0

توقف برداشت سولانا در بایننس

توقف برداشت سولانا در بایننس
بازدید 411

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، از تعلیق موقت برداشت‌ها در شبکه سولانا خبر داده که باعث ایجاد حدس و گمان‌‌هایی در مورد ثبات قیمت SOL شده است. این تصمیم که از ۴ مارس ۲۰۲۴ اجرایی شده، پس از افزایش غیرمنتظره حجم تراکنش‌ها در شبکه سولانا اتخاذ شد. در این پست به توقف برداشت سولانا در بایننس می پردازیم.

توقف برداشت سولانا در بایننس

طبق گزارش‌ها، بایننس چندین فرصت بهینه‌سازی را در شبکه سولانا شناسایی کرده و در حال کار روی یک راه‌حل پایدار و بلندمدت است. انتظار می‌رود که با ارائه این راه‌حل در ۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۸:۰۰ (UTC)، برداشت‌ها از این شبکه دوباره از سر گرفته شوند.

با این حال، تعلیق موقت برداشت‌ها از سولانا، گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد تأثیر آن بر قیمت SOL برانگیخته است. برخی از تحلیلگران، بر ماهیت بحرانی تغییرات قیمت در این دوره پرنوسان تأکید کردند.

برخی دیگر نیز با ارائه چشم‌اندازی خوش‌بینانه ادعا کردند که سولانا به زودی می‌تواند حرکت صعودی قابل‌توجهی را تجربه کند. به گفته این گروه از تحلیلگران، اگر قیمت بیت کوین در محدوده فعلی خود باقی بماند، قیمت سولانا می‌تواند تا حدود ۲۰۰ دلار افزایش یابد.

در این میان، تصمیم اخیر بایننس و سناریوی پیشنهادی توسط این صرافی، می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در عملکرد آتی سولانا داشته باشد. این موضوع نشان می‌دهد که ظرفیت یک پلتفرم در پردازش تراکنش‌ها و مقیاس‌پذیری یک شبکه به طور مستقیم بر اعتماد فعالان بازار و ثبات قیمت تأثیر می‌گذارد.

لازم به ذکر است که در هفته گذشته و در بحبوحه رشد بازار کریپتو، علاوه بر بایننس، چند صرافی بزرگ دیگر، مانند کوین‌بیس، کراکن و بای‌بیت نیز با مشکلات عملکردی مواجه شدند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *