0

خرید ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم توسط خالق ترون

خرید ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم توسط خالق ترون
بازدید 226

پس از انجام چندین تراکنش بزرگ اتریوم که حاکی از سرمایه‌گذاری یک فرد قدرتمند روی اتریوم بود، اعضای جامعه ارز دیجیتال حدس می‌زنند که احتمالا جاستین سان، بنیانگذار ترون، این تراکنش‌ها را انجام داده است. در این پست به بررسی خرید ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم توسط خالق ترون می پردازیم.

در همین راستا، پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، به تازگی اعلام کرده که یک کیف پول مرتبط به سان، ۹۱,۳۱۶ توکن ETH را با قیمت نزدیک به ۲۵۹.۱ میلیون دلار خریداری کرده است.

خرید ۲۶۰ میلیون دلار اتریوم توسط خالق ترون

در روزهای اخیر، بحث‌‌های زیادی در مورد اهداف این خرید‌های بزرگ و تأثیر آنها بر بازار ارزهای دیجیتال مطرح شده است. طی ماه گذشته، ارزش بازار اتریوم، ۱۷.۶۵ درصد افزایش یافت. حجم معاملات آن نیز با افزایشی ۴۲.۲۱ درصدی، به ۲۱,۵۸۹,۲۳۲,۵۱۳ دلار رسید.
اقدامات جاستین سان نشان‌دهنده تغییر احتمالی در احساسات بازار و ایجاد تحولات استراتژیک در آن است. خرید وی همچنین سؤال‌هایی را در مورد مسیر آینده ترون و نحوه ارتباط آن با بلاکچین‌های رقیب مطرح کرده است. این تصمیم با توجه به نفوذ سان در جامعه کریپتو و ارتباط او با ترون، شبکه‌ای که به عنوان رقیب اتریوم شناخته می‌شود، تعجب‌برانگیز است.

در ادامه خرید‌های عظیم اتریوم، یک نهنگ هم طی سه روز گذشته، ۱۸۵.۵ میلیون دلار توکن ETH خریداری کرده است. این انباشت استراتژیک توسط یک نهاد واحد، نشان‌دهنده اعتماد رو به رشد به اتریوم به عنوان یک دارایی دیجیتال پیشرو است.

همچنین، می‌تواند تأثیر زیادی بر پویایی قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد.اتریوم در حال حاضر پس از رشدی ۱.۲۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۷۵ دلار قیمت دارد.

دیدگاه تحلیلگران نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بینانه است و معتقدند که قیمت آن می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *