0

توقف فعالیت کوین بیس

توقف فعالیت کوین بیس
بازدید 520

کوین بیس، یک صرافی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال، به دنبال دستورات تنظیم‌کننده‌های ایالتی، خدمات استیکینگ خود را برای مشتریان خرد در کالیفرنیا، نیوجرسی، کارولینای جنوبی و ویسکانسین، تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است. در این پست به بررسی توقف فعالیت کوین بیس می پردازیم.

توقف فعالیت کوین بیس

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که در ماه ژوئن، صرافی کوین بیس هدف رگولاتورهای آمریکایی قرار گرفت. با این حال، این شرکت به حمایت از حقوق شهروندان آمریکایی برای استیک کردن دارایی‌های دیجیتال خود، علی‌رغم موانع نظارتی، متعهد است.
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم نانسن (Nansen)، کوین بیس به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارائه‌دهنده‌های خدمات استیکینگ نهادی شناخته می‌شود، که تقریباً ۱۰ درصد از کل اتریوم‌های استیک‌شده را به خود اختصاص داده است. این امر باعث شده که کوین بیس از رقبایی مانند بایننس و کراکن پیشی بگیرد.

ماه گذشته، کوین بیس با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار مواجه شد. علاوه بر این، ده ایالت آمریکا هم علیه کوین بیس اقدام قانونی کرده‌اند. آلاباما، ایلینوی، کنتاکی، مریلند، نیوجرسی، ورمونت و واشنگتن و چند ایالت دیگر، ادعا کردند که خدمات استیکینگ کوین‌ بیس برای مشتریان خرد طبق قوانین ایالتی، مربوط به اوراق بهادار است. با این حال، کوین بیس به شدت با این اتهامات مخالفت کرده است.
با وجود این چالش‌های نظارتی، ارزش سهام کوین بیس اخیرا به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است. این افزایش به دنبال همکاری با چندین شرکت مالی سنتی مشاهده شد که برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ثبت‌نام کرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *