0

نحوه ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک
بازدید 1042

کوین بیس یکی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است. این نرم افزار که برای مبتدیان طراحی شده است، یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد که کاربران را در دنیای پیچیده کریپتو راهنمایی می کند. در ادامه ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک را یاد بگیرید.

با این حال، کیف پول نیتیو کوین بیس یکی از رایج ترین کیف پول های بازارهای NFT نیست. به همین دلیل، اغلب از شما خواسته می شود که اتریوم خود را از کوین بیس به کیف پول دیگری مانند متامسک ارسال کنید. 

این راهنمای کوتاه، نحوه ارسال اتریوم خود از کوین بیس به MetaMask را به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهد. 

این راهنما فرض می کند که شما از قبل شروع به خرید ارزهای دیجیتال از طریق کوین بیس کرده اید و قبلاً یک حساب MetaMask دارید. اگر اینگونه نیست و حتی یکی از این موارد را هم انجام نداده اید، لطفاً برای یافتن راهنماهای بیشتر Cryptonews اینجا را کلیک کنید. 

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک
ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

برای بسیاری از افراد، اولین سرمایه گذاری آنها در دنیای ارزهای دیجیتال از طریق کوین بیس است – که در واقع یک صرافی کاربر پسند که نه تنها به افراد اجازه می دهد بیت کوین (BTC) خریداری کنند، بلکه در مورد ارزهایی که می خرند نیز می توانند اطلاعات کسب کنند. 

برای برخی از افراد، فقط داشتن ارز کافی نیست. آنها بیشتر می خواهند و در نتیجه به دنبال خرید توکن های غیرقابل تعویض یا “NFT” هستند. برای انجام این کار، باید ارز خود را از صرافی خود خارج کرده و به یک کیف پول تخصصی منتقل کنید که باید این کیف پول به طور همزمان هم بتواند به عنوان اعتبار ورود شما به بازاری که می خواهید از آن خرید کنید عمل کند و هم به عنوان کیف پول شما عمل کند. 

برای اکثر افراد، MetaMask یک کیف پول رایج و یک انتخاب همیشگی است و در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ETH خود را با خیال راحت از کوین بیس به کیف پول MetaMask خود ارسال کنید. 

بیایید سفر NFT خود را آغاز کنیم! 

ارسال اتریوم شما 

اولین قدم برای ارسال و دریافت اتریوم، به دست آوردن آدرس کیف پول دریافت کننده است. 

در گوگل کروم با باز کردن افزونه MetaMask خود و نگاه کردن به زیر عنوان “Account 1” که در آن رشته ای از حروف و اعداد را مشاهده خواهید کرد، می توانید به آدرس کیف پول اتریوم خود دسترسی پیدا کنید. 

لازم به ذکر است که این آدرس فقط برای اتریوم و توکن های آن است و اگر بخواهید یک ارز ناسازگار با ETH را به این آدرس ارسال کنید، ارز خود را در بلاکچین گم می کنید و نمی توانید آن را بازیابی کنید. 

اگر ماوس را روی این آدرس نگه دارید، از شما خواسته می شود روی این گزینه کلیک کنید ” Copy to clipboard “. برای کپی کردن آدرس کلیک کنید تا بعداً آن را استفاده کنید. 

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک
ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

مرحله بعدی این است که کوین بیس را باز کنید و دکمه ” Send / Receive ” را در گوشه سمت راست بالا پیدا کنید. روی این کلیک کنید و با یک پاپ آپ در وسط صفحه نمایش خود مواجه خواهید شد. 

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک
ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

مطمئن شوید که باکس ‌ها را به ‌طور دقیق تکمیل کرده ‌اید تا بتوانید مطمئن شوید که اتریوم شما به کیف پول درستی منتقل می شود – اگر آدرس اتریوم نامعتبر را وارد کنید، یک هشدار برای شما ظاهر می‌ شود. 

  • پرداخت با: اتریوم 
  • به: آدرس کیف پول MetaMask خود را که قبلاً کپی کرده اید، جایگذاری کنید – به عنوان مثال: 0x8a4F8F953b684c941D8D69F9062f65F41B49451d 

توجه: این قسمت اختیاری است، اما مانند بانک های سنتی، می توانید یادداشتی در مورد دلیل ارسال این پول نیز اضافه کنید. 

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک
ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

پس از تکمیل، خواهید دید که دکمه آبی ” Continue ” فعال می شود. پس از کلیک کردن، به طور خودکار به قسمت بعدی هدایت می شوید و از شما خواسته می شود تراکنش خود را بررسی کنید. به این بررسی توجه کنید زیرا هر گونه هزینه اضافی و تخمین زمان لازم برای تکمیل انتقال را به شما اطلاع می دهد. 

ارسال اتریوم
ارسال اتریوم

اگر راستی ‌آزمایی ۲ مرحله ‌ای را فعال کرده‌ باشید، اکنون از شما خواسته می ‌شود که کد مورد نظر را از اپلیکیشن یا پیام متنی تأییدکننده خود وارد کنید. این قسمت را کامل کنید و سپس دکمه تایید را فشار دهید. 

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک
ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک

در نهایت، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که تراکنش شما را تایید می کند، همچنین یک ایمیل تایید که مبلغ ارسال شده و آدرس کیف پول دریافت کننده را مشخص می کند. 

ارسال اتریوم
ارسال اتریوم

پس از تکمیل، افزونه MetaMask خود را دوباره باز کنید و با موجودی به روز شده اتریوم خود روبرو خواهید شد. اگر خیلی فوری این اتفاق نیفتاد نیازی نیست نگران باشید – اگر تراکنش های زیادی به طور همزمان انجام شده باشند، ممکن است سرعت انتقال کمی تاخیر داشته باشد. 

ارسال اتریوم
ارسال اتریوم

ارسال اتریوم از کوین بیس به کیف پول متامسک – به صورت خلاصه 

با توجه به شیوع رو به رشد NFT ها و سایر دارایی هایی که می توان با استفاده از ارزهای دیجیتال خریداری کرد، مهم است که بدانید چگونه پول خود را به طور موثر به یک کیف پولی که به شما این امکان را می دهد که این تراکنش ها را تکمیل کنید، انتقال دهید. 

همانطور که قبلا هم گفتیم، MetaMask چیزی بیش از یک کیف پول است – همچنین اعتبار ورود شما برای بسیاری از بازارها است، پس در واقع یک کیف پول ایده آل برای شروع ماجراجویی های شما در این فضا است. اکنون می توانید پول خود را در این بلاکچین ارسال کنید و خرج کنید. 

در راهنماهای آینده، نحوه استفاده از MetaMask را در بازارهایی مانند OpenSea و Rarible برای خرج کردن ارزهای خود و خرید NFT های خود پوشش خواهیم داد. 

(1 امتیاز) - 4/5

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *