0

اطلاعیه مهم بایننس

اطلاعیه مهم بایننس
بازدید 262

صرافی بایننس فهرست جفت‌ارزهای معاملاتی ارائه شده در سرویس بایننس اسپات را گسترش داد و جفت‌ ارزهای FIL/USDC، HBAR/TRY، PENDLE/TRY و WLD/USDC را به آن اضافه کرد. در این پست به بررسی جزئیات اطلاعیه مهم بایننس می پردازیم.

اطلاعیه مهم بایننس

علاوه بر این، این صرافی امکان استفاده از ربات‌های معاملاتی را برای جفت‌ ارزهای BNB/FDUSD، DYM/USDT، ETH/FDUSD، PYTH/USDT، SOL/FDUSD، PYTH/USDT و غیره، امکان‌پذیر کرد.
برخی از ارزهای دیجیتال موجود در این جفت‌ ارزها، مانند سولانا (SOL)، فایل‌کوین (FIL) و ورلد‌کوین (WLD) اخیراً به دلیل افزایش قیمت خود در مرکز توجهات قرار گرفته‌اند. قیمت سولانا در سال گذشته تقریباً ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت و اکنون به بالای ۱۰۰ دلار رسیده است.
توکن‌های FIL و WLD هم یکی از بهترین عملکردها را در روزهای گذشته داشته‌اند. قیمت فایل‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد و طی ماه گذشته تقریبا ۷۰ درصد افزایش یافته است. همچنین، قیمت توکن WLD طی دو هفته حدود ۲۳۰ درصد رشد کرده است.

برخی از جفت‌ ارزهای معاملاتی معرفی‌شده هم شامل لیر ترکیه (TRY) هستند که شهروندان این کشور را قادر می‌سازد تا با سهولت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. طبق گزارش‌ها، بیت کوین (BTC) پس از تورم بی‌سابقه در ترکیه، در این کشور به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است.
بایننس از ابتدای سال ۲۰۲۴، تغییرات زیادی را در فهرست‌ دارایی‌های تحت حمایت خود اعمال کرده است. این صرافی چندی پیش، خدمات معاملاتی مونرو (XMR)، آراگون (ANT)، مولتی‌چین (MULTI) و وای (VAI) را متوقف کرد. همچنین، این صرافی در اوایل این هفته، جفت‌ ارزهای ADA/USDC، AVAX/USDC، MATIC/USDC، XRP/USDC، توکن هواداری تیم میلان (ACM)، پروتکل فایو (FIO) و آی‌کیو (IQ) را به فهرست خود اضافه کرد.

cryptopotato

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *