0

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ بهمن

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ بهمن
بازدید 241

قیمت اتریوم (ETH) امروز، دوشنبه ۱۹ فوریه، به بالای سطح ۲۹۰۰ دلار افزایش یافته که باعث جلب توجه جامعه قبل از به‌روز‌رسانی دنکن (Dencun) شده است. افزایش قیمت اتریوم پس از آخرین پست ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذاران اتریوم در مورد هوش مصنوعی (AI) و موارد استفاده از آن در حوزه کریپتو، صورت گرفت. در این پست به تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ بهمن می پردازیم.

تحلیل قیمت اتریوم ۳۰ بهمن

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم اخیراً به موضوع هوش مصنوعی، مزایا و معایب آن پرداخته است. او همچنین در مورد تلاقی حوزه‌های ارز دیحیتال و هوش مصنوعی سخن گفته و به موارد استفاده و خطرات بالقوه آن اشاره کرده است.

او در پست اخیر خود عنوان کرده که در مورد هوش مصنوعی هیجان‌زده است. یکی از برنامه‌هایی که او بیشتر از همه در مورد آن هیجان دارد، تأیید رسمی کد و یافتن باگ با کمک هوش مصنوعی است. او معتقد است که هوش مصنوعی فرایند باگ‌یابی و اصلاح آن را متحول خواهد کرد. بوترین از اشکالات کد به عنوان بزرگ‌ترین چالش فنی اتریوم در حال حاضر یاد کرده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم پس از رشدی ۴.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به محدوده ۲۹۳۰ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات اتریوم هم طی این مدت بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این دارایی دیجیتال است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند در ادامه، قیمت اتریوم به راحتی می‌تواند به بالای ۳۰۰۰ دلار برسد.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *