0

6 صرافی برای خرید مونرو

صرافی برای خرید مونرو
بازدید 730

مونرو حریم خصوصی بسیار بهتری را نسبت به همه رمزارزهای دیگر ارائه می دهد – دقیقاً به همین دلیل است که برخی از صرافی ها آن را لیست نمی کنند. صرافی برای خرید مونرو را در ادامه معرفی میکنیم.

مونرو (XMR) یک سکه حریم خصوصی محبوب است که به دلیل ناشناس بودن زیاد آن شناخته شده است. اما از آنجایی که محبوبیت و رواج این ارز دیجیتال افزایش یافته است، با جنجال های زیادی روبرو شده است و باعث شده است که برخی صرافی ها آن را از فهرست برای تجارت حذف کنند. اما نگران نباشید؛ بسیاری از صرافی های محبوب هنوز Monero را فهرست می کنند. بنابراین، چه کسی هنوز برای معاملات Monero باز است؟ 

چرا مونرو مورد انتقاد قرار می گیرد 

صرافی برای خرید مونرو

دریافت پس‌بک ارز دیجیتال چیز جدیدی نیست، اما Monero موضوعی شکننده در میان سرمایه‌گذاران است. برخی این دارایی را دوست دارند، در حالی که برخی از آنها دوری می کنند. اما چرا چنین است؟ 

مهم است که توجه داشته باشید که Monero اساسا غیر قابل ردیابی است. در یک بلاک چین معمولی، مانند بیت کوین، می توانید هویت خود را پنهان کنید، اما فقط تا حدی. در حالی که نام و جزئیات تماس شما به صورت عمومی در بلاک چین نمایش داده نمی شود، آدرس کیف پول عمومی شما که قابل مشاهده است، می تواند به شما ردیابی شود. انجام این کار آسان نیست، اما ممکن است. 

از طرف دیگر، مونرو آدرس کیف پول را نمایش نمی دهد و از پروتکل های مختلفی مانند امضای حلقه برای حفظ ناشناس بودن کاربر استفاده می کند. در حالی که این عالی به نظر می رسد، می تواند توسط مجرمان برای پنهان کردن فعالیت آنلاین غیرقانونی نیز استفاده شود. 

مونرو در وب تاریک به عنوان نوعی ارز محبوب است زیرا ردیابی آن برای مجریان قانون بسیار دشوارتر از بیت کوین است. با آگاهی مجرمان از قابلیت ردیابی بیت کوین، تقاضا برای پرداخت های مونرو افزایش می یابد. از این نظر، برخی آن را یک دارایی خطرناک می دانند. در حالی که Monero به هیچ وجه غیرقانونی نیست، معمولاً در فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود. 

همچنین مسائل نظارتی پیرامون Monero وجود دارد، زیرا راهی برای کشف هویت به مقامات ارائه نمی دهد. در نتیجه، بسیاری این را یک خطر امنیتی می دانند که ممکن است منجر به کلاهبرداری و پولشویی بیشتر شود. 

به دلیل بحث و جدل پیرامون Monero، توسط Huobi، یک صرافی بزرگ، همراه با چندین سکه حفظ حریم خصوصی دیگر از فهرست خارج شد. Huobi Monero را از فهرست خارج کرد تا بتواند با مقررات جهانی مطابقت داشته باشد. Huobi به طور خاص به مقرراتی که سعی در رعایت آنها داشت اشاره نکرد، اما بسیاری تصور می کنند که ماهیت سکه های حریم خصوصی به تنهایی برای ایجاد نگرانی کافی است. 

اما Huobi در تصمیم خود تنها نبود. نام‌های بزرگ دیگری مانند Bittrex و ShapeShift نیز تصمیم گرفتند از Monero حمایت نکنند. برخی از صرافی‌ها، مانند Coinbase، هرگز Monero یا سایر سکه‌های حفظ حریم خصوصی مانند ZCash را برای شروع فهرست نکردند. 

چنین صرافی‌های بزرگی که چنین دارایی عمده‌ای را از فهرست حذف می‌کنند، بحث‌های زیادی را در مورد پارامترهای قانونی و اخلاقی سکه‌های حریم خصوصی ایجاد کرد. اما اگر همچنان به Monero علاقه مند هستید، از کجا می توانید آن را خریداری کنید؟ 

  1. بایننس 
صرافی برای خرید مونرو

بایننس محبوب ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. این بازی که در اواسط سال 2017 توسط Changpeng Zhao راه اندازی شد، به سرعت به یکی از شناخته شده ترین نام ها در بازی رمزنگاری تبدیل شد. 

بایننس بیش از 350 ارز دیجیتال مختلف از جمله توکن های ERC-20، استیبل کوین ها و البته مونرو را فهرست می کند. خرید Monero در Binance سریع و آسان است و تنها یک یا دو دقیقه زمان می‌برد که حساب خود را راه‌اندازی کنید و هویت خود را تأیید کنید. 

  1. کراکن 
صرافی برای خرید مونرو

Kraken یک صرافی متمرکز رمزنگاری محبوب است که می توانید از آن بر روی دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود استفاده کنید. Kraken بیش از 120 دارایی مختلف را برای تجارت فهرست می کند، از جمله Monero. تا زمانی که هویت خود را تأیید کرده باشید، می توانید مقدار XMR انتخابی خود را فوراً در Kraken خریداری کنید. 

با این حال، شایان ذکر است که Kraken در اواخر سال 2021 Monero را برای مشتریان مستقر در بریتانیا از فهرست خارج کرد. بنابراین، اگر مشتری در بریتانیا هستید، یکی از صرافی‌های دیگر فهرست شده در اینجا را در نظر بگیرید. 

  1. Crypto.com 
صرافی برای خرید مونرو

Crypto.com که در اواسط سال 2016 تأسیس شد، از زمان راه‌اندازی خود، پایگاه قابل توجهی از بیش از 60 میلیون کاربر را جمع آوری کرده است. و اگر به دنبال معامله مونرو هستید، این می تواند جایگزینی برای شما باشد. 

Crypto.com همچنین آمار و اطلاعات عمیقی در مورد دارایی های پشتیبانی شده خود از جمله Monero ارائه می دهد. بنابراین، می توانید قبل از خرید، ایده خوبی درباره ارزش، تاریخچه و تسلط مونرو در بازار داشته باشید. 

  1. OLX 
صرافی برای خرید مونرو

OKX (که قبلاً OKEx نامیده می شد) یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل است که از تجارت طیف گسترده ای از دارایی ها پشتیبانی می کند. OKX همه نام‌های بزرگ از جمله Monero را فهرست می‌کند که می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم بخرید یا بفروشید. پس از تکمیل فرآیند تأیید هویت، می‌توانید با استفاده از OKX به سرعت کمی XMR بگیرید. 

مهم است که توجه داشته باشید که OKX برای کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند در دسترس نیست. اگر این مورد برای شماست، گزینه های دیگر را بررسی کنید. اما اگر در ایالات متحده نیستید، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید همچنان از OKX استفاده کنید، زیرا بیش از 100 کشور در سراسر جهان را پشتیبانی می کند. 

  1. KuCoin 
صرافی برای خرید مونرو

KuCoin یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال مستقر در سیشل است. احتمالاً قبلاً درباره KuCoin شنیده اید، زیرا در بازار ارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده است. و اگر به دنبال خرید هولدینگ مونرو هستید، KuCoin ممکن است پلتفرمی برای شما باشد. 

KuCoin به شما امکان می دهد XMR را در سه جفت معاملاتی معامله کنید: Bitcoin/Monero، Ethereum/Monero و USD Coin/Monero. صرافی نمودارهای مفیدی را ارائه می دهد تا به شما در درک بهتر هر جفت کمک کند اگر مطمئن نیستید کدام یک را انتخاب کنید. ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید و هویت خود را تأیید کنید، اما سپس برای اولین خرید خود آماده هستید. 

  1. Phemex 
صرافی برای خرید مونرو

آخرین انتخاب امروز ما Phemex است، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور که در سال 2019 تأسیس شد. در حالی که Phemex به اندازه برخی از صرافی های ذکر شده در اینجا محبوب نیست، اما همچنان یک صرافی قوی است که می توانید برای خرید Monero از آن استفاده کنید. مانند اکثر صرافی‌های دیگر، Phemex از تأیید هویت استفاده می‌کند، اما پس از انجام این کار، می‌توانید مونرو را سریع و آسان خریداری کنید. 

با این حال، مانند OKX، Phemex برای ساکنان ایالات متحده در دسترس نیست. اگر در ایالات متحده مستقر هستید، یکی از گزینه های دیگر فهرست شده در اینجا را که در این منطقه موجود است در نظر بگیرید. 

مونرو اغلب مورد انتقاد قرار می گیرد، اما هنوز هم می توان آن را خرید 

شکی نیست که مونرو به خاطر ناشناس بودنش در آب داغ بوده است. اما این هنوز یک دارایی قانونی است که قابل معامله است. بنابراین، اگر به Monero علاقه مند هستید، صرافی های ذکر شده در بالا را بررسی کنید تا ببینید کجا می توانید اولین خرید خود را از محبوب ترین سکه حریم خصوصی جهان انجام دهید. 

و به یاد داشته باشید، هیچ مشکلی وجود ندارد که بخواهید از حریم خصوصی خود با رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی مانند مونرو محافظت کنید! 

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *