0

احتمال لیست شدن توکن استارک‌ نت در بایننس

توکن استارک‌ نت در بایننس
بازدید 348

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، روز سه‌شنبه اعلام کرد که توکن استارک‌نت (STRK)، یک شبکه لایه ۲ اتریوم، را با برچسب سید (seed) فهرست می‌کند. در این پست به بررسی لیست شدن توکن استارک‌ نت در بایننس می پردازیم.

توکن استارک‌ نت در بایننس

بر اساس اطلاعیه بایننس، کاربران می‌توانند از ۲۰ فوریه ساعت ۱۳:۰۰ به وقت UTC، معاملات توکن STRK را در قالب چندین جفت ارز معاملاتی اسپات آغاز کنند. این جفت‌ ارزهای معاملاتی عبارتند از: STRK/BTC، STRK/USDT، STRK/FDUSD و STRK/TRY.

کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۰ فوریه، یک ساعت قبل از شروع معاملات، شروع به واریز STRK کنند. همچنین امکان برداشت این توکن در روز ۲۱ فوریه از ساعت ۱۳:۰۰ فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است، با توجه به اینکه توکن STRK ممکن است نوسانات زیادی را تجربه کند، بایننس آن را با برچسب سید فهرست می‌کند تا توجه کاربران را به ریسک‌های احتمالی جلب نماید.

علاوه بر این، سرویس بایننس اِرن (Binance Earn) هم از برنامه توزیع استارک‌نت برای همه کاربران واجد شرایطی که در این صرافی، اتریوم استیک کرده‌اند، پشتیبانی می‌کند. این کاربران توکن‌های STRK را بر اساس کل موجودی‌ توکن BETH خود در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ ساعت ۲۳:۵۹ (UTC)، دریافت خواهند کرد.

بایننس اعلام کرده که توزیع توکن STRK برای کاربران واجد شرایط، ظرف ۳۰ روز تکمیل خواهد شد. استارک‌نت، ۱.۸ میلیارد توکن را برای رویداد ایردراپ و پاداش دادن به توسعه‌دهندگان و شرکت‌کنندگان اولیه در شبکه خود اختصاص داده است.

در این میان، صرافی‌های اوکی‌ایکس (OKX)، کوکوین (KuCoin)، اچ‌تی‌ایکس (HTX Global)، بای‌بیت (Bybit)، بیتفینکس (Bitfinex)، مکسی (MEXC)، گیت‌ دات آی‌او (Gate.io)، بیت‌مکس (BitMEX) و بیت‌گت (Bitget) هم اعلام کرده‌اند که این توکن را فهرست خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود که این توکن در زمان فهرست شدن، ۰.۸۰ دلار قیمت داشته باشد.

coingape

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *