0

Coinbase چیست؟ Coinbase Pro چیست؟ 

Coinbase چیست؟
بازدید 619

دو صرافی که توسط یک شرکت اداره می شود. کدام را باید انتخاب کنیم؟ 

اگر می خواهید ارز دیجیتال بخرید، بفروشید، مبادله کنید یا به اشتراک بگذارید، به احتمال زیاد این کار را در یک صرافی ارز دیجیتال انجام می دهید.

این پلتفرم ها تجارت وجوه غیرمتمرکز را تسهیل می کنند و معمولاً سطوح بالایی از امنیت را برای محافظت از وجوه کاربران ارائه می دهند.

یکی از این صرافی ها که به نام Coinbase شناخته می شود، سال هاست که برای معاملات ارزهای دیجیتال در دسترس بوده است. اما Coinbase دقیقا چیست و چه تفاوتی با پلتفرم همزادش، Coinbase Pro دارد؟ 

Coinbase چیست؟ 

Coinbase چیست؟ 
Coinbase چیست؟ 

Coinbase که در سال 2012 توسط مهندس نرم افزار Bryan Armstrong و معامله گر سابق گلدمن ساکس، Fred Ehrsam راه اندازی شد، در ابتدا تنها تجارت بیتکوین را ارائه کرد. اما با افزایش اندازه و محبوبیت صنعت کریپتو، پلتفرم شروع به متنوع شدن کرد و از دارایی های غیرمتمرکزتر پشتیبانی کرد. امروزه Coinbase از بیش از 160 سکه پشتیبانی می کند. 

همانطور که در زیر می بینید، چیدمان Coinbase بسیار ساده است و به افراد با تجربه و بی تجربه اجازه می دهد تا به راحتی نحوه کار و استفاده از ویژگی های آن را درک کنند.

پیمایش در رابط Coinbase نسبتاً ساده است و به شما امکان می‌دهد آمارهای کلیدی مانند ارزهای دیجیتال برتر را تنها با چند کلیک مشاهده کنید. 

همچنین می‌توانید از طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی در Coinbase لذت ببرید، از جمله احراز هویت دو مرحله ای، بیمه صندوق و ویژگی Vault که شامل امضای مشترک تراکنش ها از یک فرد مورد اعتماد است. اگر تراکنش را نمیتوان مشترک امضا کرد، قبل از شروع آن لغو می‌شود.

Coinbase همچنین بیش از 98 درصد از سپرده های خود را در سردخانه (یعنی به صورت آفلاین) نگه می‌دارد و دسترسی از راه دور برای مهاجمان را سخت تر می‌کند. 

Coinbase در بالای وبسایت خود یک لینک برای برنامه گوشی هوشمند ارائه می دهد که در آن می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را در حال حرکت معامله کنید. 

بنابراین، Coinbase از چه جهت با Coinbase Pro متفاوت است؟ 

Coinbase Pro چیست؟ 

Coinbase Pro چیست؟ 
Coinbase Pro چیست؟ 

Coinbase و Coinbase Pro کاملاً با یکدیگر متفاوت نیستند، اما برخی عوامل این دو را از هم جدا می‌کنند. اولا، همانطور که در تصویر زیر می بینید، طرح Coinbase Pro بسیار پیچیده تر از Coinbase است. 

صفحه اصلی Coinbase Pro آمارهای مختلفی را نشان می دهد که ممکن است در نگاه اول بیش از حد پیچیده به نظر برسد. این قضیه به این دلیل است که Coinbase Pro برای معامله گران با تجربه تری طراحی شده است که درک بهتری از بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ها به طور کلی دارند. 

Coinbase Pro همچنین برخی از ویژگی های معاملاتی اضافی مانند سفارشات حد مجاز و نمودارهای پیشرفته بازار را ارائه می دهد. این ویژگی ها و آمار می‌تواند برای معامله گرانی که برای اولین بار کار می‌کنند گیج کننده و غیرضروری باشد، به همین دلیل است که استفاده از Coinbase Pro به هیچ وجه یک ضرورت نیست. 

همچنین یک ویژگی امنیتی اضافی در Coinbase Pro پیدا خواهید کرد: لیست سفید آدرس. این امر مانع از ارسال رمزارز به هر کسی می شود که مخاطب قابل اعتمادی در لیست آدرس حساب شما نیست. این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی برای تراکنش های شما فراهم می کند. 

برای استفاده از Coinbase Pro، باید یک حساب Pro ایجاد کنید. اما قیمت اکانت پرو چقدر است؟ خبر خوب، این اکانت کاملا رایگان است! Coinbase به شما این امکان را می دهد که حساب های استاندارد و حرفه ای خود را فوراً پیوند دهید تا بتوانید وجوه بین این دو را انتقال دهید. 

Coinbase و Coinbase Pro هر دو گزینه های عالی هستند 

Coinbase می‌تواند برای اکثر نیازهای معاملاتی رمزنگاری شما مورد استفاده قرار گیرد. اگر به دنبال تجربه عمیق تر و پیشرفته تر هستید، باز کردن یک حساب Coinbase Pro ممکن است مفید باشد. از طرف دیگر، اگر بهترین های هر دو را می خواهید، می‌توانید بین هر دو نسخه سوئیچ کنید! 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *