0

همکاری منچسترسیتی و OKX

همکاری منچسترسیتی و OKX
بازدید 410

باشگاه فوتبال منچستر سیتی و OKX، یکی از صرافی‌های پیشرو رمزارزی از نظر حجم معاملات و یک شرکت پیشرو در فناوری Web3، همکاری چندساله‌ای را اعلام کردند و OKX شریک رسمی این باشگاه شد. در این پست به همکاری منچسترسیتی و OKX می پردازیم.

همکاری منچسترسیتی و OKX

این قرارداد جدید نشان‌دهنده گسترش قرارداد فعلی آن‌ها است که در مارس 2022 شروع شد و در ژوئیه 2022 گسترش یافت تا این صرافی به شریک رسمی کیت تمرینی باشگاه منچستر سیتی برای فصل 2022/23 تبدیل شود. به عنوان بخشی از قرارداد جدید، برند OKX روی آستین چپ لباس‌های تیم اول مردان و زنان این باشگاه قرار می‌گیرد و موقعیت خود را در آستین چپ لباس‌های تمرینی تیم اول حفظ می‌کند. علاوه بر این، برند صرافی OKX در دارایی‌های دیجیتال و فیزیکی باشگاه نیز استفاده خواهد شد. این مشارکت نقطه عطف مهمی در دنیای ورزش و صنعت رمزارزها است؛ زیرا پذیرش فزاینده این دارایی‌ها و فناوری بلاکچین را در ورزش‌های رایجی مانند فوتبال به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود که این همکاری، به معرفی برند OKX به میلیون‌ها طرفدار فوتبال در سراسر جهان از طریق تجربه‌های نوآورانه Web3 مانند OKX Collective کمک کند؛ تجربه‌هایی که از طریق آن‌ها طرفداران می‌توانند از نزدیک با بازیکنان منچستر سیتی و سفیران باشگاه صرافی OKX مانند جک گریلیش و الکس گرینوود آشنا شوند.

گسترش همکاری در یک رونمایی انحصاری در استادیوم Etihad با حضور مدیر اجرایی گروه فوتبال منچستر سیتی، فران سوریانو و مدیر ارشد بازاریابی OKX، حیدر رفیق، رونمایی شد. این همکاری، اولین مورد از همکاری یک تیم ورزشی با یک صرافی رمزارزی نیست. در سال 2018، ساکرامنتو کینگز در NBA اولین تیم ورزشی حرفه‌ای بود که بیت‌کوین را به عنوان روش پرداخت بلیط و کالا پذیرفت. در همان سال، باشگاه فوتبال فرانسه پاریس سن ژرمن (PSG) با همکاری Socios.com، یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین، به هواداران خود اجازه داد تا توکن‌هایی بخرند که حق رای برای تصمیمات باشگاهی خاص را فراهم می‌کند. در پایان، همکاری بین منچستر سیتی و OKX نقطه عطف مهمی در پذیرش فناوری بلاکچین در میان عموم است. این مشارکت یک گام رو‌به‌جلو در استفاده از رمزارزها و فناوری بلاک‌چین در ورزش است و توان فناوری Web3 را برای متحول کردن تعامل طرفداران برجسته می‌کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *