارزهای دیجیتال از رکود اخیر نگران نشده اند. روز جمعه، آرتور هیز، مدیرعامل سابق BitMEX گفت که ممکن است “زمان خرید فرا رسیده باشد”. معامله گر سابق دویچه بانک عقیده داشت که فروش اخیر باور اصلی تز صعودی او را که حول ارتقای ادغام می چرخد، بی اعتبار نکرد. قبل از آن، او پیش بینی کرده بود که اتریوم ممکن است پس از ارتقا به 5000 دلار برسد.

باید دید آیا موج دیگری از مشتاقان به سرمایه گذاری در آستانه ارتقا وجود خواهد داشت یا خیر. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، توسعه دهندگان اتریوم اخیرا تأیید کردند که ارتقاء ادغام در 15 سپتامبر(24شهریور) انجام خواهد شد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، تحلیلگران JPMorgan به این نتیجه رسیدند که ارتقاء ادغام عامل اصلی بهبود اخیر بازار ارزهای دیجیتال بوده است.

منبع:utoday

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *