0

5 پلتفرم برتر برای مدیریت پورتفولیو ارزهای دیجیتال شما 

مدیریت پورتفولیو ارزهای دیجیتال
بازدید 735

آیا داشتن کیف پول های متعدد و دارایی های متنوع ارز دیجیتال شما را گیج می کند؟ بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که فعالیت های خود را با یک پلتفرم مدیریت سبد ارزهای دیجیتال مدیریت کنید. در گذشته، افراد تنها چند ارز دیجیتال برای معامله داشتند، اما امروزه با افزایش تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها، مدیریت پرتفولیو های ارزهای دیجیتال نیز پیچیده تر شده است، در پاسخ به این موضوع، پلتفرم های مدیریت‌ سبد ارزهای ارزهای دیجیتال با هدف کاهش پیچیدگی مدیریت پورتفولیو در کیف پول‌ ها و صرافی‌ های مختلف، توسعه یافتند.

این پلتفرم ها هم برای معامله گرام تازه کار و هم برای متخصصین صنعت ارزهای دیجیتال، بسیار کار آمد هستند. از همین رو در ادامه این راهنما قصد داریم توضیح دهیم که چرا داشتن یک پلتفرم مدیریت سبد ارزهای دیجیتال ضروری است و سپس پنج مورد از بهترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. 

پلتفرم مدیریت سبد ارزهای دیجیتال دقیقاً چیست؟ 

پلتفرم مدیریت پورتفولیو ارزهای دیجیتال یک ابزار دیجیتالی است که به شما امکان می دهد ارزش ارزهای دیجیتالی مختلف خود را برای مدیریت صحیح سبد خود، پیگیری کنید.

پلتفرم های مدیریت قادر هستند تا به صرافی‌ ها، کیف پول‌ ها و حساب های ارزهای دیجیتال متعدد شما متصل ‌شوند و این امکان را می‌ دهند تا بتوانید ارزهای دیجیتالی خود را بهتر مدیریت کنید. 

چرا به یک پلتفرم مدیریت پورتفولیو ارزهای دیجیتال نیاز دارید؟ 

بسیاری از معامله گران ارزهای دیجیتالی، از وجوه خود در چندین کیف پول و صرافی نگهداری می کنند، از طرفی ارزش ارزهای دیجیتال نیز مانند ارزهای سنتی، دائماً در حال نوسان است و این موضوع که بازار ارزهای دیجیتال همیشه باز است هم کمکی به جلوگیری و یا کاهش نوسانات بازار نمی کند.

در نتیجه، هر چه دارایی های بیشتری را به مجموعه خود اضافه کنید، نیاز دارید تا زمان بیشتری را برای مدیریت دارایی های خود اختصاص دهید و از همین رو مدیریت ده ‌ها دارایی در چندین صرافی به یک فرآیند سخت و ناکارآمد تبدیل خواهد شد. 

پلتفرم های مدیریت سبد ارزهای دیجیتال، به شما امکان می ‌دهند تا حرکات قیمت را کنترل کرده و بتوانید سرمایه ‌گذاری ‌های خود را از یک مکان پیگیری کنید.

با استفاده از این پلتفرم ها دیگر مجبور نخواهید بود به طور مکرر به سیستم عامل های مختلف وارد شوید و راه حلی است که برای معامله گران مختلف صرف نظر از سطح تجربه آنها، مفید خواهد بود.

اگر همه معاملات شما در یک پلتفرم باشند، مدیریت سرمایه گذاری های شما آسان تر می شود. علاوه بر این، هنگامی که مجموعه معاملات شما به خوبی سازماندهی شده باشد، می توانید تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه تری بگیرید. 

4 ویژگی که باید هنگام انتخاب پلتفرم مدیریت پورتفولیو ارزهای دیجیتال در نظر بگیرید 

اکنون که با هدف پلتفرم مدیریت پورتفولیو بیشتر آشنا شدید، بیایید معیارهای مهم در انتخاب پلتفرم مدیریت را بررسی نماییم. 

1. قیمت گذاری 

بسیاری از پلتفرم های مدیریت پورتفولیو برنامه‌ های رایگان دارند، اما بهترین ویژگی ‌های این پلتفرم ها معمولاً نیازمند اشتراک و پرداخت هزینه می باشد.

در نهایت بهتر است یک سرویس پولی را انتخاب کنید، مگر اینکه از سرویس رایگانی که پلتفرم انتخابی شما ارائه می دهد، راضی باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از عضویت، مبلغی که باید پرداخت کنید را در نظر بگیرید. 

2. یکپارچه سازی چندین صرافی ارزهای دیجیتال 

انتخاب یک پلتفرم مدیریت پورتفولیو که تنها صرافی هایی مورد نظر شما را می پذیرد، فایده ای ندارد. پلتفرم مدیریت پورتفولیو ارزهای دیجیتال به  APIهای چندین صرافی شخص ثالث متصل می‌ شوند تا اطلاعات و فیدهای داده را برای مدیریت دارایی ‌های شما به دست آورند.

گاهی ممکن است خدمات آنها منطقه ای باشد و یا ممکن است در زمینه مبادلات خاصی اطلاعات تخصصی ارائه دهند. از همین رو، اطمینان حاصل کنید که پلتفرم انتخابی شما بتواند به چندین صرافی متصل شود. 

3. سطح امنیت بالا 

از آنجایی که پلتفرم مدیریت پورتفولیو به حساب شما دسترسی خواهد داشت، باید یک پلتفرم مدیریت با استانداردهای امنیتی سطح بالا انتخاب کنید که از دسترسی ناخواسته به حساب شما جلوگیری کند. به یاد داشته باشید که مدیریت تراکنش های ارزهای دیجیتال پیچیده است.

در نتیجه، اگر حساب شما هک شود، ممکن است نتوانید پول خود را پس بگیرید. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید هر پلتفرمی که برای آن انتخاب می ‌کنید برای همه صرافی‌ هایی که سرمایه ‌گذاری‌ های خود را در آن دارید، کار می‌ کند. 

4. مدیریت پورتفولیو به صورت خودکار 

برخی از پلتفرم های مدیریت سبد ارزهای دیجیتال، از شما می‌ خواهند هر تراکنشی که انجام داده‌ اید را به ‌صورت دستی تایپ کنید و قیمت معامله، زمان معامله و سایر اطلاعات را درج کنید. چنین الزاماتی می تواند وقت گیر باشد و با سهولتی که از یک پلتفرم مدیریت سبد ارزهای دیجیتال انتظار می رود، در تضاد است. 

بنابراین، پلتفرمی که به طور خودکار معاملات و قیمت های ارزهای دیجیتال شما را مدیریت می کند و یک نمای کلی از اطلاعات به روز به شما ارائه می دهد باید در اولویت قرار گیرد. یک پلتفرم مدیریت خوب همچنین داده های تاریخی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای اصلاح استراتژی های سرمایه گذاری خود استفاده کنید. 

5 پلتفرم پیشنهادی برای مدیریت پورتفولیوی ارزهای دیجیتال 

در ادامه قصد داریم تا 5 پلتفرم برتر مدیریت سبد ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم که امکان استفاده از آنها به راحتی فراهم می باشد.  

1. CoinTracker 

CoinTracker بستری را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید با استفاده از آن عملکرد خود در سرمایه گذاری و تخصیص پورتفولیو را در زمان واقعی و با توجه به اهداف مالی خود، مشاهده کنید. این پلتفرم از بیش از 300 صرافی و 10000 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

CoinTracker ابزارهایی دارد که به شما کمک می ‌کنند قوانین مالیاتی ارزهای دیجیتال را رعایت کنید و یکی از بهترین برنامه ‌هایی است که می توانید با استفاده از آن مالیات ارزهای دیجیتال خود را ثبت کنید. در صورت نیاز می توانید به راحتی گزارش مالیات ارز دیجیتال خود را در چند دقیقه دانلود کنید.

این پلتفرم همچنین برای کاربرانی از ایالات متحده، هند، بریتانیا، و استرالیا و برخی دیگر از کشورها  خدمات ارائه می دهد. سرویس های CoinTracker در بسته های مختلف موجود هستند؛ شما می توانید هم از بسته رایگان و هم از بسته اشتراکی بهرهمند شوید.

بسته های اشتراکی شامل بسته (14 دلار در ماه)، یک بسته حرفه ای (99 دلار در ماه) و یک سرویس سفارشی می شوند. سرویس سفارشی برای کاربران حرفه ای و مشاغل، مناسب تر است و هزینه آن از یک کاربر به کاربر دیگر متفاوت است. 

2. Coinstats 

Coinstats یک جعبه ابزار جامع برای مدیریت دارایی های ارزهای دیجیتال، NFT و DeFi است که همه این امکانات را در یک مکان ارائه می دهد.

این سرویس از بیش از 70 پلتفرم پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد به صرافی هایی مانند Binance، Coinbase و Bitmex و همچنین کیف پول هایی مانند Metamask، کیف پول اتریوم، شبکه Celsius و بسیاری دیگر متصل شوید. Coinstats یک بسته رایگان دارد که به شما امکان می دهد پنج پورتفولیو را بدون دسترسی به بسیاری از مزایای دیگر متصل کنید.

بسته پریمیوم، یک بسته حرفه ای تر است که اغلب کاربران از آن استفاده می کنند، این بسته فقط 7.49 دلار در ماه هزینه دارد. پلتفرم Coinstats همچنین در صورت درخواست به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک بسته سفارشی با ویژگی های شخصی سازی شده در اختیار داشته باشید. 

3. Coin Market Manager 

Coin Market Manager که با نام اختصاری (CMM) شناخته می شود فقط یک پلتفرم مدیریت پورتفولیو نیست، بلکه امکانات دیگری از جمله خدمات ژورنال خودکار و ابزارهای تحلیلی را به معامله گران ارزهای دیجیتال ارائه می کند، بنابراین این پلتفرم به شما کمک می کند تا بتوانید ژورنال معاملات ارزهای دیجیتال خود را بسازید.

این پلتفرم با پنج صرافی سازگار است که شامل Bybit، Binance، Bitmex، Deribit، Bittrex و FTX می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب خود را باز کرده و حساب صرافی خود را برای شروع مدیریت پورتفولیو، به آن اتصال دهید.

CMM یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را برای کاربران خود ارائه می دهد تا با چگونگی دسترسی کامل به تمام ویژگی های آن آشنا شوند. برای شروع دوره آزمایشی رایگان، نیازی به وارد کردن اطلاعات جزئی خود نخواهید داشت.

همچنین، پس از دوره آزمایشی رایگان 14 روزه، می توانید با حساب رایگان خود به فعالیت در پلتفرم ادامه دهید یا در حساب حرفه ای یا سازمانی آن که به ترتیب با قیمت 68.99 دلار و 89.99 دلار در ماه ارائه می شوند، عضو شوید. 

4. Shrimpy 

شما می ‌توانید بیش از 30 صرافی و کیف پول از جمله بایننس، کوکوین، کوین ‌بیس، متامسک و کراکن را به Shrimpy اتصال دهید. جدای از اتصال حساب خود، همچنین قادر خواهید بود استراتژی های خود را نیز آزمایش کنید، خودکارسازی استراتژی تعادل مجدد سبد ارزهای دیجیتال و کپی کردن استراتژی های سایر معامله گران نیز از جمله مزایای استفاده از این پلتفرم به شمار می آید.  

خدمات Shrimpy  در سه طرح استارتر، حرفه ای و سازمانی ارائه می شود. استارتر برای کسانی است که تازه شروع به معماله ارزهای دیجیتال کرده اند و هزینه این سرویس به صورت ماهیانه 19 دلار است.

حساب حرفه ای برای معامله گران فعالی است که می خواهند کنترل بهتری بر سرمایه گذاری های خود داشته باشند که ماهیانه 63 دلار هزینه دارد.

در عین حال، طرح سازمانی برای شرکت هایی که به دنبال مدیریت پورتفولیو در سطح سازمانی هستند، بهترین کار را دارد. این طرح ماهانه 299 دلار قیمت دارد. 

5. CoinTracking 

CoinTracking معاملات شما را تجزیه و تحلیل می ‌کند و داده‌ ها و اطلاعات مورد نیاز را از بیش از 70 کیف پول و صرافی به شمار ارائه می دهد و گزارش‌ هایی درباره سود و زیان، ارزش ارزهای دیجیتال ‌ها، مالیات ‌ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

این پلتفرم به شما امکان می دهد معاملات خود را بر اساس صرافی های خاصی که استفاده می کنید گروه بندی کنید و پیگیری همه معاملات خود را در صرافی های مختلف به آسانی انجام دهید. CoinTracking دارای برنامه های متفاوتی است که هزینه آن از 65 تا 1090 دلار متغیر هستند.

همچنین یک بسته رایگان نیز در دسترس خواهد بود که به شما امکان می دهد تا 200 معامله را در پلتفرم مدیریت کنید، بسته رایگان  CoinTracking برای معامله گران تازه کار، بسیار مناسب خواهد بود.    

تمام فعالیت های معاملاتی ارزهای دیجیتال خود را به راحتی مدیریت کنید ! 

به لطف پلتفرم های متنوع مدیریت پورتفولیوی ارزهای دیجیتال، دیگر مدیریت سرمایه گذاری ها و معاملات ارزهای دیجیتال شما دشوار نخواهد بود.

پلتفرم هایی که در این لیست معرفی کردیم، دارای مزایایی مانند انجام تجزیه و تحلیل، دریافت گزارش و سایر خدماتی هستند که می توانند به شما در بهبود معاملاتتان کمک کنند.

پیشنهاد می کنیم در ابتدا از هر یک از این برنامه ها استفاده نمایید و سپس با بررسی هر کدام، بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.  

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *