0

سرمایه گذاری بایننس در استکینگ بیت کوین

سرمایه گذاری بایننس در استکینگ بیت کوین
بازدید 273

بایننس لبز (Binance Labs)، بازوی سرمایه‌گذاری صرافی بایننس، در اقدامی قابل‌توجه در بابیلون (Babylon) سرمایه‌گذاری کرده است. در این پست به سرمایه گذاری بایننس در استکینگ بیت کوین می پردازیم.

سرمایه گذاری بایننس در استکینگ بیت کوین

بابیلون یک پروتکل نوآورانه استیکینگ بیت‌کوین است که به دارندگان این رمزارز این امکان را می‌دهد تا از دارایی‌های خود در بلاکچین‌های مبتنی بر اثبات سهام (PoS) برای کسب درآمد استفاده کنند.

در نتیجه، دارندگان بیت کوین، بدون نیاز به واسطه، پل زدن بیت کوین به بلاکچین‌های دیگر یا خدمات رپد کردن (Wrapping)، می‌توانند سود کسب کنند. بابیلون به واسطه دو ویژگی کلیدی خود از سایر روش‌های استیکینگ بیت کوین متفاوت و نسبت به آنها نوآورانه‌تر و کارآمدتر است.

پروتکل استیکینگ بابیلون از ارزش بازار بیت کوین برای تامین امنیت شبکه استفاده می‌کند و از طرفی، به دارندگان بیت کوین امکان می‌دهد تا پس از پایان دوره استیکینگ، دارایی خود را به سرعت و بسیار راحت در دسترس داشته باشند.

از مزایای دیگر بابیلون می‌توان به کاهش فشارهای تورمی روی زنجیره‌های PoS و افزایش کاربرد توکن‌های PoS اشاره کرد. این فناوری از کیت توسعه نرم‌افزاری کازماس به عنوان راه‌حلی برای برقراری ارتباط بین شبکه بیت کوین و اکوسیستم‌های PoS استفاده می‌کند.

این امر، استیکینگ بیت کوین، مشارکت در مرحله نهایی و ردیابی اطلاعات اعتبارسنجی استیکینگ را فراهم می‌کند. بایننس لبز با سرمایه‌گذاری‌های اخیر خود‌ در سه پلتفرم Ethena Labs، NFPrompt و ShogunFi و همچنین سرمایه‌گذاری در بابیلون، تعهد خود را به حمایت از پروژه‌های نوآورانه و پیشرو در حوزه وب ۳ نشان می‌دهد.

بایننس لبز با بازدهی ۱۴ برابری سرمایه‌گذاری از ۲۵۰ پروژه در ۲۵ کشور، نیروی محرکه مهمی در بخش وب ۳ است.

میزان سرمایه‌گذاری بایننس لبز در بابیلون هنوز فاش نشده، ولی طبق گفته مدیران شرکت، قرار است از این بودجه برای استخدام توسعه‌دهندگان بیشتر استفاده شود. شبکه آزمایشی بابیلون فردا راه‌اندازی می‌شود. با این حال، این پروژه هنوز برنامه‌ای برای راه‌اندازی توکن بومی ندارد.

beincrypto

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *