0

پامپ 350 درصدی NFT ترامپ

پامپ 350 درصدی NFT ترامپ
بازدید 518

از زمان معرفی مجموعه توکن های NFT مرتبط با رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ در روز پنجشنبه، ارزش کل مجموعه از 2.8 میلیون دلار فراتر رفته است. قیمت این توکن ها از زمان عرضه به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. در این خبر به بررسی پامپ 350 درصدی NFT ترامپ می پردازیم.

پامپ 350 درصدی NFT ترامپ

اوپن سی (OpenSea)، یک پلتفرم برجسته برای معاملات توکن های NFT، گزارش داد که کف قیمت کلکسیون توکن های غیر مثلی ترامپ برای اولین بار در اوایل صبح روز شنبه روی 0.282 اتریوم تعیین شد. که در مجموع به 330 دلار می رسد. با این حال، آنها ابتدا با قیمت خرده فروشی ناچیز 99 دلار در هر قطعه عرضه شدند.

قیمت گذاری روز شنبه نشان دهنده افزایش قابل توجه ارزش کارت های معاملاتی NFT ترامپ از زمانی است که برای اولین بار به عنوان بخشی از آنچه رئیس جمهور سابق در حساب Truth Social خود از آن به عنوان “اعلان بزرگ” یاد کرد، منتشر شد.

بازده 390 درصدی سرمایه در 3 روز 

در حال حاضر، در زمان نگارش این مقاله، قیمت کف NFT ها حدود 0.41 ETH است که برابر با 485 دلار است. افزایش 390٪ در مقایسه با قیمت راه اندازی آن 99 دلار است.

بنابراین، می توان نتیجه گرفت که اگر تمام 45 توکن NFT به قیمت 4500 دلار خریداری شوند، سرمایه گذاری امروز در عرض چند روز نزدیک به 22000 دلار خواهد بود.

NFT ها بلافاصله فروخته شدند و طبق گزارش های روز جمعه، ارزش آنها در بازار ثانویه تقریباً دو برابر شده بود.

بازگشت رسمی ترامپ

ترامپ کمپین کارت های تجاری NFT را پس از اعلام رسمی کمپین ریاست جمهوری 2024 خود راه اندازی کرد. تلاش ترامپ برای انتخاب مجدد در سال 2020 ناموفق بود. او از سال 2017 تا 2021 به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده خدمت کرد.

با توجه به سایتی که این NFT ها را میزبانی می کند، این مجموعه بر روی بلاک چین پالیگان ساخته شده است و در مجموع 45000 توکن NFT در اولین اجرای مجموعه ایجاد خواهد شد.

حتی اگر ترامپ به خاطر مجموعه NFT خود مورد تمسخر قرار گرفته است، افزایش مداوم قیمت ممکن است کافی باشد تا رئیس جمهور سابق را متقاعد کند که تلاش او تا کنون تا حد زیادی سودآور بوده است.

منبع: کوین گیپ

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *