0

بهترین پروژه در استخر سرمایه گذاری بایننس

بهترین پروژه در استخر سرمایه گذاری بایننس
بازدید 469

با وجود مشکلات قانونی در ایالات متحده و سایر کشورها، پلتفرم تجارت ارزهای دیجیتال بایننس در چندین پروژه سرمایه گذاری کرده است. بایننس علاوه بر سهم بزرگی که از بازار مبادلات رمزنگاری دارد، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در دیگر شرکت‌های متمرکز بر کریپتو نیز دارد. در این پست به معرفی بهترین پروژه در استخر سرمایه گذاری بایننس می پردازیم.

بهترین پروژه در استخر سرمایه گذاری بایننس

در گذشته، صرافی کریپتو از طریق بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر خود بایننس Labs، در بخش هایی مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، NFTs، Metaverse و بازی وب ۳. در اینجا پنج پروژه برتر Binance Labs در آنها سرمایه گذاری کرده است.

Pendle Finance

در آگوست ۲۰۲۳، بایننس سرمایه گذاری در Pendle Finance، یک پلت فرم مشتقات بازده را اعلام کرد. از طریق استفاده از مکانیزم بازارساز خودکار (AMM)، این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا سود سهام آتی را توکن کنند و معامله کنند. مدل اتخاذ شده توسط پندل به کاربران اجازه می دهد آزادی بیشتری داشته باشند و راهبردهای متنوعی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری خود داشته باشند.

سرمایه تابشی

Radiant Capital یک پلتفرم DeFi است که به کاربران امکان می‌دهد بدون زحمت در چندین زنجیره سود کسب کنند و دارایی‌ها را قرض بگیرند. این پلتفرم از فناوری لایه صفر و روترهای Stargate خود برای بهبود تعاملات کاربر در این بلاک چین ها استفاده می کند. آزمایشگاه‌های Binance سرمایه‌گذاری قابل توجهی در Radiant Capital انجام داده است تا عملیات وام‌دهی و استقراض پلتفرم را بهبود بخشد.

نوترون

سومین لیست، نوترون است، یک پلتفرم قرارداد هوشمند متقابل زنجیره ای که از امنیت اکوسیستم کیهان بهره می برد. در ژوئیه سال جاری، آزمایشگاه بایننس یک دور سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری برای نوترون را رهبری کرد. همانطور که در اطلاعیه ذکر شد، بودجه برای ادامه توسعه نرم‌افزار بلاک‌چین نوترون، گسترش اکوسیستم نوترون و کمک به توسعه‌دهندگان جدید برای ایجاد برنامه‌های کاربردی امن و کاربرپسند استفاده خواهد شد.

پردیس باز

سرمایه گذاری در Open Campus یکی از جدیدترین سرمایه گذاری های Binance Labs است. Open Campus به سازندگان محتوا این امکان را می دهد که از توکن کردن محتوای آموزشی منتشر شده در این پلت فرم درآمد کسب کنند.

Curve Finance

آخرین لیست Curve Finance است، بزرگترین تبادل پایدار و دومین صرافی غیرمتمرکز. این پلتفرم یکی از نام‌های قابل توجه در استخر سرمایه‌گذاری بایننس Labs است که پس از دور سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دلاری در ماه آگوست انجام شد. طبق این اعلامیه، بایننس گفت که این سرمایه گذاری بر تعهد آن به همکاری با Curve و شکل دادن به آینده بخش DeFi تاکید دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *