0

ساخت NFT های جام جهانی ۲۰۲۲ با همکاری Crypto.com و کوکاکولا

NFT های جام جهانی
بازدید 368

صرافی معروف ارزهای دیجیتال Crypto.com با شرکت نوشابه‌سازی کوکاکولا همکاری کرده است تا مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کند که آن را «تکه‌ای جادویی» می‌نامد. در این مطلب به بررسی NFT های جام جهانی می پردازیم.

NFT های جام جهانی

این شراکت شاهد میزبانی حدود ۱۰ هزار NFT در بلاک چین Crypto.com خواهد بود. کوکاکولا به سهم خود مسئول ایجاد NFT‌ها با کمک هنرمند دیجیتال GMUNK خواهد بود. این مجموعه دارای موضوعی است که با جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ که در حال حاضر در قطر در حال برگزاری است، مطابقت دارد. NFTهای جام جهانی با هدف یادآوری لحظات جام جهانی تولید شده است.

طبق اعلام رسمی، NFT‌ها با ردیابی نقشه‌های حرارتی بازیکنان ایجاد شده‌اند. یعنی میزان فضایی است که یک بازیکن در طول یک مسابقه خاص در جام جهانی قطر پوشش می‌دهد.

به گفته استیون کالیفوویتز، مدیر ارشد بازاریابی در Crypto.com، این همکاری بسیار عالی است. او ابراز هیجان کرد و افزود که این مشارکت شکل کاملا جدیدی از خلق خاطرات را به ارمغان می‌آورد. اما مهمتر از آن، با توجه به اینکه بدنه‌ای به بزرگی فیفا برای اولین بار از فناوری وب ۳.۰ استقبال می‌کند، روندی نوآورانه را ایجاد می‌کند. کالیفوویتز افزود:

شراکت با کوکاکولا و GMUNK برای به یاد ماندن این مسابقات تاریخی که برای همیشه در بلاک چین ثبت خواهند شد، یک افتخار است.

اما در مورد نحوه دسترسی طرفداران به NFT‌ها، خریداران علاقه مند باید ابتدا یک حساب در پلتفرم NFT مربوط به Crypto.com ایجاد کنند. و برای اینکه آنها شانس برنده شدن یکی از NFTهای “تکه‌ای جادویی” کوکاکولا را داشته باشند، باید در وب سایت منطقه هواداران کوکاکولا نیز ثبت نام کنند.

افزایش ۱۰ درصدی توکن CRO

همانطور که انتظار می‌رفت، خبر راه اندازی NFT بلافاصله رمز بومی Crypto.com (CRO) را به آسمان برد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، پس از انتشار اخبار توکن CRO بیش از ۱۰ درصد سود داشته است.

البته نباید فراموش کرد که با وجود افزایش قابل توجه اخیر، CRO در ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. اما این را می‌توان به فروپاشی صرافی FTX مرتبط دانست که تأثیر قابل توجهی بر بازار عمومی کریپتو داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *